Tak for jeres hjælp :)
Jeg arbejder som brandmand og det er vores egen siden www.vestbrand.dk , som vi gerne vil have lidt flere af vores besøgende til at kigge i kursusafdelingen. Vi har dagligt mellem 500-600 besøgende, men langt de fleste besøgende er ikke kunder, men folk der er interesseret i at se hvad vi har kørt af opgaver de seneste dage. Jeg tror derfor selv, at man skal fange kunderne på de ord de søger på, på google. Feks på førstehjælp - hjertestarter...osv. Vores side er tilmeldt Google Analytics, så jeg kan se præcist hvad vores besøgende kigger på.
Vores hjemmeside er lavet i ASP for omkring 8-9 år siden, og økonomien i en kommunal virksomhed, gør at vi desværre ikke lige har råd til at ofre penge på vores hjemmeside. Vi har ellers været meget tæt på at få gang i en helt ny side, med alle de tilføjelser og ændringer vi kunne tænke os, men igen kom økonomien i vejen.
Som Erik Hamre skriver, så ville det være en god ide at få linket til vores kursusafdeling fremhævet og placeret nogle andre steder, men det har jeg desværre ikke lige evnen til. Jeg er godt nok uddannet programmør - for 15 år siden, men jeg har glemt en del af de ting desværre.
Men kræver en SEO optimering at man går ind og ændre eller tilføjer kode, til den eksisterende kode på hjemmesiden ?
- Kim -