Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ja det er synd for dig - Og Who cares?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 57
Fra  bubblemedia Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

The time is NOW - just do it!

Du bestemmer selv hvilken HAT du tager på, når du står op om morgenen OG jeg foretrækker denne: http://www.kw-artdesign.com/#!print_frame3png/zoom/c1mtc/image1473

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ida Holst:
PS! Tegneren er supergod! Hvem har tegnet?

"Tak til de dygtige gutter hos Bellamondo for animationer"......

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 15. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Fra  Raaskot Visuel Kommunikation Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Tegneren?
Du kan selv lave samme video uden Thorborg. Tip til alle aminoer; gå ind på "http://www.sparkol.com" og lav din egen sekvens. Komplet med stort clip-art-bibliotek (som de tegninger, der er brugt her) og præcis samme hånd, der gør det hele for én;). Komplet rip off -- lissom den gang nonsens, der bliver kørt af i ovenstående MT-kommentar.

Tilmeldt 10. Apr 13
Indlæg ialt: 27
Fra  Diversicum Lillegaard I/S Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

"Komplet åndssvag video! Det hele er én lang kliché uden indhold." 

DET syns jeg ikke! - nej! det er en super video - hilsen fra en svejtser, det har alt tabt, det har haft 3 alvorlig ulykker MEN er nu iværksætter, har penge og familie, en gaard med dyrene og er meget tilfreds - det er ikke åndssvag - det er realistisk!

problemer? - nye muligheder! Smile

Fra København
Tilmeldt 17. Aug 12
Indlæg ialt: 13
Fra  Gill Frank Freelancer Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skide fedt Martin!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ida Holst:

Komplet åndssvag video! Det hele er én lang kliché uden indhold. Hvis man tror, at man bliver en succes ved bare at række armene i vejret og kalde sig selv for en "fucking vinder", ja så bliver man ret hurtigt fucking skuffet. 

Hilsen én, der både skriver bøger, holder foredrag samt udfører en del andet kreativt arbejde, og som derfor ved, at succes opnås på baggrund af ens passion for projekterne samt ikke mindst hårdt arbejde. Ofte skal man også igennem en del nederlag, før det man vil lykkedes. Vrede og bandeord kan sagtens opstå i processen, men det er altså ikke det, der fører én frem i sidste ende.



Er du ikke rar at fortælle mig, hvor du tror jeg siger at folk bare skal række armene op for at få succes?

De bedste hilsner

Martin

 

Fra KBH
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Tanke vækkende video, personen med et ben , ham har jeg mødt på min sidste arbejdsplads, han kørte gaffeltruck trods at han manglede et ben. Han havde mistet sit ben i en trafik ulykke, lægerne havde fjernet hans ben helt fra hoften af. Han er en fighter der ikke vil sidde der hjemme og se sit liv passer foran sig. Man er en vinder hvis man tør at tage det første skridt, det første føre det andet med sig og så vider, kæmp for det du tror på, uden kamp ingen dadler:-)

Mvh Mimusa

Tilmeldt 10. Sep 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

 

Tak for dundertalen ;-)

Det er det samme jeg fortæller mine klienter dog med mere

forståelse og uddybende spørgsmål.

Offerrollen - Skurkerollen - Redderrollen.

Roller vi alle har i forhold til vores liv.

 

Keep up the good Work!

 

Kh Hannah

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mimusa:

Hej Martin.

Tanke vækkende video, personen med et ben , ham har jeg mødt på min sidste arbejdsplads, han kørte gaffeltruck trods at han manglede et ben. Han havde mistet sit ben i en trafik ulykke, lægerne havde fjernet hans ben helt fra hoften af. Han er en fighter der ikke vil sidde der hjemme og se sit liv passer foran sig. Man er en vinder hvis man tør at tage det første skridt, det første føre det andet med sig og så vider, kæmp for det du tror på, uden kamp ingen dadler:-)

Mvh Mimusa



Sej fyr!

Ham jeg kender kan du se her:

http://gertrune.dk/om-gert-rune

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 86
Fra  LKH Byg ApS & LK Epoxy Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Ja at du er lidt småskør det kan man ikke tage fra dig, da jeg så dig første gang for nogle år siden tænkte jeg puha og sprang videre::)) nå men så begyndte jeg at høre hvad du siger det gør det lidt nemmere at forstå dig.

Personligt har jeg gået igennem en konkurs som så mange andre i 2008 og når man går konkurs i DK bliver man konstant sablet ned på den ene eller anden måde.

Man kan ikke starte virksomhed og man bliver forfulgt af det offentlige og man løber hoved mod en mur hver gang man spørger, Jeg blev for et halvt år siden ringet op af en gammel ven som ville sælge hans firmat til mig for en mil og der ligger dokumenter for en rigtig god omsætning og jeg har kæmpet for at få det op at stå men ingen held der, det sidste halve år kunne jeg have haft en omsætning på ca. 1,4 mil.

Va gør man så?

Vh Lars

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)