Hej Jeg har siden taskeforum, som er bygget op i Wordpress med et theme fra Studiopress. Er der en, der vil tjekke, om mine SEO indstillinger er korrekte, så jeg ikke risikere duplicate content i forbindelse med kategorier osv. på bloggen. Jeg har taget et skærmbillede af mine SEO indstillinger her |
Duplicate content i Wordpress
Anmeldelser, nyheder, inspiration og daglig blog om tasker.
|
Hej Mette Det ser umiddelbart rigtigt ud:) Hvad er planerne for sitet? Kan se du søger gæstebloggere - jeg kunne da godt være interesseret:) Fx et lille gæsteindlæg der omhandler DKNY tasker og linker til http://fashionbazaren.dk/find-dkny-tasker-pa-tilbud-spar-op-til-50/ Mvh |
Leger med affiliate på Tilhusoghave.dk.
Det kræver en lidt grundigere gennemgang at gå igennem, men du kan altid begynde med at søge i Google på 'site:ditwebsite.dk' og så gå til sidste side og se hvor mange sider som Google har valgt at smide i det supplerende index. Desuden kan du se om der bliver indekseret sider som du ikke vil have. Der er en række problemer med Wordpress, især omkring tomme sider i forbindelse med Tags og Categories, men som sagt kræver det lidt længere tid end jeg kan sige her på stående fod at finde ud af. |
Det er lige før det næsten kun er fantasien, der sætter grænser for hvordan du kan få DC. |
Sparetips på Sparefeber.dk
Linket virker ikke. |
Lider du af Psoriasis? Så brug en mild shampoo som effektiv psoriasis behandling
Det lyder spændene :-) Jeg kigger lige på din side og sender dig en PB. |
Det lyder spændene :-) Jeg kigger lige på din side og sender dig en PB. |
Tak, det link kendte jeg ikke :-) |