Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside for elinstallatør - Feedback ønskes.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 12. Jan 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er netop startet som selvstændig elinstallatør, og i den forbindelse har jeg fået lavet en hjemmeside. Jeg har arbejdet med hjemmesiden så meget, at jeg ikke rigtig kan forholde mig objektivt til den længere. Derfor vil jeg gerne have nogle friske øjne på den, og det håber jeg, I kan hjælpe med :-)

- Hvad fungerer/fungerer ikke ved layoutet

- Mangler jeg information? Hvad ville I gerne kunne læse på firmaets hjemmeside, hvis I ledte efter en elektriker?

Alle andre kommentarer er meget velkomne - jeg ser frem til at høre fra jer.

MIT-EL.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 15:22

Ganske simpel hjemmeside, hvilket er godt.

Jeg savner måske er der er gjort mere ud af det grafisk, og at du implementerer noget grafik og nogle farver der hjælper med call-to-action.

Tilmeldt 12. Jan 14
Skrevet kl. 15:30

RankScanner.dk:
Jeg savner måske er der er gjort mere ud af det grafisk, og at du implementerer noget grafik og nogle farver der hjælper med call-to-action

Mange tak for feedback.

Jeg har selv tænkt det samme, og derfor er jeg så småt begyndt at lægge billeder og grafik på siderne her:

Om MIT-EL

Forside

Er det mere i den stil, der skal til? Eller er det noget andet, du tænker på?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:42

Hej Morten. Fin hjemmeside; fin start. Enig med RankScanner.dk i det med grafik.

Jeg har nogle forslag og kommentarer, som du kan se på følgende video:

">Feedback på mit-el.dk

Jeg håber du kan bruge feedback til noget. Jeg arbejder med video-feedback, og du kan tilmelde dig nyhedsbrev på min hjemmeside på apoma.dk.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 17:00

Hej Morten

Jeg synes din side er meget pæn og meget ordentlig, og den får dig til at fremstå som en jeg godt kunne hitte på at ringe til, hvis jeg havde en opgave.

Er du ene mand i firmaet?

Hvis ja, så studser jeg lidt over din tekst under ´om MIT-EL hvor du bliver omtalt i 3. person + du kalder dig vi.

Ellers kun pænt at sige om siden.

Tilmeldt 12. Jan 14
Skrevet kl. 20:21

Poul Madsen:

Hej Morten. Fin hjemmeside; fin start. Enig med RankScanner.dk i det med grafik.

Jeg har nogle forslag og kommentarer, som du kan se på følgende video:

" target="_blank">Feedback på mit-el.dk

Jeg håber du kan bruge feedback til noget. Jeg arbejder med video-feedback, og du kan tilmelde dig nyhedsbrev på min hjemmeside på apoma.dk.

Den video er simpelthen fantastisk - 1000 tak.

Jeg har allerede været igang med at implementere dine råd - jeg er ikke færdig, men nu skulle der gerne være styr på:

Sidebeskrivelse

Interne links

Favicon

Kontaktformular

Beskæring af forsidebillede

CVR-nummer

Søgefelt

Sociale Ikoner

Jeg er virkelig taknemmelig for din feedback! Og jeg arbejder videre med at få implementeret de sidste af dine råd (tekst og billeder)

Tilmeldt 12. Jan 14
Skrevet kl. 20:55

Lone Ginnerup:

Hej Morten

Jeg synes din side er meget pæn og meget ordentlig, og den får dig til at fremstå som en jeg godt kunne hitte på at ringe til, hvis jeg havde en opgave.

Hvis ja, så studser jeg lidt over din tekst under ´om MIT-EL hvor du bliver omtalt i 3. person + du kalder dig vi.

Ellers kun pænt at sige om siden.

Hej Lone

Mange tak for din tilbagemelding, og for de pæne ord om siden.

Jeg var selv meget i tvivl om, hvordan jeg skulle skrive. Jeg er ene mand i firmaet, men nogen gange, når der er travlt, får jeg hjælp af andre elektrikere. Skal jeg lave det om til "jeg"?

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 21:37
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

MIT-EL:
Mangler jeg information? Hvad ville I gerne kunne læse på firmaets hjemmeside, hvis I ledte efter en elektriker?

Hej Morten.

Fin hjemmeside og enkelt.

Der lige et par småting som du skal have kigget på.

Din title relevancy er kun 40%

Description er kun 44%

Mvh. Niels

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:54

MIT-EL:

Lone Ginnerup:

Jeg var selv meget i tvivl om, hvordan jeg skulle skrive. Jeg er ene mand i firmaet, men nogen gange, når der er travlt, får jeg hjælp af andre elektrikere. Skal jeg lave det om til "jeg"?

Er enig med Lone Ginnerup. I mange tilfælde kan man godt bruge vi, fordi et firma normalt regnes for at bestå af flere ansatte. Men i dit tilfælde gør du siden personlig med dine fotos, og hvor du skriver Morten flere steder. Derfor jeg.

Jeg kunne ikke skrive en PB til dig på din Amino-profil, derfor her: Det er godt, at du kunne bruge videoen. Jeg ville spørge, om jeg må bruge dine ord som reference på min hjemmeside?

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 23:21

MIT-EL:

Du kunne også spørge dine hjælpere om du må tage et billede, så ordet ´vi´kommer til at passe.

Det med at du omtaler dig selv i 3. person under beskrivelsen af dit firma og dig, synes jeg virker øv, og jeg ville ændre det, hvis jeg var dig.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)