Mit "Super Site" lå vist ikke hele tiden samme sted. Havde Gita-Street.com (uden bindestreg), men flyttede den vist over på StreetPatrol.com. |
.edu links hænger ikke på træerne, så godt gået
Mit "Super Site" lå vist ikke hele tiden samme sted. Havde Gita-Street.com (uden bindestreg), men flyttede den vist over på StreetPatrol.com. |
Sparetips på Sparefeber.dk
.edu links hænger ikke på træerne, så godt gået |
Jeg har ikke nogen vilde indgående links jeg kan prale af, men en god og let tilgængelige kilde er bloggen på http://www.avisen.dk/debat.aspx , som er PR5. Men det kræver selvfølgelig at man skriver om noget relevant i forhold til arbejdsmarkedet. |
Så bliver den kilde masse misbrugt nu, og snart er den værdiløs... Det er lidt dumt at dele gode kilder på forums eller online... |
Karsten, hvordan vil du flette dine solbriller ind i noget om arbejdsmarkedet? Der er ikke mange skjulte linkmuligheder mere. Hemmeligheden ligger mere i hvilket approach, som virker |
Nu overreagerer du vist lidt, for avisen.dk er kun en rigtigt god kilde, hvis du linker til noget relevant inden for samme emne. Har du et jobsite kan du få en del værdi ud af at blogge på avisen.dk, men som kilde til en webshop med solbriller har den ikke meget værdi. Hvis du er på jagt efter gode kilder bør du starte med at analysere dine konkurrenters indgående links og kopiere de bedste inden for relevante emner. På den måde opnår du langt bedre resultater end ved at oprette spamindlæg på alle de sider du kan finde med høj pagerank. Og med værktøjer som https://ahrefs.com/ kan alle være med. For mig har avisen.dk ikke særlig høj værdi, da et link fra denne er for let at kopiere. Derfor ser jeg heller ingen grund til ikke at dele den med andre. |
Ahh vil jeg nu ikke tro. Det er jo avisen.dk der har PR5, ikke alle blogundersider. |
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Haha, der er mere end ét. :-) |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.