Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er det bedste link, du nogensinde har fået?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mit "Super Site" lå vist ikke hele tiden samme sted. Havde Gita-Street.com (uden bindestreg), men flyttede den vist over på StreetPatrol.com. 

Jeg fik også Uni-links og en fra en amerikansk rockstjerne. Webmasteren var hans familiemedlem og skrev for at spørge om han måtte linke :-) (Jim Capaldi Honor Roll).

Jeg fik også meget prominent ros af en, der har arbejdet med Jacob Jensen og Verner Panton  (Ros på min daværende gæstebog). 

Jeg brændte ud dengang, men knokler de fleste af mine vågne timer på at komme igen - og er ved at blive superdygtig til det der gør et site fedt den dag i dag. Så sig bare "hej" til Anders Saugstrups meget inspirerende Elite Links:
Super Links Inc  Smile

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 14:27

.edu links hænger ikke på træerne, så godt gået

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:49

Jeg har ikke nogen vilde indgående links jeg kan prale af, men en god og let tilgængelige kilde er bloggen på http://www.avisen.dk/debat.aspx , som er PR5.

Men det kræver selvfølgelig at man skriver om noget relevant i forhold til arbejdsmarkedet.Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:03

Karsten Sønderup Hansen:

Jeg har ikke nogen vilde indgående links jeg kan prale af, men en god og let tilgængelige kilde er bloggen på http://www.avisen.dk/debat.aspx , som er PR5.

Men det kræver selvfølgelig at man skriver om noget relevant i forhold til arbejdsmarkedet.Smile

Så bliver den kilde masse misbrugt nu, og snart er den værdiløs... Det er lidt dumt at dele gode kilder på forums eller online... 

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 18:11

Anders, der må være et power link, som står ud i den fortælling?

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 18:15

Karsten, hvordan vil du flette dine solbriller ind i noget om arbejdsmarkedet? Der er ikke mange skjulte linkmuligheder mere. Hemmeligheden ligger mere i hvilket approach, som virker

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:01

Fashion-Seller:
Så bliver den kilde masse misbrugt nu, og snart er den værdiløs... Det er lidt dumt at dele gode kilder på forums eller online...

Nu overreagerer du vist lidt, for avisen.dk er kun en rigtigt god kilde, hvis du linker til noget relevant inden for samme emne. Har du et jobsite kan du få en del værdi ud af at blogge på avisen.dk, men som kilde til en webshop med solbriller har den ikke meget værdi.

Hvis du er på jagt efter gode kilder bør du starte med at analysere dine konkurrenters indgående links og kopiere de bedste inden for relevante emner. På den måde opnår du langt bedre resultater end ved at oprette spamindlæg på alle de sider du kan finde med høj pagerank. Og med værktøjer som https://ahrefs.com/ kan alle være med.

For mig har avisen.dk ikke særlig høj værdi, da et link fra denne er for let at kopiere. Derfor ser jeg heller ingen grund til ikke at dele den med andre.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1754
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:08

Ahh vil jeg nu ikke tro. Det er jo avisen.dk der har PR5, ikke alle blogundersider.

Det ville dælme gøre arbejdet en hel del lettere, hvis der røg Pagerank 6 juice videre fra Amino, hver gang man kastede en strofe.

(Indtil alle andre også gjorde det)

Jeg vil nu ikke afslører mit bedste link til dato, men vil derimod afslører det jeg er mest stolt af og glad for.

Det er fra Youmeshopping.dk, som jeg har hjulpet med vederlagsfri SEO rådgivning tilbage i 2012.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:25

Christopher Hofman:
Anders, der må være et power link, som står ud i den fortælling?

Haha, der er mere end ét. :-)

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)