Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du får 1000kr hvis du finder den rette køber til os!

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 655
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sagt vedkommer det ikke den brede skare om hvor de kommer fra, men kun de interesserede.

Man må med glæde skrive privat og høre ad hvis man er interesseret i at købe siden. Der er intet suspekt i det, da vi kan bevise de er lovlige og at de kan benyttes til formålet :).

Vi har bare sat os for at det ikke vedkommer folk som ikke har nogen interesse i siden at vide hvor vi opsamler fra, da det er vores lille hemmelighed.

Online Entreprenør - www.fasto.co

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 21:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg følger stadig med og Må sige at med den attitude, tror jeg ikke du modtager mange henvendelser. Hvad kan der ske ved at sige hvor du har dine 15000 nyhedsbrevsmodtagere fra, er jo ingen der kan stjæle dem fra dig, er virkelig mærkeligt og holder både mig selv og nok også andre fra helt at kontakte dig. 

Hvis du havde været tro mod prisen og troede på at prisen kunne retfærdiggøres, så havde du også lagt alt på bordet, som evt. købere spørger om, men det er jo dit eget tab.

God weekend.

Mvh.

Jonas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:29
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det ville da være dumt, hvis Dennis fortalte hvordan han have skaffet de 15.000, når det nu er så umuligt, som der hentydes til.

Held og lykke med salget.

mvh

Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Skrevet kl. 13:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Min attitude er helt fin, jeg fortæller bare som vi har valgt at gøre tingene.

Har flere gange nu fortalt at man kan tage dialogen privat så kan vi snakke om det. Jeg er skam helt tro med prisen, og det har intet med at alle tingene skal ud i det åbne da det ikke vedkommer alle hvordan vi nu engang gør vores ting :).

Sidder du også og fortæller alle dine forretningshemmeligheder? For hvis du gør så kan alle jo gøre det.

Hvis det skræmmer folk at jeg ikke vil fortælle alle hvordan de er opsamlet, så bliver jeg overrasket, men ændrer intet. 

Alle interesseret skal være mere end velkommen til at skrive privat og høre til det.

Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Skrevet kl. 13:27

Tak for det Andreas, godt at se nogen som ikke ser noget negativt i det da det giver ingen mening at det skulle være negativt :)

Tilmeldt 3. Sep 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:02

Kære brugere!

Jeg vil blot advare jer mod svindel, da dette ikke handler om andet end at frarøve stakkels uskyldige deres opsparing og lignende. Jeg har selv været offer for hans svindel, da han opstartede en kampagne, hvor man fik en velkomstgave. Denne modtog jeg aldrig på trods af at jeg opfyldte alle de stillede krav. Jeg fik derimod trukket 299kr for en såkaldt "abonnement". Pengene er trukket af Newwaves APS. Jeg gætter på at der er noget samarbejde. Jeg er bekendt med at der som vanlig er gratis medlemsskab på 7-14 dage, men jeg fik trukket pengene indenfor en uge. Det skal også nævnes at man ikke bare kan opsige medlemsskabet, da det er super indviklet, hvor du bliver kastet mellem flere forskellige sider og links. Formålet er altså at de senere kan sige, at du ikke har behandlet sagen korrekt og derfor ikke er meldt ud. VIRKELIG EN GANG FUP OG SVINDEL!!!!

Det er manglende selvrespekt, at man er i stand til at køre den slags forretning og jeg bliver nødt til at føje min fornemmelse for retskaffenhed og advare mine medborgere. Vær opmærksom på at dette er svindel og ikke forretning. 

Nedenunder er der links, som folk har skrevet angående hans forretningsmetoder:

https://www.trustpilot.dk/review/sportsbussen.dk

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)