Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er sgu i tvivl - Svindler nu også på Amino

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Johnny Nielsen:

Der burde vi også have et enkelt tryk på en knap, som vi har i anmeld tilbud på amino, så kan thorborg og dem som sætter dem  standby, indtil man finder ud af om dette er korrekt, svindlere er desværre alle steder.

Surt :-( god weekend



Problemet er Johnny, hvordan i alverden skal vi på Amino finde ud af det?
Skal vi være politi, dommere, detektiver og alt muligt andet?
Hvis det var simpelt, så gjorde vi det, men det er bare så hammer svært.
Hvis du vidste hvor mange gange jeg har hørt en sag fra 1 side, som lød som klokke klar svindel og når den anden side så blandede sig, så ændrede tingene sig radikalt.

Jeg forstår 100% Jesper og jeg har faktisk selv også hængt folk ud offentligt fordi de har svindlet mig og bare var pisse ligeglade, og vil hjertens gerne gør det igen. Men det må blive på ens egne sider, som man selv står på mål for.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu siger du en dygtig advokat - hvorfor har de så ikke bedt om en udkørende fogedforretning på mandens erhvervsadresser? - hvis der virkelig er et varelager eller penge i kassen, hvorfor så ikke tage dem? :)

Jeg tænker bare højt :)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Martin... mon ikke du og Jesper kunne tage snakken om hvem det er, og holde det der?

"En del af Amino" opfatter jeg, og en anden, som en ansat hos dig, og så er det vel noget du bør bekymre dig om.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja, han er ikke ansat men bruger - og jeg har lige skrevet det specifikt i mit oprindelige indlæg, så der ikke længere er tvivl om dette!
Hvis han var blevet ansat, så havde jeg ringet til Martin så snart jeg havde set det. Det er 100% sikkert.

I har nok ret i at det med offentlig udhængning nok ikke ligefrem er smart. Men det kribler dog i fingrene.
Men OX er heller ikke en helt dum idé. Vi har jo allerede haft en anden den samme vej igennem for et par år siden, som var helt uden for juridisk rækkevidde og det hjalp sjovt nok. Der er det jo godt med nogle gode kontakter.

Men uanset hvad, så falder den fælles politianmeldelse snart, så snart vi har fået det hele samlet sammen. Det giver nok stadig ikke nogen betaling fra ham, men det kan i hvert fald få E&S til at lukke ham ned i den sidste ende.

...Og til dig XXXXX, hvis du læser dette, hvilket du jo nok gør: Du kan nok godt gætte dig til at jeg gerne ser at du betaler hvad du skylder omgående!

/Jesper

Fra Bagsværd
Tilmeldt 30. Nov 05
Indlæg ialt: 121
Fra  GULDNUMRE Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er vel ikke forbudt at stille nogle spørgsmål i de tråde han opretter :-)

Man kan jo "naivt og i al uskyldighed" spørge om det er ham, der står bag de tidligere selskaber, som han har haft, og hvad der er baggrunden for alle de dårlige trustpilot anmeldelser han tidligere har fået. Der er mange muligheder for at øge gennemsigtigheden i den han går og laver.

/Martin 

www.Guldnumre.dk - Få dig et unikt mobilnummer. Et guldnummer huskes af alle!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Kisby Willerup:
Det er vel ikke forbudt at stille nogle spørgsmål i de tråde han opretter :-)


Jo, hvis de indikerer at personen er en svindler direkte eller indirekte, så vil vi ikke have det på Amino.
Vi kan ikke agere gabestok for folks interne anliggender.
Det vil betyder injuriesager mod Amino og en masse ufred og det vil vi ikke bruges til.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Bagsværd
Tilmeldt 30. Nov 05
Indlæg ialt: 121
Fra  GULDNUMRE Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man indikerer naturligvis intet, Thorborg - som iværksætter er man jo, som alle ved, blot meget nysgerrig af natur. Men har i øvrigt forstået dit budskab :-)

www.Guldnumre.dk - Få dig et unikt mobilnummer. Et guldnummer huskes af alle!

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Per Krabbe, scanboat.com:
Jesper Norbøll:
og så den lille detalje at jeg kan se at personen nu også er blevet en del af Amino...
Trist hvis det er en person der vil være synlig på amino - jeg tvivler på at det er i MTs ånd at have ansatte der har en tvivlsom fortid. Ikke mindst i relation til forretningslivet.
Beklager at have misforstået dit indlæg. Hvis han blot er bruger eller kommentator på tråde - så ingen problem med det, fra min side.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

Der er rigtig mange svindlere på AMINO. Det største problem er at folkene bag AMINO aktivt støtter dem ved at slette alle kritiske indlæg.

Naturligvis skal de hænges ud offentligt. Det er den eneste måde de kan stoppes på.

Jeg skal også have en AMINO i fogedretten.Det skulle vel aldrig være en der hedder xxx du har problemer med? (Rettet af moderator)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Sep 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Connspire Aps Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså.. Du er jo mere end velkommen til at hænge hans virksomhed og tjenester ud på trustpilot.. Du har jo dokumentationen hvis trustpilot kræver det. Det vil jo også gøre det nemmere for os andre at følge med i hvem man skal handle med og ikke handle med.. Jeg kan jo ikke bruge XXXXX til noget, hvis jeg stod i en situation og skulle beslutte om jeg ville handle med e.g. google.com

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)