Hej. Jeg er i gang med at starte en webshop. Jeg er noget til punktet fragt og har de seneste 2 uger haft snakket med post Danmark. Dog mener jeg stadig at de er alt for alt for dyre, til at levere mine pakker. Jeg har forhørt mig om en erhvervsaftale. Og de har derfor ud fra hvad jeg har angivet, kommet frem til dette tilbud som er citeret direkte fra en mail fra post Danmark: Privatpakke priser er IKKE indeholdene moms, og der skal ikke tillægges moms. Prisen på privatpakker er momsfri. Dvs. at prisen for 0-1 kg er 61,00 med omdeling.
Sender du pakken fra posthuset er den på 100,00 kr. Sender du den via onlinepakkeporto er den 80,00 kr. Du sparer altså penge ved at indgå erhvervsaftale med os.
Om du emballerer i boblekuverter eller papkasser er lige meget ifht prisen. Det er vægten der bestemmer. ( og volumenberegningen, jeg skrev om først)
Altså mener jeg stadig det er dyrt. Men hvad der går mig mere på er at gul & gratis har et samarbejde med post Danmark, hvor jeg kan få fragtet mine pakker til 58kr + få printet labels og dette er endda uden erhvervsaftale?
Hvad mener i om dette? har i et godt råd til mig? Burde jeg benytte mig af gul & gratis?
Jeg tænker min profit på mine produkter er jo næsten ingenting med de priser. :)
Mvh |
Hvor mange pakker forventer du at sende i 2014? Du skulle gerne kunne få nogle fornuftige priser, hvis du påtænker at drive en webshop.