Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De mange AMINO svindlere

Side 4 ud af 10 (95 indlæg)
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 7 person

Carsten Kvist:

-RUNE-:

Det juridiske er der styr på Det er 100% "lovligt"

Det er lidt en gråzone med et register over private hvor virksomheder kan advare hinanden, men det kommer der styr på.

Jeg vil stille Martin Thorborg følgende spørgsmål:

- Hvorfor er der så mange der bliver snydt på Amino?

- Hvorfor dækker Amino over de der snyder?

-Hvorfor lader Amino de der snyder, arbejde videre på Amino?

Hvis du mener Amino er så ringe så du har giver udtryk for. Hvorfor er du her så? - Hvorfor vil du overhovedet sættes i bås med sådan en samling forbrydere?

De fleste vil jo nok undre sig over din holdning og tænke på om du og din virksomhed er bange for at blive afsløret.  Snyder du dine kunder Carsten?

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:52

trappevask:

Carsten Kvist:

-RUNE-:

Det juridiske er der styr på Det er 100% "lovligt"

Det er lidt en gråzone med et register over private hvor virksomheder kan advare hinanden, men det kommer der styr på.

Jeg vil stille Martin Thorborg følgende spørgsmål:

- Hvorfor er der så mange der bliver snydt på Amino?

- Hvorfor dækker Amino over de der snyder?

-Hvorfor lader Amino de der snyder, arbejde videre på Amino?

Hvis du mener Amino er så ringe så du har giver udtryk for. Hvorfor er du her så? - Hvorfor vil du overhovedet sættes i bås med sådan en samling forbrydere?

Så fordi han gerne vil snyd til livs og advare andre om det, er det et problem og han bør holde sig væk fra Amino ? 

Nej da. Det er da en ædel tanke.

Men hvis han er uenig i hvordan en privat virksomhed driver sin forretning. Hvorfor så ikke bare holde sig væk?

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 8 person

-RUNE-:
De fleste vil jo nok undre sig over din holdning og tænke på om du og din virksomhed er bange for at blive afsløret.  Snyder du dine kunder Carsten?

Den tror jeg at jeg vil lade være med at kommentere! - Der er grænser for hvor dybt JEG vil synke!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

-RUNE-:

Jeg går ud fra at denne tråd snart bliver lukket, så jeg vil skynde mig at komme af med det. Du er da en latterlig nar.

Held og lykke med dit foretagende. Husk at lægge lidt fra til advokaterne, du får brug for det.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

man kan vel konstatere, at debat niveauet på en del som kan føle sig snydt, ligger under en normal grænse for god debat, og det er vel et godt bevis for, hvorfor man ikke skal ha lov til at hænge folk ud på Amino - Det ender altid i ren mudderkastning og og alt for mange har for lavt niveau til at kunne bedømme ret og fejl.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:

man kan vel konstatere, at debat niveauet på en del som kan føle sig snydt, ligger under en normal grænse for god debat, og det er vel et godt bevis for, hvorfor man ikke skal ha lov til at hænge folk ud på Amino - Det ender altid i ren mudderkastning og og alt for mange har for lavt niveau til at kunne bedømme ret og fejl.

vh

Det er generelt fordi, enkelte personer... Ingen nævnt ingen glemt... Ikke kan finde ud af at skille enkelte sager fra en generel diskussion...

Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:00
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

STOP med de personlige holdninger. De er ikke relevante for nogen.!

Svindel er et problem der skal løses. Hold fokus på den gode sag folkens!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:01

Cookie - John Hannover:

vh

Yes

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 13:02

-RUNE-:
Svindel er et problem der skal løses.

Nu er det jo Amino og ikke dig der bestemmer om der er et problem der skal løses!

-RUNE-:
Hold fokus på den gode sag folkens!

I lige måde!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:03

Carsten Kvist:
Det er generelt fordi, enkelte personer... Ingen nævnt ingen glemt... Ikke kan finde ud af at skille enkelte sager fra en generel diskussion...

Yes

Side 4 ud af 10 (95 indlæg)