Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er det bedste link, du nogensinde har fået?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej, 

links er jo som sagt sindssygt vigtige for at ranke i Google. Men hvilket link er du allermest glad for, og hvordan fik du det? Det kan være at du kan inspirere andre herinde til nye måder at få links på.

Mit bedste link er (stadig) et PR9 fra 2011 fra bbc.co.uk. Blev interviewet om sociale medier, domæner og Netflix. Journalisten fandt frem til mig, fordi vi havde været ret tidligt ude med at promote vigtigheden af at beskytte sit brand på de sociale medier.

Christopher

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 13:06

Det bedste link jeg har fået var nok et fra yale's hjemmeside det betød så også at min kunde strøg direkte til tops på et ord der ligger og konkurrerer med børnetøj i SEO-konkurrence men nu er linket fjernet, og firmaet er lukket ned, og måden jeg fik det link på, ja det var så lidt black hat men hehe :-) ellers så var det et link fra NASA's hjemmeside som jeg også fik via, en lidt black hat metode.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:10

Der var en datamatiker-studerende, der havde lavet en hjemmeside, hvor han beskrev alt muligt om hvordan man lavede hjemmesider med blandt andet også noter fra sit studie om hvad han lærte fra Usability Guruen Jacob Nielsen.

Han havde en side med cirka 5 links og overskriften "Super Sites".

Jeg kendte ikke personen og opdagede det ved et tilfælde. Blev noget rørt :-)

Et andet godt link var fra en Amerikansk TV-stations hjemmesides forside. De havde et program, der hed StreetPatrol aka Cops. Og de kom altså til at linke til StreetPatrol.com i stedet for Cops.com.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 13:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Link fra Nasas hjemmeside. Pænt!

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 13:12

Har også selv været udsat for at blive linket fejlagtigt til - indenfor køkkenudstyr

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:24

For nogle år tilbage var New York Times så flinke, at interviewe mig og linke til mit daværende firma - det gav temmelig meget opmærksomhed :)

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 13:26

har du et tip til, hvordan man kommer i NY Times?

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:34

Man udvikler et unikt produkt i ultra lækkert design - og sørger for det bliver en succes i 25 lande på 3 måneder - det var i hvert fald hvad vi gjorde. Vi endte i øvrigt med omtale i Forbes også.

Den var denne lille elegante eksterne harddisk vi lavede - som i øvrigt kostede nogenlunde det dobbelte af alle andre på markedet.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:37

I og med mit arbejde med content marketing, har jeg haft fornøjelsen af at skabe indhold, som har fået omtaler og tilhørende links til mine kunder på mange forskellige danske hjemmesider.

Jeg ved ikke hvilket, der er det bedste af alle, men listen tæller sider indenfor kommuner, banker, biblioteker, forsikringsselskaber, lufthavne, landsdækkende organisationer, universiteter, erhvervsforeninger, de største danske nyhedsmedier osv.

Jeg har en fast hashtag på Google Plus, hvor jeg tit skriver om nye eksempler på hvilke omtaler, indholdsmarkedsføringen på dansk kan skabe: 

#eksemplerpådanskindholdsmarkedsføring

Det er altid en fest, når indhold gør sig fortjent til omtale på hjemmesider, der har en streng redaktionel kontrol og en stor troværdighed! 

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 13:44

Mit bedste var.. og er et Dofollow fra en PR 4 .edu side. Ikke nær så spændende som jer andre, men hey, et udmærket link under alle omstændigheder.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)