Jeg har nu efterhånden læst utallige debatter her på amino vedr. webshop løsninger. Søgt mig gul og blå på google, men det kniber for mig at gennemskue hvad der ville være det rigtige for mig. Jeg starter HELT fra bunden og med 0 kr. På lommen. Det får man ikke en god og fremtidssikret webshop for, det ved jeg udmærket, og jeg der skal da også sættes noget til side inden shoppen bliver en realitet. Jeg har lavet en test side i prestashop, og synes egentlig det virker udmærket. Men standard designet bliver måske lidt kedeligt, og så kommer udfordringerne. Som jeg har kunne læse mig til kan prestashop være et helvede at opdatere, specielt hvis ens tema ikke bliver opdateret sammen med. Hvilket nok skræmmer mig pænt meget væk. Har ikke lyst til at stå med en shop hvor intet pludselig hænger sammen. Samtidig er der en række mindre detaljer jeg finder ret besværlige at rette = enormt tidsforbrug på nærmest ingenting. Men hvad skal jeg så vælge? Jeg har brug for en løsning der er forholdsvis billig i opstart og drift pga. de begrænsede midler. Der vil i starten også være begrænset udvalg af produkter. Der vil de første år være minimalt overskud, da jeg har store planer for et varesortiment, og det lager bliver dyrt, for mig i hvert fald. Dropshipping er udelukket, det gider jeg ikke beskæftige mig med. Hvad skal det så kunne for at være fremtidssikret for min virksomhed
Der er sikkert flere ting der ville være en fordel at have med, som ikke lige dukker op i hovedet nu. |
Hej Lapin!
Har du et specifikt budget som du skal holde dig indenfor.
Jeg tror desværre ikke du kan holde det på rent 0,- da også integrationerne ofte indebærer omkostninger.
Men hvad jeg kan forstå er at du helst ikke vil kaste for mange af dine egne timer ind i vedligeholdelse. Er det rigtig forstået?