Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik af min hjemmeside, ny-startet 3d-visualiserings firma

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften Amino`er

Ved her mange kvikke hoveder herinde der god til konstruktiv kritik. Smile

Har oprettet et enkeltmandsvirksomhed, der laver 3d-visualiseringer og det er kun mig i firmaet. I den forbindelse har jeg lavet en hjemmeside, som jeg meget gerne vil have kritik på.  Tekst, layout osv.

Har gået efter et rent og enkelt design. Desuden skulle siden være responssiv. Har ikke fået SEO-optimeret den endnu, men dog tænkt på hvilke søgeord jeg gerne vil lægge højt på.

Her er link til siden: http://lbvisualiseringer.dk

På forhånd Tak.

Fra Norge
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 109
Fra  Nordic IQ Skrevet kl. 22:43

Tager du 3-5000kr for 5-10 arbejdsdage ? Altså en omsætning på 10-12.000 per månede... Kan ikke helt få det til at hænge sammen :)

Anyways, synes ihvertfald du har ramt et fint minimalistisk design - Måske en anelse for rent efter min mening, hvis hvis det er dit mål, så har du jo ramt det :)

Fra Haslev
Tilmeldt 20. Jan 13
Skrevet kl. 11:23

Tommy:
Tager du 3-5000kr for 5-10 arbejdsdage ? Altså en omsætning på 10-12.000 per månede... Kan ikke helt få det til at hænge sammen :)

Har også et andet arbejde. :) Desuden kommer prisen også an på størrelsen af opgaven. Ved mindre opgaver ville jeg godt kunne arbejde på flere ad gangen.  Men prisen ville godt kunne overstige de 5000 eksklusiv moms så skulle nok ændre det.

Ikke andre der har gode råd/kritik? 

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 11:28

Rigtig flot og simpelt design, elsker det!

Dog vil jeg sætte forsiden som et menupunkt, da mange kunder muligvis ikke lige er eksperter ved en computer, og gerne vil tilbage til jeres forside, men hvordan gør vi lige det? Blot en mindre ting, men tænkte du sikkert vil have det hele med.

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 11:32

Jeg ville også lave en om os, eller om mig what ever side, hvor du skriver lidt om hvordan du altid har elsket at lave 3d visualiseringer bla bla hvad ved jeg. Der har du muligheden for at vinde lidt troværdighed fra dine kunder. Sæt evt. et billed ind af dig selv hvor du smiler sidder pænt på stolen osv. og vind igen lidt troværdighed, så dine kunder måske føler det hele lidt mere personligt.

Fra Viborg
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 38
Fra  Magic Tours Skrevet kl. 11:35

Jeg elsker det minimalistiske design, og synes bestemt ikke det er for rent. Men det er jo bare min mening. 

MVH Lasse

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 11:36

Generelt super fedt firma.
Sidder virkelig og fundere over om vi ikke kunne bruge dig ifm. vores produkter og evt. visualisering af vores produkter

(se side her)

Hvis du har nogle ideer til noget fedt, så send mig gerne en PM

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 11:48

Hej,

jeg syntes siden ser meget godt ud og er mega overskueligt. Jeg personligt ville have lavet det i den samme stil tror jeg :)

Der er dog en ting med at der står intet om dig. Det ville skabe lidt fred ved kunderne hvis de ved hvem det er de snakker og giver deres penge. 

En anden er med seo... fine tekster dog prøv at lave lidt længer tekster (fyld tekster) mht. seo :) 

eller meget fint

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Haslev
Tilmeldt 20. Jan 13
Skrevet kl. 12:13

Takker for al den hurtige respons :) Sætter jeg virkelig pris på.

Kan se der flere der synes af jeg skal skrive om mig selv. Det tror jeg at i har helt ret i for bedre tryghed hos kunderne, så det vil jeg i hvert fald arbejde på snarest. 

Ronnie Gejl Det med en forside som menupunkt har jeg været meget i tvivl om det skulle med eller ej. Kan godt se din pointe med nogen måske ikke lige ved man kan trykke på logoet for at komme til forsiden. Og ville trods alt være dumt at udelukke nogen på den baggrund.

R.L: Takker. Sender dig en mail.

mirko nimz: Vidste ikke SEO var glad for lange tekster. Må se om der noget der der kan skrives bedre. 

Men godt at høre de fleste synes om det enkle design for har brugt rigtig lang tid på at finde det og rette det til :) 

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 12:21

Luca,

Jo det er vigtigt at der er fyld på siden. Det skal være noget med relevants det jo klart men kunne bare se dine tekster er lidt kortere, så hvis det er muligt lav dem lidt længere :)

Måske du også kunne lave en beskrivelse på forsiden også mht. seo :) En ting mere der er vigtigt så google kan se det nemmere er at du laver H1 og H2 (det er overskrift typer). 

Interne links er også en god ide. Nu har du jo ikke mange sider der kan linkes imellem, men senere hvis der skulle kommer flere, kunne du måske lave det.

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)