Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejder DU også for meget?

Side 2 ud af 6 (57 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

flemming.dk:

Ja jeg tror jeg arbejder for meget. For meget weekendarbejde + aften/natarbejde.

Men man kan jo skrue lidt ned. Holde flere pauser og tænke på og foretage sig noget andet. 

Mit liv er jo mit eget ansvar. 

Ja og det ved vi alle jo godt, det er eget ansvar - men ind imellem skal man træde et skridt tilbage og se hvad man egentlig foretager sig. Når man sidder midt i det så kører det jo bare og så opdager man intet før ens børn begynder at sige at de arbejder, når de sidder med tabletten.

:)

Tak for svar.

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 22:20

adam:
Du kunne måske prøve at læse " succes uden afsavn" af Martin Bjerregaard.. Har ikke selv læst den endnu, men har tænkt mig at købe den :)

Tak for råd... det kigger jeg nærmere på :) 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 22:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror ikke jeg arbejder for meget. Tror mere det er fordi der er for få timer i et døgn! Stick out tongue

Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 22:30

Sue:

Projektmageren Fredskov:
Langt indlæg, men tog mig tiden til at læse og fortrød intet :)
Super at hører fra andre iværksættere

Tusind tak fordi du gav dig tid... 

Mvh Sue 

Nu havde jeg alligevel tiden :)

Og kunne væreman blev en smule klogere på ét eller andet.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 22:40
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Sue:

flemming.dk:

Ja jeg tror jeg arbejder for meget. For meget weekendarbejde + aften/natarbejde.

Men man kan jo skrue lidt ned. Holde flere pauser og tænke på og foretage sig noget andet. 

Mit liv er jo mit eget ansvar. 

Ja og det ved vi alle jo godt, det er eget ansvar - men ind imellem skal man træde et skridt tilbage og se hvad man egentlig foretager sig. Når man sidder midt i det så kører det jo bare og så opdager man intet før ens børn begynder at sige at de arbejder, når de sidder med tabletten.

Tak for svar.

Børnene afspejler netop hvad der sker i dit liv.

"Ikke nu, mor arbejder" har de sikker hørt alt for tit. Forstå mig ret, børn skal også lære, at der er andet i verden end lige dem, men alt med måde!

Hvis (når?) du ender i en hospitalsseng, får du tid til at tænke over, om det nu også er så fedt at være på næsten 24/7..... Tro mig, det er det ikke. Du har fået de første gule kort.

Sluk din pc, eller hvad du sidder med, tag et varmt bad og skrup så i seng og sov i de 6-7 timer du har behov for.

De bedste hilsner....fra en der har været der.

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 22:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil lige ligge ud med at sige, jeg er hel vild med din måde at skrive på, på den måde du formulere tingende. 

Men jeg vil give dig helt rat. Jeg har altid, elsket computer, og sidde foran dem, lære en masse nyt. Men nu sidder jeg om morgen, eftermiddag, aften og nat. holder lige fri nogle timer om eftermiddagen, og alligevel ikke, da min email er online 24/7 på min telefon, så når jeg får en mail, skal jeg da lige tjekke den...:) 

Jeg har to børn en på 4 og en på 1 år. så det kan godt være lidt hård. mens jeg sidder og skriver her, er jeg igang med at sætte vare op på  en hjemmeside

Min mand har valgt at støtte mig, så jeg kunne gå all in, i min passion, nemlig at bygge hjemmesider og lave Seoarbejde. så jeg har sagt mit job op, med fast månedlig indtægt, Mens jeg prøver at opbygge en god kundekreds. så pengene er ikke det største lige i øjeblikket, 

Men hey, intet voger, intet vinder. Så vi har valgt at tage denne fantastiske chance, som jeg er sikker på jeg ikke vil fortryde. 

men må sanne, det er rigtigt hård arbejde, og samtidig elsker jeg hvert minut af det.. :) 

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 00:02

Kim Hansen:
Tror ikke jeg arbejder for meget. Tror mere det er fordi der er for få timer i et døgn! Stick out tongue

Haha... ja netop... :)

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 00:02

Projektmageren Fredskov:

Nu havde jeg alligevel tiden :)

Og kunne væreman blev en smule klogere på ét eller andet.

ja kender det med nysgerrigheden... 

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 00:08

cecilie krogh :
Jeg vil lige ligge ud med at sige, jeg er hel vild med din måde at skrive på, på den måde du formulere tingende. 

Mange tak :)

cecilie krogh :
Men jeg vil give dig helt rat. Jeg har altid, elsket computer, og sidde foran dem, lære en masse nyt. Men nu sidder jeg om morgen, eftermiddag, aften og nat. holder lige fri nogle timer om eftermiddagen, og alligevel ikke, da min email er online 24/7 på min telefon, så når jeg får en mail, skal jeg da lige tjekke den...:) 

Ja det kender jeg... det er lige før telefonen er det vigtigste redskab, men har selv lavet en regel i huset - mine gæster vover på at sidde og være på facebook eller læse sms'er.... til gengæld kigger jeg hverken på mobil eller bærbar!!! Årsagen er at jeg synes det er en kedelig tendens når man endelig HAR samvær.

Fedt at høre... min mand har også valgt at støtte mig i mit arbejde - og uden ham ville jeg bestemt ikke arbejde på denne måde.

Tak for dit svar :)

Fortsat god aften og held og lykke med dit nye projekt - håber det lykkes for dig. :)

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 00:14

Fru Hartmann:

Børnene afspejler netop hvad der sker i dit liv.

"Ikke nu, mor arbejder" har de sikker hørt alt for tit. Forstå mig ret, børn skal også lære, at der er andet i verden end lige dem, men alt med måde!

Hvis (når?) du ender i en hospitalsseng, får du tid til at tænke over, om det nu også er så fedt at være på næsten 24/7..... Tro mig, det er det ikke. Du har fået de første gule kort.

Sluk din pc, eller hvad du sidder med, tag et varmt bad og skrup så i seng og sov i de 6-7 timer du har behov for.

De bedste hilsner....fra en der har været der.

Ja og det var heldigvis i begyndelsen af mit seleprojekt som har været det mest omfattende, at min på det tidspunkt 2-årige datter sagde at nu arbejdede hun... hver gang hun sad med en mobil eller tablet. Jeg har aldrig afvist hende.. og sidenhen har jeg altid slukket eller stillet mit arbejde til side fra de kom hjem fra vuggestuen og til de blev puttet. Men ind imellem vågner jeg kl. 4-5 stykker og begynder arbejdet fordi jeg ikke kan sidde med det når de vågner - og så igen fra de er kommet i vuggeren... og om aftenen til langt ud på natten, så ind imellem er der ingen søvn - men går udfra det kun er hér i begyndelsen. Jeg kan max køre så hårdt på i nogle år!

Jeg får aldrig 6-7 timers søvn, for de dage jeg selv vælger at gå tidligt i seng, så er der en urolig nat med den lille eller begge to- med få timers mellemrum.

Men igen... de er jo ikke små forevigt.

Tak for gult kort... :)

Side 2 ud af 6 (57 indlæg)