Jeg har i rigtig langt tid, haft gang i et projekt omkring opstart af Fugleopdræt, og har af den årsag lavet / prøvet at lave en hjemmeside på www.wix.com men mangler bedømmelse fra jer, da jeg ikke selv er helt tilfreds med den. Jeg kan ikke selv finde ud af at kode hjemmesider, men kan så tilgengæld heller ikke lave en hjemmeside jeg selv er tilfreds med :).
Men vil i ikke være søde at kigge denne igennem, og måske komme med konstruktivt kritik, eller råd for at jeg kan få den bedste hjemmeside som muligt???
Nu interesserer fugle mig ikke specielt meget, men selv om det gjorde, så tror jeg at denne side, for mig, ville være ret tung at komme igennem - http://andreas1006.wix.com/apfugleopdraet#!kakadue/c1nvx Du har ret meget tekst, og det virker tungt og kedeligt at kigge på, sådan som det er sat op. Hvad med at dele det op i kapitler, men nogle mindre overskrifter og måske nogle billeder ind i mellem. Så tror jeg sådan en side ville være mere spiselig og interessant.
- Kim -
www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer
Den side som KS71 linker til, virker som noget hvor du bare har napset teksten andet steds fra. Det tror jeg ud fra den måde teksten er sat op på. Eller ikke sat om, bør jeg nok sige. Hvis du har snuppet det fra en anden side, kan du få store problemer hvis de finder ud af det. Samt at det er skadeligt for din og deres side.
Den side som KS71 linker til, virker som noget hvor du bare har napset teksten andet steds fra.
Det ligner noget fra en pdf-fil fra Fødevarestyrelsen.dk (Link). Uanset hvem, der har skrevet den, så bliver det rigtigt meget "opad bakke"at få synlighed i Google, hvis teksterne ikke er unikke. Og langt værre at teksterne er akkurat mage til tekster fra sites, som er langt mere kendte og stærke.
Alternativt, hvis du finder nyttig information på nettet, kan du linke til det.