Hej Aminoer! |
Hvis ingen kan hjælpe, må i meget gerne henvise til andre fora!
Hej Aminoer! |
Hvis ingen kan hjælpe, må i meget gerne henvise til andre fora! |
Hvad branche drejer det sig om ? |
Det vil jeg helst ikke nærmere ind på i åbent forum :-) Hvis du af gode grunde finder det relevant for den opgave jeg efterspørger, må du hellere end gerne sige til! |
Jamen så det jo umuligt at hjælpe dig hvis du ikke vil fortælle mere. Men er du bange for at nogen stjæler din ide, syntes jeg du skulle høre Martins Thorsborg potcast om netop det. |
Jeg har hørt utallige beundringsværdige iværksættere inkl. Martin snakke om at man skal være åben om sin idé. Jeg er på nuværende tidspunkt endnu ikke selvstændig nok til, at jeg føler jeg kan konkurrere mod de mange erfarne folk herinde, hvilket betyder at de fleste nok kan udføre den hurtigere, billigere og bedre end mig, medmindre jeg får den rette tid og de rigtige kontakter først :-) |
Hvad er årsagen til at ingen kan hjælpe mig? Er det et dødsygt projekt, virker jeg useriøs eller hvad ligger der til grund? |
Hej Simon, Selvfølgelig er det ikke et dødsygt projekt :-) Og selvfølgelig også at kontakte os for en nærmere snak. |
Nu oprettede du tråden igår kl. 18.00 , så det er jo ikke sådan at du har ventet i månedsvis vel :) Når det er sagt, så vil jeg tro en programmør vil forvente en nogenlunde detaljeret projektbeskrivelse for at kunne give et pristilbud. |
Her går det helt galt. Du søger én udvikler til at lave noget som et helt team af udviklere har udviklet på gennem flere år! Edit: Selv hvis du mener, at du søger en udvikler til at stå i spidsen af udviklingen af sådan en service, så kommer det altså til at koste klejner. |