Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu må jeg simpelthen vide hvordan nogle kan tjen over 60.000 DKK på en måned i Affiliate...

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke for at hi-jacke tråden, men overvejer kraftigt at gå lidt ind affiliate - ikke for pengenes skyld, men primært for at få mig lidt erfaring inden for hjemmesider, SEO, online marketing, konverterings optimering etc. 

Som folk selv skriver her i tråden, er det vigtigt at starte ud med et tema, som falder en interessant; hvilket i mit sted er film. Jeg vil derfor gerne høre jer ad, tror i det er muligt at finde annoncer som vil være relevante ift. et site med en slags film anmeldelser/anbefalinger?

Har selv kigget lidt rundt og synes det er begrænset, hvad der kunne passe. Altså man så jo gerne netflix, blockbuster og hvilke andre virksomheder der beskæftiger sig med film services, men synes ikke rigtig de er at finde. Igen, det er ikke med håb om at leve af det men erfaring er motivet, dog synes jeg der skal være et "marked" for det.

Er der nogen der vil rådgive mig lidt med denne konkrete idé, så ville jeg være yderst taknemlig! Skriv gerne her eller på PM.

Tak på forhånd!

Mvh. Simon Størup 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:21

Selvfølgelig kan man det!

.. men det kræver godt nok hard arbejde! :-)

Nu har jeg selv været i branchen i 3 år og jeg har en fin indtægt. Men det er på ingen måde noget der er sket på et par måneder. Udelukkende det første år brugte jeg på at lære en helvedes masse om det, hvorefter jeg begynde at lave en masse sider. I dag er det pretty mutch seriøst.

Hård arbejde, vilje og drømme. Så skal den nok gå!

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er sjovt med affiliate marketing, for ofte synes jeg affiliate folk går stille med dørene om deres succeser (og måske er nødt til det), mens eksperterne konstant viser deres kunnen frem (og er nødt til det). 

Nogle jonglerer endda begge dele på en gang. Nogle af eksperterne er blandt andet blevet superdygtige pga erfaringer med affiliate marketing.

Der findes også mange dygtige folk, som har affiliate erfaring som sælger deres viden, og det tror jeg bestemt ikke er fordi de ikke kan leve af affiliate mere. De ved bare at der er noget varigt i at skabe et navn også - udover at der også er et KÆMPE marked for at dele sin viden. Men kun hvis du er dygtig og anerkendt. Ellers gider folk sgu ikke. 

Men "passiv indkomst" er bare et småkomisk udtryk. Hvor mange mennesker kan lige jage til at skrive en bog. Jeg er ret sikker på det ikke er noget du kommer sovende til. 

Men gevinsten kan måske komme bagefter. 

Folk jeg har set det lykkes for er knoklere og elsker det.  

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 18:46

^ Hvad Gita skriver.

Det er simpel matematik. Antal besøgende * CTR * konvertering * kommission.

Regn selv på hvad der skal til for 60K.

Du skal være blandt de bedste ellers er det lige meget. De 10% tager 90% af indtægterne, sådan er det.

60K er der et par nicher der leverer i sig selv på Google.dk. Det blev ikke helt til 60K men næsten, da jeg lå i toppen af bredbånd.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 19:21

tjaaaa, dem der i virkeligheden tjener og har tjent mest er vel dem der starter det op og kommer godt igang, får masser af affiliates ind, masser af bannere ud osv osv og så i sidste ende "glemmer" at betale dem der i virkeligheden skulle have haft pengene.

Altså dem der har reklameret på deres websites, desværre en hel del af dem gennem årene :(

Men tjent mange penge har de ihvertilfælde, desværre

Best regards

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 20:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kan sagtens lade sig gøre at tjene penge online på hjemmesider

jeg drev i en del år et site

der ca gav

10.000 euro i affilate leads

samt

10.000 usd i adsense

hver enste måned

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 15:43

Ja så er det jo man kan fristes til at spørge hvorfor du ikke fortsat driver sitet :-)

vh
Rainer

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

rainerbay:

Ja så er det jo man kan fristes til at spørge hvorfor du ikke fortsat driver sitet :-)

vh
Rainer

Nogen gange må man virkelig tage cowboy-tricks i brug for at komme op på de mest svære og profitable ord, derfor kan man have et site der giver 50.000 kr. den ene måned, og måneden efter er man straffet af Google og kommer aldrig op med det site igen, og de metoder man brugte til at komme op virker ikke længere.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)