Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indtjeningsmuliheder med hjemmeside på over 2.000 unikke besøg, hver dag - Er der muligheder?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 3
Fra  Media Devoted ApS Skrevet kl. 02:23
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften iværksættere!

Jeg er ude efter et par statistikker, som jeg er sikker på at flere af Jer kan byde ind med, ang. bannerplads, indtjeningsmuligheder via Adsense etc.

- Jeg er intersseret i at høre mere om ovenstående. 

Jeg ved udemærket godt at ét unikt besøg kan variere meget fra hjemmeside til hjemmeside. Det spiller altså en stor rolle om man sælger snus, waterspeakers, driver en video-hjemmeside, mv..! 

Jeg tager derfor udgangspunkt i hjemmesider, inden for nogen lunde samme katagori. -> mmm.dk, connery.dk, euroman.dk etc. 

Connery.dk havde i december 47.000 unikke besøgende. Hvad kan en evt. indtjening lyde på? Med udgangspunkt i affiliate, bannerplads etc.

Nogle der har inputs? - Er ude efter alle guldkorn….. Selv de mindste detaljer vægtes højt Wink

Med venlig hilsen ..

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 11:33

Jeg vil umiddelbart skyde på, at de færreste af de penge Connery, mmm osv tjener er via adsense, og affiliate...

De fleste virksomheder i den størrelse, og med en meget defineret målgruppe kan tillade sig at tage en del mere i indtægt. Deres målgruppe er unge mennesker, med fokus på unge mænd.

Men M fx tager - 75 kr pr 1000 sidevisninger. Ikke besøgende, men sidevisninger. Så hvis der er ca. 50.000 inde pr måned (man må gå ud fra der er nogle der kommer gentagne gange), så er det som minimum 5 sidevisninger pr gang. Dvs 250.000 sidevisninger. Det vil jeg endda sige er lavt, for som sagt er der nogle der kommer derind mange gange.

Jeg har ca. 50.000 unikke besøgende på mine hjemmesider pr måned, to af dem med 400-600 unikke besøgende hver dag. Jeg får dog på ingen 75 kr pr 1.000 sidevisninger.

Men hvis der er nogle der har lyst til at reklamere på en side med opskrifter, eller en med snydekoder til spil - så må i gerne lige sige til :D

/Jonas

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Fra Norge
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 109
Fra  Nordic IQ Skrevet kl. 11:53

At connery har 47.000 unikke besøgende per måned, er langt mere imponerende end at man har en side med 2.000 unikke om dagen... 

Du kan sagtens have 2.000 om dagen, og stadig ligge langt under 10.000 unikke besøgende per måned :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Skrevet kl. 12:03

Ja okay - Har "kun" 32.275 unikke besøgende på mine sider :) Og 219.519 sidevisninger... :)

Fra Norge
Tilmeldt 8. Mar 13
Fra  Nordic IQ Skrevet kl. 14:24

Anyways - Så vil det være meget nemmere at komme med forslag og muligheder, hvis du oplyste om hvilke(n) side(r) der er tale om.
Nogle sider kan tjene gode penge på en ting, mens andre slet ikke kan lave nogen penge på det :) 

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Skrevet kl. 14:34

Står nu i min profil :)

Anyways - Har følgende sider:

Min-sovs.dk - Opskriftside - 13.020 unikke besøgende sidste måned, 21.694 sidevisninger.

Tidensspil.dk - (Ja, ved godt forsiden sutter røv, bliver primært fundet på hay-day, snyd til quizbatttle, og snyd til quizkampen, samt diverse logo quizzer) - Unikke besøgende 14.923, 181.148 sidevisninger.

Swingerklubben.dk - Erotisk side om swingers -  836 unikke besøgende, 3.556 sidevisninger.

Dildo-priser.dk - Prissammenligningsside - 2.468 unikke besøgende, 10.637 sidevisninger

Pebble-uret.dk - (skal have gjort mere ved dette, men tiden er der ikke) - 972 unikke besøgende, 2.484 sidevisninger.

Plus nogle andre små sites som jeg ikke vælger at tage med her.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 14:38

Jeg har en side der har over 14.000 besøgende om måneden, der tjener jeg under 300 kr. På andre sider har jeg mindre end 2000 besøgende, men tjener over 4000,- om måneden.

Indtjening afhænger af hvor trafikken kommer fra, hvilket "mindset" dine brugere har, hvor god du er til at få brugerne til at konvertere, hvor stor avance der er på det du sælger / reklamerer for osv. 

Antallet af besøgende er derfor meget lidt sigende for indtjeningspotentialet på en hjemmeside. Det eneste måde at få et svar er derfor at teste det på dine hjemmesider. Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 3
Fra  Media Devoted ApS Skrevet kl. 15:51

Det drejer sig om, http://kunformænd.dk -> kunformænd.dk 

Hvor kan jeg finde en annoncør, som ville have interesse i bannerplads? Og hvad kan jeg forvente.. 

Jeg regner med 1mio sidevisninger /mdr.  

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Skrevet kl. 13:18

Så fik jeg da solgt en reklameplads på min-sovs.dk - Det er altid rart :)

Fra Norge
Tilmeldt 8. Mar 13
Fra  Nordic IQ Skrevet kl. 13:31

NicklasBigum:
Det drejer sig om, http://kunformænd.dk -> kunformænd.dk 

Du kunne eventuelt kontakte sebastian fra trendhim.dk - Er sikker på at i kan finde en fin affiliate aftalte, og synes absolut at det site vil passe fint til den hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)