Tak for feedback. Hvad kan jeg gøre for at få procenterne højere? |
Hej Poul
Jeg har sendt dig en privat besked :-)
Tak for feedback. Hvad kan jeg gøre for at få procenterne højere? |
Hej Lone Så er det rettet, vil du tjekke om det er blevet bedre? :-) |
Jeg synes alt i alt at det er en rigtig pæn og overskuelig hjemmeside du har dig der! |
I det markerede område omtaler du dig i 3. personental (tror jeg nok det hedder). Altså nærmest som om der er en der fortæller om dig. Og nedenunder begynder du at skrive i "jeg" person, inden du igen begynder i 3. personental. (Fortæller metoden) Er du med på hvad jeg mener? :-) |
// Daniel Poulsen
Hej Morten. Du skal rette din titel til domæne navn = mit-el under Generelle indstillinger. Under Tagline skal du skrive kort beskrivelse Du skal have et Seo plugin feks. all in one seo pro eller en anden tilsvarende plugin. Som du bruger til din meta description og keyword. Du skal have oprettet en XML sitemap, som du skal have koblet på din Google webmasterværktøj. Det var bare en begyndelse på din opsætning. Mvh. Niels |
https://itwebsite.dk
Ja det er så godt nu, du fremstår meget stærkere, og det er også det helt rigtige billede du har på - til formålet. God vind med firmaet :-) |
Hvis jeg skulle bruge en elektriker og kom ind på din hjemmeside, vil min første tanke være: "Hvorfor skulle jeg vælge dig"? Jeg mangler gode argumenter. |
Med venlig hilsen Rune Breinholt Andersen
Du behøver ikke umiddelbart et SEO-plugin, da dette er indbygget i Genesis Framework som du bruger.
/* Image Header - Partial Width width kan ændres til cirka "200px". #header .widget-area {
|
Sparetips på Sparefeber.dk