Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshippinh af meget få ordre.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har lige startet min lille IT virksomhed. Da jeg startede havde jeg egentlig planer om ikke at skulle sælge hardware, men jeg har fået nogle forespørgsler på hvad jeg sælger af computere.

Jeg har derfor gået og leget lidt med ideen om, at sælge dropshipping PC, hvor de kan bestille dem ved mig.

Er der nogen firmaer der kan tilbyde dette? Jeg regner med selv at have en lille avance på det, og eller kunne "vaske hænder", da det egentlig ikke er mit formål, men måske kan give god omtale.

Håber på et par gode svar.

Mvh.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 00:44

Hej,

Kan se du også først lige har købt dit domæne og oprettet en hjemmeside. Og kan se der er nogle tydlige stavefejl på din side (og det er ikke fordi, jeg er ret god til at stave selv). Som du burde få rettet.

I forhold til dropshipping, så er der nogle sider Her

Men du skal også lige tænke på reklamation. For der skal du selv betale for din tid du bruger på dette. Samt fragt osv. Og selve fortjenesten på pc salg er Meget lille.

Mvh. Kim

Tilmeldt 24. Mar 13
Skrevet kl. 00:52

Kim Hansen:
Kan se du også først lige har købt dit domæne og oprettet en hjemmeside. Og kan se der er nogle tydlige stavefejl på din side (og det er ikke fordi, jeg er ret god til at stave selv). Som du burde få rettet.

Tak for det. Kan godt se der i hvert fald mangler et H, men ellers kan jeg ikke lige se dem - er der flere? For det er jo lidt nemmere at rette hvis jeg kender fejlene :p.

Kim Hansen:
I forhold til dropshipping, så er der nogle sider Her

Men du skal også lige tænke på reklamation. For der skal du selv betale for din tid du bruger på dette. Samt fragt osv. Og selve fortjenesten på pc salg er Meget lille.

Tak for linket, jeg vil læse lidt på det. Søger dog lidt mere konkret på området.

Jeg er klar over, at der en reklamation jeg skal overholde, hvis jeg gør det. Derfor har jeg lidt søgt lidt, og vil søge om Acer gør det. Alternativ en leverandør af Acer. De klarer RMA direkte, hvilket vil sige jeg kun skal sælge maskinen.

Idéen her er ikke at udkonkurrere andre virksomheder, da jeg hverken har midler eller lyst til dette. Det er jo et sindssygt hårdt presset marked i forvjen. Idéen er at fru Jensen på 60 kan købe en computer af mig, og så synes at ham der fra K Computer er en flink ung mand, og sige det til alle de andre i systuen :)

Mvh.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:57

Hej Kristian,

Før du tænker videre, bør du vide at avancen på computere er utrolig lav - Du kan måske være heldig at tjene 50-100 kr og hvis du skal være konkurrencedygtig måske endnu mindre.

Du skal også være opmærksom på at hvis du sælger B2C så hænger du selv på det sidste år af garantien, dog er der også noget med en bevisbyrde osv. men alt det står jo i købeloven :)

Vil du alligevel kaste dig ud i det, kan jeg anbefale DCS eller Tech Data hvor det burde være muligt at få lavet en dropshipping aftale med.

Held og lykke med projektet.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 13:10

Kristian Knigge:
Tak for det. Kan godt se der i hvert fald mangler et H, men ellers kan jeg ikke lige se dem - er der flere? For det er jo lidt nemmere at rette hvis jeg kender fejlene :p.

Der mangler også et t ved dyr. Dyrt

Kim

Tilmeldt 24. Mar 13
Skrevet kl. 13:22

Hej Chris.

Mange tak for dig svar.

Og mange tak for dine henvisninger. Jeg tror måske, at jeg skal holde mig fra salg af hardware. Det var som sagt ikke min oprindelige tanke, og jeg er egentlig ikke interesseret i at skulle stå for garantien, da jeg ikke har kompetencerne til at skulle reparer på bærbare enheder.

Desuden ligger expert midt i byen, og de har sgu fået nogle gode tilbud på det sidste.

Og til Kim: tak for det, er hermed rettet.

Mvh.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)