Jeg vil lige ligge ud med at sige, jeg er hel vild med din måde at skrive på, på den måde du formulere tingende.
Men jeg vil give dig helt rat. Jeg har altid, elsket computer, og sidde foran dem, lære en masse nyt. Men nu sidder jeg om morgen, eftermiddag, aften og nat. holder lige fri nogle timer om eftermiddagen, og alligevel ikke, da min email er online 24/7 på min telefon, så når jeg får en mail, skal jeg da lige tjekke den...:)
Jeg har to børn en på 4 og en på 1 år. så det kan godt være lidt hård. mens jeg sidder og skriver her, er jeg igang med at sætte vare op på en hjemmeside,
Min mand har valgt at støtte mig, så jeg kunne gå all in, i min passion, nemlig at bygge hjemmesider og lave Seoarbejde. så jeg har sagt mit job op, med fast månedlig indtægt, Mens jeg prøver at opbygge en god kundekreds. så pengene er ikke det største lige i øjeblikket,
Men hey, intet voger, intet vinder. Så vi har valgt at tage denne fantastiske chance, som jeg er sikker på jeg ikke vil fortryde.
men må sanne, det er rigtigt hård arbejde, og samtidig elsker jeg hvert minut af det.. :)