Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De mange AMINO svindlere

Side 2 ud af 10 (95 indlæg)
Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville hellere give en af dine omtalte svindlere en håndsrækning fremfor at give dig en...
Men det nok bare mig der ikke går ind for at udstille folk. I nutidens Danmark bliver man dømt på alt i ens liv, svindlere bliver dømt herefter, rygterne skal nok nå rundt Rune, specielt hvis det ikke bare lige er 500,- det omhandler.

Du selv, ville/er allerede stemplet af mig og sikkert mange andre nu, bare ved dit sure opstød.

- Et godt råd: Åben vinduet og skrig ud af det i stedet. 

Vh

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

-RUNE-:
Hvis der er nogen der har input og ideer kan det skrives her.

Du kan finde en advokat til at repræsenterer dig hos http://www.agera.dk , det får du brug for til de mange retssager du vil blive involveret i. Jeg ville også tro at du skulle tage en snak med din bank og få øget din kassekredit, for du vil blive nødt til at indgå forlig, betale erstatning og advokater, som alle er dyre fornøjelser.

Det var det økonomiske perspektiv, som burde gøre det nemt at se at det at nok ikke er realistisk at gøre.

Men man burde heller ikke gøre det, der er en grund til at vi er stolte af vores retssystemet, og at det virker som det gør. En af grund principperne er at vi heller vil lade 10 skyldige gå fri end vi vil sætte en uskyldig i fængsel. Hvilket er en årsag til at det er svært og tager tid, at få nogle dømt.

Jeg mener personligt at man bør lade vær med at lade den slags offentlige gabestokke, det minder for meget om gammeldags angry mobs hvor en folkemængde bevæbnet med høtyve og fakler, udøvede deres bud på retfærdighed.

-----

Men på den lidt mørke side, så kunne det sikkert lade sig gøre hvis man gjorde det fuldstændigt anonymt hvem der stod bag siden, til det kunne man bruge Tor-browsere, Bitcoins og de andre teknologier der holdt Silk Road's bagmand skjult i så lang tid.

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 11:39

Jeg oplever også tit på Amino, at de samme personer hele tiden pudser deres egen glorie, og fortæller hvor dygtige de er, og hvor gode deres firma/service er, men os der har prøvet deres service/ydelse, vi ved om nogen hvad disse firmaer/personer står for, og hvor lidt de ren faktisk yder når det kommer til stykket, men vi må ikke fortælle andre om det, så bliver vores indlæg slettet inden for 1 til 2 minutter.

Det gør bare at troværdigheden til Amino og trådene kan lægge et meget lille sted for mit vedkommende.

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 11:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Kunne man ikke vende tanken?

I stedet for en 'Hall of shame' så lave en 'Hall of fame'

Et eksempel kunne være at en dårlig anmeldelse får folk fjernet fra 'Hall of fame' - Indtil den måske igen opvejes af x antal gode anmeldelser..... - Så hænger man ikke nogen ud, men fremhæver de 'gode'

Det er basis for finpudsning af ideen! - Det medgiver jeg, men et system ad den vej... For jeg er enig... Der er RIGTIG mange udbydere af snart sagt alt muligt her, og aller er ABSOLUT ikke lige gode!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Findes noget lignende ikke allerede på freelancer, i form af evaluering af de enkelte Wink

Man kan vel også selv lave nogle forebyggende foranstaltninger forinden Wink

F.eks. tjeck af cvr. nr., adresse, telefon, registre over dårlige betaler m.m. 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 11:51

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Findes noget lignende ikke allerede på freelancer, i form af evaluering af de enkelte Wink

Måske... Men der mangler måske bare noget action på anmeldelser så... Er det f.eks. nemmere at få bud fra folk der har gode anmeldelser end dem der har dårlige? - Måske skulle dem med en god rating se opgaven før dem med dårlig? <- Bare et eksempel!

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Man kan vel også selv lave nogle forebyggende foranstaltninger forinden Wink

F.eks. tjeck af cvr. nr., adresse, telefon, registre over dårlige betaler m.m. 

HELT enig! - Men det ene udelukker i min verden ikke det andet.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:58

Carsten Kvist:
Måske... Men der mangler måske bare noget action på anmeldelser så... Er det f.eks. nemmere at få bud fra folk der har gode anmeldelser end dem der har dårlige? - Måske skulle dem med en god rating se opgaven før dem med dårlig? <- Bare et eksempel!

Yes Enig

Tilmeldt 30. Aug 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 12:04

Det med folk der svindler er desværre et stort problem, de ødelægger det for mange andre i branchen.

Nu er jeg i callcenter branchen, hvor der er mange der ikke har god samg i munden pga manglende betaling mm.

Kan ikke forstå, man er selvstændig for at have en god forretnign, og fordi man kan lide ens arbejde.
Hvorfor f..... ikke betale sine regninger, og fortsat kan arbejde sammen med folk.

Vi oplever jo ugentlig når vi snakker med kunder, der fortæller om hvordan en freelancer eller et lille firma som har f.eks taget 50 % upfront, også er der ikke sket mere, da de tilside sætter den opgave da de jo har fået lidt penge der.

Jeg tager ikke 50 % upfront, da jeg har en god advokat i ryggen, men vi oplever også folk ikke betaler første gang.
Det gør en negativ da os md rent mel i posen, som udfører vores arbejde, betaler regninger og alt, skal straffes pga tomlinge ikke kan finde ud af det samme.

Og ja, vi oplever det er de samme personer der blvier talt om, og vi kan jo ikke gøre meget, desværre.

Kunne være fedt med et eller andet setup, hvor pengene bliver sat ind, og derefter bliver frigivet ved endt ordre, eller ligende.

Håber alle derude ikke vil lade det gå ud over andre i den branche, fordi andre ikke spiller rent spil.

Lige et spørgsmål:

Når en potentiel kunde herinde kontakter mig, og siger de er blevet kontaktet af andre, og der bliver nævnt en af dem man ved snyder, er det så ok at sige hvordan de er, og at folkene der ringer for dem, på dine kampagner tit ikke bliver betalt, og at man bare vil informere dem, så deres firma ikke får et dårligt ry også?

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:09

sdtm:
Kunne være fedt med et eller andet setup, hvor pengene bliver sat ind, og derefter bliver frigivet ved endt ordre, eller ligende.

Det findes da. Gå i din bank og spørg... - Den kan de klare.

sdtm:
Når en potentiel kunde herinde kontakter mig, og siger de er blevet kontaktet af andre, og der bliver nævnt en af dem man ved snyder, er det så ok at sige hvordan de er, og at folkene der ringer for dem, på dine kampagner tit ikke bliver betalt, og at man bare vil informere dem, så deres firma ikke får et dårligt ry også?

Det er ALDRIG ulovligt at sige sandheden (med mindre vi snakker hemmeligstemplede sager)... Men vær HELT sikker på at du KUN siger sandheden! - Der er dumt at sige at en person aldrig leverer, for det ved du ikke! - Du ved at DU ikke fik leveret!

Tilmeldt 30. Aug 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 12:15

Jeg ved jeg levere :-)

Men mere når vi har et par personer , som har snydt utallige folk herinde, ige har budt på en opgave, og lover kunden han har 3 folk klar til opgaven, så mener jeg jo ikke det er forkert at fortælle firmaet hvordan deres produkt bliver præsenteret, samt at mange folk fra den freelancer ikke er blevet betalt.

Havde nemlig situationen for et par uger siden, da en kunde her inde fra ringede, og sagde rent ud, at det var mig eller den freelancer de ville bruge, og spurgte hvor meget jeg kendte til personen.

Der mener jeg ikke det er forkert at snakke lige ud af posen.

Side 2 ud af 10 (95 indlæg)