Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så blev det min tur (feedback på min hjemmeside)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov mente egentlig også Joomla - bytter lidt rundt på dem engang imellem ;)

Men hvis du får lyst til at ændre design så tjek eventuelt de skabeloner du vil bruge omkring hvorvidt de er responsive.

For vil ikke råde dig til selv at prøve at implementere responsive design på din nuværende side - det skal du have en programmør til.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 16:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for linket, og tillykke med fødselsdagen herfra! 

Efter at have taget et hurtigt kig på din side, har jeg blot lige 2 småting, som jeg gerne vil nævne. 

Det første jeg gerne vil kommentere på er din menu. Nu er der jo rigtig mange meninger om, hvor meget man bør gøre brug af drop-down menuer, men personligt er jeg ikke en fan. Der hvor det for mig specielt går galt er når man holder over menupunktet "Produkter", for derefter at skulle ned til "Butik og detail" for endelig at komme ind til de 3 pakker. Det er min overbevisning, at dette er alt for besværligt. Eventuelt kunne du jo droppe den sidste inddeling, og så bare lade folk kunne vælge mellem de 3 pakker efter de har trykket ind på punktet "Butik og Detail".

Som sagt vil nogen nok sige, at drop-down menuer er helt fint, og det er jo heldigvis op til dig selv at bestemme, men dette var mening.

Den sidste ting jeg gerne vil nævne vedrørende menuen er, at det ser ud til at punkterne "Mød Daniel", "Kunderservice B2C og B2B", "Produkter" og "Blog" gør sig en smule bredere, hver gang man holder musen over dem. Som sagt, småting. Men det var noget, der begyndte at irriterede mig en smule efter at have hoppet rundt mellem punkterne i lidt tid.

Hvor mærkeligt det end lyder, så har jeg faktisk glemt, hvad det andet punk var, eftersom jeg kom til at bruge en del tid på at sidde og læse teksterne på din side. Det kan være, at jeg kommer i tanke om det, og så skal jeg nok smide en ny kommentar! :)

Jeg håber ikke du føler, at jeg var for hård i min kommentar. Jeg tror på konstruktiv feedback - også selvom det måske er lidt at gå i detaljer med småting.

Til sidst vil jeg gerne rose dig for, at have fyldt godt med tekst og information på siden allerede bl.a. igennem din blog! Held og lykke med forretning - håber det (for)bliver en success!

Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Jun 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Daniel Kold Skrevet kl. 16:18

Tak for en fed og konstruktiv feedback sunet. 

Du har muligvis ret omkring Drop down menuen under "produkter". Jeg er selv ret twistet omkring det og det er en af grundende til, at det er fedt at få lidt feedback herinde fra. Dit foreslag er taget til eftertragtning, da det sgu godt kan være du har ret i, at det vil se bedre ud, om de tre links bare er til at finde og følge under "Butik og detail". (tænke, tænke)

Det med at menu punkterne "breder sig" det tror jeg er indbygget i den samlede side jeg har købt og jeg har egenlig ikke skænket det en tanke. Men nu er jeg selv nysgerrig, så jeg griber lige fat i min web dude en af dagene, bare for at høre om det er en fejl eller med vilje Cool

Som sagt. Super fed og konstruktiv kritik/feedback. Det er lige præcis den slags jeg har brug for Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil også gerne give mit besyv med. Kan se, at sunet allerede har været der mht. produkter og drop down menuer, og jeg er helt enig. Havde ikke læst sunets indlæg, inden jeg lavede videoen her:

">Feedback på danialkold.dk

Håber du kan bruge feedback til noget. Jeg har mere om webshops og video-feedback på apoma.dk, hvor du også kan tilmelde dig nyhedsbrev.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 28. Jul 09
Indlæg ialt: 79
Fra  eet godt navn Skrevet kl. 02:15

Har læst og set kommentarer igennem og er enig meget langt hen ad vejen i hvad de siger.

Grafisk.. Opløsning på dit banner er alt for lav. Du kan se hvordan linien er hakket og flere kommer ind på farven. Skal ikke være spydig men ligner lidt en annonce fra de kuponhæfter der kom ud da jeg var barn ;)

Vil anbefale dig at kigge på noget vektor så du slipper for de hakker. Personligt ville jeg helt droppe det banner og evt skifte det ud med en slider med forskellige nøgle ord for dine services og produkter.

Dine links i højre side fremstår mere som billeder end links og på det ene har du tre tekster i samme boks. Troede faktisk det var tre individuelle links.

Dine sider B2C B2B er meget sparsomme med information. Har burde du virkeligt have nogle tydelige call-2-action knapper så ingen er i tvivl om at "klik her for kontakt" eller ligende.

Sunet og Poul har givet noget godt feedback især vedr punktet "gammeldags" og tekstformatering.

Desuden jeg kan 100% tilslutte min Sunets input vedr responsivt design.... Man bør ikke lave hjemmesider anderledes fra i går og fremefter.  ;)

Thomas Kaarup

Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Jun 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Daniel Kold Skrevet kl. 16:32

Hej Poul. 

Du får lige et længere svar(respons) her, da jeg ellers glemmer tingene undervejs, som jeg ser videoen.
Det er ikke taget helt i rækkefølge, da jeg først kom på muligheden her midt i det hele. 

- Skriften på forsiden bliver ikke meget anderledes, men det skyldes sandsynligvis, at vi har hver vores indgangsvinkel til lige denne del. Overskriften: Styrk din virksomhed - igennem din kundeservice, forudsætter ren sprogligt, at der udelukkende er tale om et B2B produkt. Ellers vil sætningen ikke give mening.

- Du har helt ret i, at der lige nu under produkter ikke er beskrevet et direkte produkt, der alene omhandler sociale medier. Det står dog både på forsiden, jeg henviser til det i artiklen og yderligere nævnes det under punktet Kundeservice B2B. Et produkt der kun henviser til dette, lægges op inden weekenden.

Menupunkterne Kundeservice B2C og Kundeservice B2B skal jeg have lavet en mere forklarende tekst til. Den ene beskriver den kundeservice som firmaer levere til B2C segmentet (dvs. til firmaer der servicerer privatkunder), mens den anden beskriver den kundeservice som er henvendt imod B2B kunder (firmaer der primært handler med andre firmaer) - Jeg må give dig ret i, at det ikke fremgår tydeligt nok, så der går jeg lige i tænkeboks Smile
- God pointe med nogle billeder derinde, for at live mere op på det. 

Med hensyn til skriften foroven i banneret, hvor man kan tilmelde sig nyhedsbrevet. Super godt set. Jeg har været så optaget af at gøre resten færdigt, at jeg aldrig fik kigget nærmere på min formulering deroppe. Sådan går det når man glemmer at skrive de ting ned man skal huske Stick out tongue

Det er sjovt du nævner boksen med kontaktmulighederne i højre side og ikke kan finde rundt i, om det er svartiden på telefonen der tales om. Det er den direkte modsatte respons jeg har fået fra andre "prøvekaniner" indtil nu, men et meget godt vidne om, at vi alle oplever verdenen forskelligt. Jeg tror jeg ved hvordan jeg kan komme den del imøde, så det giver mening for både dig og dem. 

Omkring vilkårene, der er de ved at blive gennemgået og renskrevet. De er oppe inden weekenden.

Omkring "Mød Daniel" og den korte og lange version. Det er lidt religion det her og det kommer jeg ikke til at ændre. Der er alt for mange voldsomt upersonlige sider og det er med fuldt overlæg at det er lavet på præcis den måde det er. 

Omkring No-Nonsense coaching - Der er ordlyden også meget præcis og den bliver ikke ændret. Din reaktion bekræfter mig i, at formuleringen er den rette.

Selve ordlyden "produkter" der har du en rigtig god pointe med, at det nok vil være bedre at kalde menuen "services". Det giver super god mening. Det samme gør sig gældende for ordlyden omkring butik og detail. Det er forløb der er lavet præcis til disse, men en anden overskrift vil muligvis passe bedre. Specielt set i lyset af, at jeg har nogle tilsvarende produkter, der henvender sig til callcentre og restaurationsbranchen, som også skal beskrives og lægges op i den kommende uge.

Du kommer ind på rigtig meget i din feedback og der er uden tvivl nogle af tingene, som jeg ikke lige har fået kommenteret på her. Det betyder ikke at jeg har været ligeglad med de andre punkter, men blot at dem oppe over, er dem der gav mig mest stof til eftertanke Smile 

Det er ganske enkelt en helt fremragende feedback og du skal tusinde tak fordi du tog dig tiden til det. Der er uden sammenligning den bedste hjælp/service jeg har oplevet herinde indtil nu. Så tak, tak og atter tak for det.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)