Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af kosttilskud

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

skriv en mail til Teampressdk@gmail.com, vi kan hjælpe med både webshop og import!

Tilmeldt 25. May 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, mit navn er Filip Christensen. Jeg er på udkig efter en god og billig leverandør af kosttilskud. Er det måske noget du kan hjælpe med ? 

Mvh. Filip C

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 122
Fra  CIBIS - Fødevarerådgivning Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Filip, 

Der eksisterer rigtig mange virksomheder, der forhandler kosttilskud. Spørgsmålet er jo hvilken type du ønsker og om det skal være dansk eller fra andet land. 

Typisk, erfaret fra mit arbejdsområde, søger virksomheder noget, som ikke eksisterer på det danske marked. Produkter fra USA eller EU

Jeg vil lige gøre opmærksom på, så det ikke overrasker i forhold til budget mv, at selvom du vælger et kosttilskud, som allerede forhandles i DK, så skal du betale gebyrer til FVST, for at kunne forhandle dem. 

Hvis du ønsker at indføre/importere kosttilskud til DK, så er der en lang række regler, som skal overholdes (sikkerhedsvurdering af kosttilskud, mængderne af vitaminer og mineraler i kosttilskuddet mv.) 

Held og lykke med projektet. 

MVH Kristina 

Fra København
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 84
Fra  kbh-kollegier.dk Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ken

Jeg kan se at dit opslag er lidt gammelt, men måske det fortsat er relevant. Jeg arbejder for Terranova, der er en 100% vegansk kosttilskudsserie, som er forholdsvis ny i Danmark, men er meget store i eksempelvis England. Forhandlere er velkommen til at kontakte dem. Hvis du scroller lidt ned på deres forside, så har de en sektion til forhandlere. https://terranova-nutrition.dk

Ved ik om det kunne være interessant.

Vh

Rasmus

Stifter Londonstudenthome.com og Berthu & Co

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)