Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ølstafet: Att Martin Thorborg, Toke Kruse og Clark Knøsen

Side 3 ud af 7 (67 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 16:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Vi skal ikke glemme at øllen er en af grundstenene i det Danske samfund, og altid har været det som har bragt os sammen. Og jeg er ellers ikke vild med alkohol, men skål her på en fredag kl. 16:36... kontoret summer af flittige mennesker, der samtidig nyder en lille en. Fantastisk.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra Detroit, MI
Tilmeldt 21. Feb 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:02 | Låst

Hvor er guldfisken???Stick out tongue

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:39 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det interessante i dette er, om der er forskel på, hvad en person gør i personens eget navn og så, hvad samme person gør i et firmas navn? I denne tråd er det et firma, der udfordrer til en ølstafet - ikke en enkelt person.

Jeg har jævnligt postet pæne numser på G+ - men altid fra min private og ofte lidt skæve profil på G+. Jeg kunne aldrig drømme om at gøre det i et af mine firmaers navn. Om det er at have en pind oppe i rumpen, ved jeg ikke?

Men hvad siger "folket"? Kan en person i privat regi slippe afsted med at være lidt pubertær - og samtidig være en seriøs forretningsmand på mere firmarelaterede profiler?

Min mening er: Ja. Hvad er din mening?

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 19:41 | Låst

Hold firma og privatliv langt væk fra hinanden, du kan jo godt være en plat og sjov i privaten, men vil du gerne se den side af eks. din læge eller et firma hvor du måske lægger rigtig mange penge og regner med at direktøren / ejer er top prof.

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:44 | Låst

Hagbart:

Hold firma og privatliv langt væk fra hinanden, du kan jo godt være en plat og sjov i privaten, men vil du gerne se den side af eks. din læge eller et firma hvor du måske lægger rigtig mange penge og regner med at direktøren / ejer er top prof.

Ja - jeg vil helst handle med rigtige og hele mennesker, og jeg kan godt lide, hvis min læge eller bankmand også godt kan lide en pæn pigenumse, kan bande lidt, blive vred, ked af det og glad.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 19:46 | Låst

Thomas Rosenstand:

Jeg har jævnligt postet pæne numser på G+ - men altid fra min private og ofte lidt skæve profil på G+. Jeg kunne aldrig drømme om at gøre det i et af mine firmaers navn. Om det er at have en pind oppe i rumpen, ved jeg ikke?

Men hvad siger "folket"? Kan en person i privat regi slippe afsted med at være lidt pubertær - og samtidig være en seriøs forretningsmand på mere firmarelaterede profiler?

Min mening er: Ja. Hvad er din mening?

Jeg, for min mening, er 100% enig. Der er stor forskel på hvad man gør i eget navn (uanset hvilke folk som evt. måtte sætte lighedstegn mellem en privatperson og et firma - det er deres tolkning/vurdering) og hvad man gør i firmaets navn. Jeg kunne eks. heller aldrig drømme om at poste private billeder på et af mine firmaers sider, men det kan jeg (selvfølgelig!) sagtens finde på at gøre på min egen profil. *Stor* forskel i mine øjne.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 19:48 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Du går vel ikke rundt og tror at din læge ikke kan lide numser? det kan alle mænd vel? :-)

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:07 | Låst

Hagbart:

Du går vel ikke rundt og tror at din læge ikke kan lide numser? det kan alle mænd vel? :-)

Nu bliver det for dybt for mig.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 20:20 | Låst
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Det indlæg er vist det man kalder et selvmål...

Personligt synes jeg det er helt ok med lidt spas, og den overdrevne frygt for at de "små" aminoer skulle tage skade af det, kan jeg kun ryste på hovedet over.

Men med kendskabet til de meningsdannende regnskabshøge herinde, så burde reaktionerne kunne være kalkuleret, så jeg vil tro at Martin sidder og drikker en stille øl og glæder sig over indlægget og tråden Cool

Beer

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:54 | Låst

Jesper Hansen:
Det indlæg er vist det man kalder et selvmål...

Hvilket af dem, for feedback i tråden her er da dobbeltmoralens højborg. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 3 ud af 7 (67 indlæg)