Jeg ville hellere give en af dine omtalte svindlere en håndsrækning fremfor at give dig en... Vh |
-RUNE-:Hvis der er nogen der har input og ideer kan det skrives her.
Du kan finde en advokat til at repræsenterer dig hos http://www.agera.dk , det får du brug for til de mange retssager du vil blive involveret i. Jeg ville også tro at du skulle tage en snak med din bank og få øget din kassekredit, for du vil blive nødt til at indgå forlig, betale erstatning og advokater, som alle er dyre fornøjelser.
Det var det økonomiske perspektiv, som burde gøre det nemt at se at det at nok ikke er realistisk at gøre.
Men man burde heller ikke gøre det, der er en grund til at vi er stolte af vores retssystemet, og at det virker som det gør. En af grund principperne er at vi heller vil lade 10 skyldige gå fri end vi vil sætte en uskyldig i fængsel. Hvilket er en årsag til at det er svært og tager tid, at få nogle dømt.
Jeg mener personligt at man bør lade vær med at lade den slags offentlige gabestokke, det minder for meget om gammeldags angry mobs hvor en folkemængde bevæbnet med høtyve og fakler, udøvede deres bud på retfærdighed.
-----
Men på den lidt mørke side, så kunne det sikkert lade sig gøre hvis man gjorde det fuldstændigt anonymt hvem der stod bag siden, til det kunne man bruge Tor-browsere, Bitcoins og de andre teknologier der holdt Silk Road's bagmand skjult i så lang tid.