Og så var det iøvrigt for at bevise at en bankkonto godt kan oprettes uden selskabets CVR nr. som jo af gode grunde ikke findes..... Akkurat som du skal skrive det på dine fakturaer, breve m.v. indtil du har modtaget cvr.nr. |
Søren:3. Nu mangler kun BEKRÆFTELSEN PÅ AT KAPITALEN ER TILSTEDE (og intet andet)
Og dertil har jeg brugt min revisor (som jeg iøvrigt ikke kendte forud) (og går da selvfølgeligt ud fra han har verificeret at kapitalen var tilstede med en opringning til banken.
Jep, og her kan man passende spørge om, hvorvidt du har fremsendt kopi af pas/kørekort og sygesikringsbevis ligesom bekræftende revisor fysiks har set dig underskrive de nødvendige selskabsdokumenter?
Hvis ikke, så har revisor et problem - længere er den ikke! Hvorvidt det får konsekvenser, kan vi ikke vide på nuværende tidspunkt, men...
Der er absolut ikke nogen, som mistænker nogen for "urent trav", men alene forholder sig til de nødvendige arbejdsopgaver som advokater og revisor m.fl. skal udføre jvf. hvidvasklovens bestemmelser.
Tonny