Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mage til arrogant bank kender jeg ikke!!!

Side 3 ud af 9 (81 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Sue:
Jeg står ved min mening...

Og det skal du have lov til.

Det kan jo altså også være, at de vitterlig ikke er interesseret i at have dig som kunde.

Hvorfor må de jo egentlig selv om.

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 22:16

Carsten Kvist:
Det er nu kun en halv sandhed... Mange banker higer i disse tider efter indlån. Så har du penge i banken er du absolut ikke værdiløs...

Hvis man som erhvervsdrivende ønsker at beholde sin kunde, vil man forsøge at imødekomme denne, og i hvert fald ikke sætte sig med arrogant stemme til modværge og skjule oplysninger der har relevans for kunden. 

Mvh

Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 22:17

Hej Sue

Du kan prøve Møns Bank, -de har rigtigt mange københavnske erhvervskunder og er glade for disse kunder.

Jeg bruger selv Møns Bank, både til private og firmakontoer. Jeg har ikke givet noget gebyr for at oprette mine erhvervskontoer.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 22:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kender ikke til deres erhverspriser, da jeg kun bruger disse privat, men Nordjyskebank har en filial i København. Super flinke mennesker "næ" Herlev, som måske kan være værd at forhøre sig hos. Du kan finde dem her http://alm.nordjyskebank.dk/K%C3%B8benhavn.1694.aspx

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 22:20

Hej Søren...

Tak for råd. Jeg vil forsøge at finde en bank i Kbh's området da vi også vil flytte vores privat konti samt ungernes børneopsparinger til den nye.

Men vil have den i mente hvis det bliver aktuelt :)

Tak

Mvh 

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 22:21

Tak Jonas... lyder fantastisk, elsker jyder... er jo gift med én :)

Ringer til dem imorgen tak.

Mvh Sue

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:23
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Sue:
Hvis man som erhvervsdrivende ønsker at beholde sin kunde

Ja... Hvis de vil det.

Sue:
og skjule oplysninger der har relevans for kunden

Det har vi jo kun dit ord for.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:28

Sue:
Carsten Kvist:
Det er nu kun en halv sandhed... Mange banker higer i disse tider efter indlån. Så har du penge i banken er du absolut ikke værdiløs...
ikke nogen af de banker der kan funde sig selv på nogen måde Carsten. Kun efter bundne midler som de kan bruge i indlåns/egenkapitalssammenhæng. 

Konti som bare går fra 0 og op men trækkes på dag til dag, har de ingen som helst glæde af, de kan ikke bruge indestående som del af deres funding, KUN hvis det er bundet - de får rent 0 i rente for den slags og skal tilmed måske ofte byde 0,2% eller andet pjat - så nej - de tager kun de kunder for at få andet med - lån -realkredit osv - og for erhverv er det ren omkostning at ha dem. Det er derfor der er så mange nej fra bankerne

Det forsvarer ikke 5000 kr i stiftelse - men nix - bankerne kan ikke bruge svingende indlån til noget de må ikke indgå i deres beregning af kapital/funding behov generelt da de kan være borte i morgen (anfordingslån ind og ud - tæller ikke af nogen betydning)

Der ER små banker som ikke kan funde sig til normal rente, som higer, men de er få - og de omfatter ikke som her Jyske, Nordea; DDB osv

Disse små banker kan oftest findes ved at søge højeste rente for 1 år bunde midler i mybanker. Der vil de ligge højt, takket være at alle andre banker garanterer de første 750.000 kr hvis de skulle gå konkurs (nogen tror staten men det er bankerne indbyrdes og staten garanterer men har aldrig skulle ud med en øre - bankerne - de rige har klaret det), men de små der "higer" ligger ofte ikke højt for alm anfordringskonti

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 22:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Carsten Kvist:

Sue:
Hvis man som erhvervsdrivende ønsker at beholde sin kunde

Ja... Hvis de vil det.

Sue:
og skjule oplysninger der har relevans for kunden

Det har vi jo kun dit ord for.

Carsten - hvorfor stiller du tvivl for mit ord? Vil du da have at bank rådgiveren deltager i denne debat før du tror mig? Egentlig synes jeg ikke du skal deltage i denne tråd hvis du alligevel ikke tror på det jeg skriver. Det ser jeg ingen grund til for det er spild af min og din tid!

Synes du har en meget negativ holdning... du har vel selv prøvet at blive behandlet dårligt på et tidspunkt i dit liv, og har måske selv engang henvendt dig til nogen for at komme af med din frustration... og uden at blive stillet for tvivl!

Fortsat god aften!

Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 22:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sue

Det meste af dine bank handlinger forgår jo efterhånden elektronisk alligevel, Jeg kommer faktisk selv kun sjældent i banken og jeg bor jo i nærheden af min bank.

Møns bank har en udkørende service og har som sagt i forvejen rigtigt mange kunder i København.

Jeg citerer fra Møns banks hjemmeside:

"Møns Bank er en stærk lokalbank med oprindelig base på Møn og Bogø, hvor også halvdelen af bankens kunder bor. 

Den anden halvdel af bankens kunder bor faktisk udenfor bankens nærområde. Dem betjener vi via vores filial i Præstø, vores Netbank/Mobilbank og vores kørende konsulenter, som er tilknyttet - Møn Direkte."

"Møn Direkte er en ny funktion i Møns Bank. Møn Direkte skal gøre det let for nye kunder at skifte bank, også selvom de ikke bor i bankens nære markedsområde. Du kan altså sagtens blive kunde i Møns Bank, også selvom du ikke kan nå i banken i åbningstiden.

Vi har tre konsulenter i Møn Direkte, som kører ud og tager sig af kunder udenfor bankens nære markedsområde."
Side 3 ud af 9 (81 indlæg)