Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp har problemer med Nets da de kræver stort depositum!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle!

Mig og min makker søgte for næsten 4 måneder siden, om en dankortaftale fra Nets

Vi har nu fået svar fra dem, og de siger at vi skal ligge en pant på 50.000 kr. via. vores bank, og ligesom så mange andre ungiværksætteter som er studerende er det penge som er svære, og finde.

Hvad ville i råde mig, og min makker at gøre og kender i andre betalings systemer som i tror ville godkende os?

Ps. de begrundet det store beløb vi skulle sætte i pant, at vi havde lidt dyre produkter og havde et spinkelt indtjenings grundlag.

vores webside er www.bio7.dk  

Mvh Gustav Gammeltoft

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 08:59

Vil give nets ret i, grundet de dyre produkter, men det er jo en sikkerhed for dem. Det havde måske set anderledes ud, hvis i solgte plastickrus.

Jeg sidder måske stadig og sover, og ser helt forkert på min mobil, men hvis man vil købe oplevelsespakken koster den 9.999?, men hvis man finder de enkelte dele selv, kan man gøre det billigere?

Desuden ville jeg nok vælge at hvis du laver en tilbudspakke, så skriv hvad den enkelte del koster og hvad man sparer.

Tilmeldt 20. Jul 13
Skrevet kl. 09:06

Hej Mark.

Tak for rådet, men det er jo vores indkøbspriser + 5% i avance.

Kender du nogle betalings systemer som måske ville godkende os så vi ville kunne prøve og sælge vores produkter vi har solgt både enkelte produkter og pakker i et halvt år, via. konto overførelser eller kontant betaling :-)

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 09:18

Hej igen

Var i en tråd igår, hvor det blev snakket om anbefalinger via kort og der foreslå jeg nets/dibs.

Personligt fordi det er professionelt og fordi hvis man som kunde lander på en hjemmeside, med et setup som du ikke kender til, kan man risikere at miste kunden. Der findes mange utrygge e-handlende derude, så er det det mindste, så er de væk.

Derudover hvis man bruger paypal, har jeg hørt historier om, at når folk har modtaget varen, klager til paypal og får pengene igen. Til trods for at de har fået varen. Dvs tabt vare og indtjening.

Hvis i har haft kørt et stabilt niveau igennem jeres tid, så forhør banken om de ikke kan være behjælpelige. I skal ikke betale de 50.000 til nets, men blot være på kontoen så de er sikre på at kunne trække penge. Men bliver dog i tvivl når du siger at det er som pant?!?!

Tilmeldt 8. Oct 08
Indlæg ialt: 38
Fra  Kviik.dk - 3 Web Tilbud Skrevet kl. 09:26

Hej Gustav

Det er ikke små beløber du har med at gøre. Jeg tænkte, nu når i alligevel laver montering, så aflever en faktura eller hvis de selv montere det, så send via mail med dine bank oplysninger.

Kunne være en start og så kan i komme i gang med det samme...

Iværksætter
Kviik.dk - 3 web tilbud 

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 09:32

Vi bruger Paymill til at tage imod penge. Det fungerer ganske udemærket. Du kan ikke se forskel på den integration der ville være lavet mellem Paymill og vores system og så Nets - i hvert fald ikke fra kundens side.

De understøtter i øjeblikket ikke rent Dankort, men de understøtter VISA/Dankort. Jeg har endnu ikke haft nogen, som ikke har kunnet betale fordi de kun havde et Dankort.

Dog har Paymill givet et hint om, at de vil tilføje Dankort på et tidspunkt i løbet af året :)

Tilmeldt 20. Jul 13
Skrevet kl. 12:12

Tak for svarene!!! 

Kristoffer er det en engelsk side, og søger han i et engelsk ansøgningsskema eller er det Dansk? 

Og hvor langtids behandlings tid havde din virksomhed med sin kortaftale hos Paymill?

MVH Gustav Gammeltoft

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 12:28

Bio7:

Kristoffer er det en engelsk side, og søger han i et engelsk ansøgningsskema eller er det Dansk? 

Selve kommunikationen med Paymill foregår på engelsk. Det er et tysk firma, men de har medarbejdere der har et rimeligt niveua af engelsk.

Selve betalingen kan foregå på det sprog du har lyst til, da den jo bare er integreret ved hjælp af deres API.

Bio7:

Og hvor langtids behandlings tid havde din virksomhed med sin kortaftale hos Paymill?

Den 18. maj 2013 tilmeldte vi os. Den 10. juni kunne vi acceptere kort. Derefter gik der så noget tid inden vi fik integreret tingene fuldt ud og samlet nok penge sammen samt blev fuldt ud godkendt til at modtage betalinger, så den første betaling af det modtog vi den 18. oktober. Dog var der nogle ting med at de lige skulle have os til at udfylde tingene på bestemte måder, og så havde de samtidig fået rigtig mange nye kunder, så det gjorde det også lidt langsommere.

Så det tog noget tid, men når man er igennem aktiveringen kører det bare.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)