Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ølstafet: Att Martin Thorborg, Toke Kruse og Clark Knøsen

Side 4 ud af 7 (67 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 20:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gita Street:
Hvilket af dem, for feedback i tråden her er da dobbeltmoralens højborg. 

You pick Smile

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 22:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Rosenstand:

eg har jævnligt postet pæne numser på G+ - men altid fra min private og ofte lidt skæve profil på G+. Jeg kunne aldrig drømme om at gøre det i et af mine firmaers navn. Om det er at have en pind oppe i rumpen, ved jeg ikke?

HVa... Numser hvor? Jeg ser altid kun en masse planter (yderst pæne eksemplarer) på din G+! ( Skype-CoolSmile )

---------------------

On topic:

Synes lidt at det indlæg (trådstarten) ikke høre hjemme på Amino, ikke fordi det er noget galt med det, men hvis alle begynder at lave sådan nogle indlæg, så er der hurtigt ikke andet end "pjat". Meningen er fin, bare ikke det rigtige sted at lave det (efter min mening)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 8 person

Kim Vinberg - dicm.dk:

On topic:

Synes lidt at det indlæg (trådstarten) ikke høre hjemme på Amino, ikke fordi det er noget galt med det, men hvis alle begynder at lave sådan nogle indlæg, så er der hurtigt ikke andet end "pjat".



Men så luk da den "Cafe og hygge".

Jeg holder ellers af de intelligente mænd og inspirerende mænd der har deltaget i tråden, men her synes jeg godt nok I har sprunget en sikring.  

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 22:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kim Vinberg - dicm.dk:
Synes lidt at det indlæg (trådstarten) ikke høre hjemme på Amino, ikke fordi det er noget galt med det, men hvis alle begynder at lave sådan nogle indlæg, så er der hurtigt ikke andet end "pjat". Meningen er fin, bare ikke det rigtige sted at lave det (efter min mening)

Aaarh come on, i forhold til mange af de evigt samme spørgsmål der stilles, er det da vel ok med lidt hygge på en fredag?
Håber ikke at din moderatorstatus her er under indflydelse af Dinero.? Smile

Er iøvrigt en fantastisk sætning: Synes lidt at det indlæg (trådstarten) ikke høre hjemme på Amino, ikke fordi det er noget galt med det, men hvis alle begynder at lave sådan nogle indlæg, så er der hurtigt ikke andet end "pjat".

Kan du bestemme dig? Cool

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 23:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Drenge come on, enormt dårlig stemning på en lille intern joke.
- Ja det er plat, underlig joke startet i Australien der er som en irriterende gæst der ikke har forstået en kærlig hentydning.
- Ja der er folk der er døde af det, - folk der er faldet bagover, og andet - som jeg ikke direkte kan give selve nominerings projektet skyldes for, men også dumheden og enkeltheden i sig selv.
- Kommer du foran hvis du ikke tager din fredags øl? - Jeg tror det modsatte, jeg tror hvis du motivere dine medarbejdere gennem en fællesskabsfølelse som blandt andet skabet med en fredags øl, så vil du større grad have medarbejdere der har din ryg og går gennem ild og vand for din drøm, jeres succes.

Nu må vi tage det for den joke det er, smag eller ikke smag, alt der sætter smilebåndet på arbejde er med til at gøre Danmark til et bedre iværksætter land!

- Jeg vil nyde min fredags øl, mens jeg arbejdere videre på vores kære forretning, - for mig er det ikke enten eller. 

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 23:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jesper Hansen:

Kim Vinberg - dicm.dk:
Synes lidt at det indlæg (trådstarten) ikke høre hjemme på Amino, ikke fordi det er noget galt med det, men hvis alle begynder at lave sådan nogle indlæg, så er der hurtigt ikke andet end "pjat". Meningen er fin, bare ikke det rigtige sted at lave det (efter min mening)

Det er jo ligegyldigt hvor mange af de samme spørgsmål der kommer, det har jo intet med denne tråd at gøre. Hygge på en fredag, ja det er fint, jeg synes bare ikke stedet er passende.

Jesper Hansen:

Håber ikke at din moderatorstatus her er under indflydelse af Dinero.? Smile

Nej min holdning har intet med Dinero eller min moderator status at gøre, faktisk bruger jeg BillysBilling, hvilket kan ses på min hjemmeside og på de mange plugins jeg har lavet til BillysBilling kunder. Jeg kan ikke lide designet på Dinero og selvom det er gratis op til X antal kroner, så betaler jeg stadig for BillysBilling. Så nej det har intet med at jeg er chat moderator, som jeg gør uden nogen former for betaling, at jeg ikke synes om indlægget. Min holdning ville være det samme hvis BillysBilling eller Amino havde skrevet det.

Jesper Hansen:

Kan du bestemme dig? Cool

 

Kan sagtens bestemme mig. Indlæget der er skrevet er jo fint nok, som jeg også skrev før, men stedet det er postet synes jeg bare ikke er passende. 

Der kommer flere og flere af denne type indlæg på Amino, flere af de samme spørgsmål hele tiden. Sådan er det bare, men derfor synes jeg stadig ikke det er fint... 

Om lidt (måske) kommer der 3 indlæg med videoer fra dem som blev udfordret. Det fint.

Men hvad så næste gang en beslutter sig for at udfordre alle på Amino til at tage billeder af deres sko, så er der 1000 vis af indlæg med sko, det er udelukkende derfor jeg ikke synes sådan nogle indlæg er passende, fordi det spreder sig så ufattelig meget og kvaliteten af sådan nogle indlæg bliver dårligere og dårligere hver gang ideen bliver "kopieret". 

Der er masser af indlæg af anden karakter jeg synes er helt fine på Amino og andre forums, men den her synes jeg bare ikke er passende , fordi det er sådan et indlæg hvor ingen andre kan være med på, gør ikke dagen sjovere for læserne, fordi det er et eller andet internt mellem de virksomheder.

Eksempel på et indlæg som var vandvittig populært som jeg intet problem havde med var da der kom et indlæg med at man skulle tage billede af sit skrivebord. Læserne ser og læser lidt omkring de virksomheder der smider et indlæg og man har det sjovt ved at vise sit kontor frem til andre. Det var et indlæg som for mange gav noget og man kunne deltage i, det er det her ikke, andet end at brokke sig over det. Big Smile Selvfølgelig var der også mange som ikke synes om det indlæg og det er deres mening.

* Skal lige gøres HELT tydeligt, det er min holdning og ikke Amino's holdning, jeg har intet med Amino at gøre andet end at være bruger og frivillig chat moderator.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Nogen af jer, kommer med denne feedback:

- Fordi chefen for Bogført drikker en øl og laver lidt gas fredag eftermiddag, så er det stemplet som en dårlig virksomhed herinde fordi:

- Han drikker en øl fredag eftermiddag (og der findes firmaer i Fantasia, der sidder med hænderne over dynerne og og på bedste Indre Missionsk vis sikrer deres kunder på bedste vis).

- At dele billeder af afklædte unge piger fra ens personlige profil er noget helt helt helt andet, selvom det ellers er ens navn er alt for det firma. 

Jeg har også set billeder af SEO-folk der mødtes over en øl. Der er billeder af lortet alle steder.

I må fanme tage jer sammen! 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 23:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Gita Street:

Nogen af jer, kommer med denne feedback:

- Fordi chefen for Bogført drikker en øl og laver lidt gas fredag eftermiddag, så er det stemplet som en dårlig virksomhed herinde fordi:

- Han drikker en øl fredag eftermiddag (og der findes firmaer i Fantasia, der sidder med hænderne over dynerne og og på bedste Indre Missionsk vis sikrer deres kunder på bedste vis).

- At dele billeder af afklædte unge piger fra ens personlige profil er noget helt helt helt andet, selvom det ellers er ens navn er alt for det firma. 

Jeg har også set billeder af SEO-folk der mødtes over en øl. Der er billeder af lortet alle steder.

I må fanme tage jer sammen! 

100% enig!!!

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Gita Street:
ogen af jer, kommer med denne feedback:

- Fordi chefen for Bogført drikker en øl og laver lidt gas fredag eftermiddag, så er det stemplet som en dårlig virksomhed herinde fordi:

Vi kan jo ha hver sit synspunt Gita - Nogen kan jo mene at stafetter som inkluderer druk på tid kan være skidt og specielt skidt hvis det er i fora hvor jo 14 årige ofte stiller spørgsmål - og andre kan mene at det er totalt ligemeget - men at sammenligne det med billede af nogen der får en øl, stiller dig lidt underlig i min hukommelse fremover

Det handler vel om man tror sprit/øl stafetter som er oppe i tiden også i former der er livsfarlige (for de af os der læser aviser) eller man synes det er uskyldigt. Det synes jeg hver må mene som hver vil, men at kalde folk der måske synes det er skidt på et iværksætterforum med mange teenagere at lægge op til ølstafetter, må vel gøre det uden at være til grin eller irettesagt af mor Gita den frie - ligesom andre vel må synes det er OK det har jeg intet mod.

Nogen vil synes en ølstafet er sjov - og tydeligtvis andre ikke, og der er som ingen grund til at råbe af nogen af parterne. Jeg synes ikke det er en alvorlig spøg, men en skidt valg i en tid med aviser om helt unge der dør af sprit konkurrencer/stafettere.

Nu ved jeg så hvordan du ser på det, og godt nok - det er jo din ret - og så må vi håbe vi andre citat FANME TAR OS SAMMEN  - fint gået Gita  Du har ikke lige fået en for meget til halsen inden udfaldet Big Smile 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 00:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Cookie - John Hannover:
men at sammenligne det med billede af nogen der får en øl, stiller dig lidt underlig i min hukommelse fremover


Din hukommelse i forhold til mig :

Efter jeg har hjulpet cirka 2000 gange herinde i forhold til SEO, webprogrammering og WordPress fik jeg engang denne kommentar fra dig:

"Du kunne ikke tage mig seriøst."

Det behøver du skam heller ikke. Det kan de 2000 eller hvad det er så forholde sig anderledes til. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 4 ud af 7 (67 indlæg)