Det kræver en lidt grundigere gennemgang at gå igennem, men du kan altid begynde med at søge i Google på 'site:ditwebsite.dk' og så gå til sidste side og se hvor mange sider som Google har valgt at smide i det supplerende index. Desuden kan du se om der bliver indekseret sider som du ikke vil have. Der er en række problemer med Wordpress, især omkring tomme sider i forbindelse med Tags og Categories, men som sagt kræver det lidt længere tid end jeg kan sige her på stående fod at finde ud af.
Tak for din besked. Hvordan ser jeg, hvad Google har smidt i supplerende index? Tak for hjælpen.
Det er lige før det næsten kun er fantasien, der sætter grænser for hvordan du kan få DC.
Det hjælper dig selvfølgelig at du har fået sat noindex på en masse.
Nu kan jeg jo så se at du nogengange har ekstremt korte tekster og du også har tilmeldt dig at få dit feed på Bloglovin.
Her er fælderne mange, men du kan jo starte med at ændre dine feeds til kun at vise uddrag fremfor hele tekster. Så længe du har sat den op som du har nu, så er det pærelet for et eller andet tilfældigt feed at kopiere alle dine artikler - og ikke kun uddrag.
Så er indstillingen ændret til kun at vise uddrag - 1000 tak for feedback.
Jeg forstår ikke helt, hvad du mener med links til min egen blog fra RSS. Vil du ikke være sød, at forklare mig, hvad det betyder. Jeg har ikke ret meget forstand på RSS (som det nok fremgår ret tydeligt) - så du må gerne "skære det ud i pap" :-) På forhånd tak for hjælpen
Det kræver en lidt grundigere gennemgang at gå igennem, men du kan altid begynde med at søge i Google på 'site:ditwebsite.dk' og så gå til sidste side og se hvor mange sider som Google har valgt at smide i det supplerende index. Desuden kan du se om der bliver indekseret sider som du ikke vil have. Der er en række problemer med Wordpress, især omkring tomme sider i forbindelse med Tags og Categories, men som sagt kræver det lidt længere tid end jeg kan sige her på stående fod at finde ud af.
Tak for din besked. Hvordan ser jeg, hvad Google har smidt i supplerende index? Tak for hjælpen.
Efter du har lavet en "site:" søgning i Google så klik til sidste side der vises, så får du beskeden:
For at vise dig de mest relevante resultater har vi udeladt nogle poster, der ligner de XXX, der allerede vises. Hvis du vil, kan du gentage søgningen, hvor de udeladte resultater medtages.
Så kan du klikke på linket og så igen gå til sidste side og se de resultater der er blevet filtreret.