Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp, jeg har over 200.000 side visninger om dagen men næsten ingen adsence indtjening. Søger ekspert til at sætte min side rigtigt op.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Jan 14
Indlæg ialt: 8
Fra  www.bodyman.dk Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælp, jeg har over 200.000 side visninger om dagen men næsten ingen adsence indtjening. Søger ekspert til at sætte min side rigtigt op.

Jeg er ejer af www.bodybuilding.dk, og jeg har forsøgt at sætte adsence op på siden. Men kan kun tjene ca 2500 ved at sælge 25% af visningerne til adsence. Jeg har brug for hjælp, vil gerne give 50% af sidens visninger til adsence eller tradedoubler, men mangler know how til placeringen af reklamer, banner størrelser, optimering osv. 

Findes DK bedste banner indtjeningskonsulent på dette forum?

Kontakt mig gerne på thomas@ www.bodyman.dk

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 09:28

Hej Thomas,

Kan ikke hjælpe dig med dit spørgsmål, men hvis du ikke får nogle brugbare svar, kan det måske være, at du skulle tage fat i alphamedia.dk (som er en del Amino) - de har erfaringer i annoncering på fora. Udover Amino.dk står de også for annonceringen på Min-mave.dk 

Mvh

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Jan 14
Fra  www.bodyman.dk Skrevet kl. 09:33

Tak for tipet! 

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 09:42

Thomas Fisker Nielsen:

Nu er det ikke for at jeg skal gå i små sko, men dit link virker ikke, du har et "," efter .dk Wink

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 10:36

Hej Thomas

Da jeg arbejdede for Eniro - splittestede vi performance på en annonceplacering ved hjælp af Emediate hvor vi viste 50 % AdSense og 50 % OpenAdexchange. Det var sat op ved hjælp af en Ad Unit via Emediate. Du kan se mere her - http://www.emediate.com/adservingsolutionforagencies/

Det fungerede og vi fik god statistik der gjorde at vi kunne konkludere ud fra testen.

God dag.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Jan 14
Fra  www.bodyman.dk Skrevet kl. 10:47

Tak det kigger jeg på

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Jan 14
Fra  www.bodyman.dk Skrevet kl. 10:48

Æv, så modtager jeg ikke fuld SEO juise.

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 10:51

Hej Thomas

Det var så lidt - hvis du tilmed er på udkig efter nogen til at håndtere display kampagner og opsætningen af det med rotation mm. så tag kontakt til Partnerchef Astrid Thusgaard Madsen hos Eniro. Jeg ved de hændterer det for søndagsavisen og mange andre websites /forummer med mange sidevisninger. Måske var der også en mulighed for en bedre CPM / CPC hos dem - hvem vedSmile

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)