Altså nu kan jeg ikke lige se sammenhængen i det du skriver kontra det indlæget det handler om... Med fred være med det. Hvis du mener der ikke er ret mange webshop ejere der har 35 besøgende om dagen, så ved du overhovedet ikke hvad du skriver om, og så har du tydeligvis nok ikke haft en webshop.. At besøge 15.000 mennesker i deres indbakke ville skabe en langt større trafik, hvilket så bringer mig til - Er det ikke lidt underligt at have 15.000 nyhedsbrevs modtagere på en side som ikke er launchet endnu ?
Jeg citere Dennis :
Som sagt er siden ikke launchet derfor er der ingen besøgende.
Kan ikke se at det er underligt men det er ikke ordinært at have 15.000 modtagere til en endnu launchet side.
Men dette kan tyde på at vi har opsamlet dem til formålet for at kunne booste det, som var vores tanker. Men vi vil hellere koncentrere os om andre projekter og derfor bliver siden solgt.
Men oplægget er ikke lavet til at folk skal kunne sidde og bashe salget, for kan bevise at alting er lavet lovligt til en eventuel køber.
Men får det din dag til at gå, er det jo fint, og fred være med det :).
Men oplægget er ikke lavet til at folk skal kunne sidde og bashe salget, for kan bevise at alting er lavet lovligt til en eventuel køber.
Det er vel i orden at eventuelle købere spørger ind til mysteriet om hvordan der er kommet 15.000 aktive tilmeldinger til et site der ikke er launchet. Det er i din pitch det eneste der har en værdi der (måske) kan retfærdiggøre prisen. Så dit lidt fornærmede indlæg her er helt uberettiget.
Men det kan nemt løses hvis du besvarer hvordan 15.000 mennesker har sagt ja til at modtage et nyhedsbrev fra sportsbussen, det manger vi stadig et konkret svar på.
Jeg må indrømme at det virker en smule suspekt at du ikke kan offentliggøre hvor du har fået de 15.000 nyhedsbreve kontakter fra.
jeg vil på ingen måde vælge side i denne debat, men måske en god ide at du fortæller hvor de kommer fra, så mulige kunder har større tiltro til salget.