Selv tak - og tak for dine ord. Jeg ER bevidst nu, men fra tanke til handling kan der være langt, særligt i dette tilfælde hvor det vist kræver lidt af en livsstilsændring for at få det til at køre. Jeg arbejder ikke smart - desværre - det er der ikke råd til lige p.t. Men jeg har heldigvis en vision om at de første penge der kommer ind på kontoen når vi er kommet rigtigt igang, de skal bruges tilæ ansatte der kan varetage de opgaver jeg laver som egentlig er for tunge for mig. Det med en mobilfri ferie er noget jeg længe har ønsket mig, men vi er bare på et punkt hgvor det dagligt kræves at jeg har kontakt med fabrikken og andre instanser... desværre. MEN det er OK - for så længe jeg kan se at det kan lade sig gøre ude i fremtiden, så holder det jo drivkraften igang. Måske også derfor jeg giver så meget nu, for på et tidspunkt MÅ det give lidt igen ;) Tillykke med den nye der kommer... det er SÅ STORT! Ja, mine børn er ønskebørn, og derfor gør det så ondt når jeg ikke kan have dem hjemme men i vuggestuen... det er som at miste tiden med dem, men det er et nødvendigt onde når man arbejder. Jeg er dog begyndt at tage dem ud én dag om ugen så jeg har mere tid med dem... det kan godt anbefales. :) Der er INTET vigtigere den de børn man har valgt at sætte i verden! Kh Sue |
RankScanner.dk | Rune:
Ja, dejligt med så mange søde og positive aminoer (for en gang skyld)
Din model ville dog aldrig kunne fungere for mig, men jeg er glad for at du har givet dig tid til at skrive det alligevel - måske det kan hjælpe andre.
Jeg er igang med at prøve at finde en model der virker for mig selv, virksomheden p.t. og familien... venner og interesser må komme efter der er kommet ordentlig gang i virksomheden.
:)
Tak for indput.
Kh
Sue