Jeg er netop startet som selvstændig elinstallatør, og i den forbindelse har jeg fået lavet en hjemmeside. Jeg har arbejdet med hjemmesiden så meget, at jeg ikke rigtig kan forholde mig objektivt til den længere. Derfor vil jeg gerne have nogle friske øjne på den, og det håber jeg, I kan hjælpe med :-)
- Hvad fungerer/fungerer ikke ved layoutet
- Mangler jeg information? Hvad ville I gerne kunne læse på firmaets hjemmeside, hvis I ledte efter en elektriker?
Alle andre kommentarer er meget velkomne - jeg ser frem til at høre fra jer.
Jeg synes din side er meget pæn og meget ordentlig, og den får dig til at fremstå som en jeg godt kunne hitte på at ringe til, hvis jeg havde en opgave.
Er du ene mand i firmaet?
Hvis ja, så studser jeg lidt over din tekst under ´om MIT-EL hvor du bliver omtalt i 3. person + du kalder dig vi.
Jeg synes din side er meget pæn og meget ordentlig, og den får dig til at fremstå som en jeg godt kunne hitte på at ringe til, hvis jeg havde en opgave.
Er du ene mand i firmaet?
Hvis ja, så studser jeg lidt over din tekst under ´om MIT-EL hvor du bliver omtalt i 3. person + du kalder dig vi.
Ellers kun pænt at sige om siden.
Hej Lone
Mange tak for din tilbagemelding, og for de pæne ord om siden.
Jeg var selv meget i tvivl om, hvordan jeg skulle skrive. Jeg er ene mand i firmaet, men nogen gange, når der er travlt, får jeg hjælp af andre elektrikere. Skal jeg lave det om til "jeg"?
Jeg var selv meget i tvivl om, hvordan jeg skulle skrive. Jeg er ene mand i firmaet, men nogen gange, når der er travlt, får jeg hjælp af andre elektrikere. Skal jeg lave det om til "jeg"?
Er enig med Lone Ginnerup. I mange tilfælde kan man godt bruge vi, fordi et firma normalt regnes for at bestå af flere ansatte. Men i dit tilfælde gør du siden personlig med dine fotos, og hvor du skriver Morten flere steder. Derfor jeg.
Jeg kunne ikke skrive en PB til dig på din Amino-profil, derfor her: Det er godt, at du kunne bruge videoen. Jeg ville spørge, om jeg må bruge dine ord som reference på min hjemmeside?
Du kunne også spørge dine hjælpere om du må tage et billede, så ordet ´vi´kommer til at passe.
Det med at du omtaler dig selv i 3. person under beskrivelsen af dit firma og dig, synes jeg virker øv, og jeg ville ændre det, hvis jeg var dig.