Hov mente egentlig også Joomla - bytter lidt rundt på dem engang imellem ;) |
Tak for linket, og tillykke med fødselsdagen herfra!
Efter at have taget et hurtigt kig på din side, har jeg blot lige 2 småting, som jeg gerne vil nævne.
Det første jeg gerne vil kommentere på er din menu. Nu er der jo rigtig mange meninger om, hvor meget man bør gøre brug af drop-down menuer, men personligt er jeg ikke en fan. Der hvor det for mig specielt går galt er når man holder over menupunktet "Produkter", for derefter at skulle ned til "Butik og detail" for endelig at komme ind til de 3 pakker. Det er min overbevisning, at dette er alt for besværligt. Eventuelt kunne du jo droppe den sidste inddeling, og så bare lade folk kunne vælge mellem de 3 pakker efter de har trykket ind på punktet "Butik og Detail".
Som sagt vil nogen nok sige, at drop-down menuer er helt fint, og det er jo heldigvis op til dig selv at bestemme, men dette var mening.
Den sidste ting jeg gerne vil nævne vedrørende menuen er, at det ser ud til at punkterne "Mød Daniel", "Kunderservice B2C og B2B", "Produkter" og "Blog" gør sig en smule bredere, hver gang man holder musen over dem. Som sagt, småting. Men det var noget, der begyndte at irriterede mig en smule efter at have hoppet rundt mellem punkterne i lidt tid.
Hvor mærkeligt det end lyder, så har jeg faktisk glemt, hvad det andet punk var, eftersom jeg kom til at bruge en del tid på at sidde og læse teksterne på din side. Det kan være, at jeg kommer i tanke om det, og så skal jeg nok smide en ny kommentar! :)
Jeg håber ikke du føler, at jeg var for hård i min kommentar. Jeg tror på konstruktiv feedback - også selvom det måske er lidt at gå i detaljer med småting.
Til sidst vil jeg gerne rose dig for, at have fyldt godt med tekst og information på siden allerede bl.a. igennem din blog! Held og lykke med forretning - håber det (for)bliver en success!