Kære alle, Her på årets sidste dag vil jeg gerne benytte lejligheden til at sige tak for helt et fantastisk år. Tak til Amino's brugere, mine fellow moderatorer, Amino Crew og øvrige iværksættere for at gøre tiden på Amino sjov, oplysende og underholdende. Tak for rigtigt mange timer med en masse god information, inspiration og sjov i debatten. Opgaven som moderator har i år generelt været lettere og mere uproblematisk end nogensinde. Det skyldes først og fremmest den gode stemning blandt forummets deltagere. 2013 blev året, hvor Nielco IT og OnlineSynlighed.dk flyttede i nye og større lokaler i Banegaarden - et iværksætterhus og kontorfællesskab midt i Hadsten. 2013 blev til et helt fantastisk år for mig som iværksætter, med fortsat vækst både i regi af Nielco IT og OnlineSynlighed.dk. Det kan jeg blandt andet takke en række rigtigt gode samarbejdspartnere, som jeg har mødt via Amino, for. Tak til jer! En særlig og stor tak til Thomas, Halfdan, Kim, Jesper og Mads. Og en helt speciel og varm tak til Martin Thorborg for din medvirken i velgørenhedsarrangementet "Støtte til børn med autisme" i september måned, hvor det lykkedes at samle mere end 100.000 kroner ind. Der tales her i Favrskov stadig om en rigtig god og inspirationsrig aften, da du og Allan Olesen holdt nogle vildt gode foredrag. En stor tak mig til jer. Godt nytår til jer alle! Må 2014 blive endnu mere fantastisk end de foregående år. Nytårshilsen fra John |
Mange tak. Og du og andre ønskes også et Godt Nytår Herfra. Og ønsker i alle må få et indbringende nyt år, med masser af glæde og humor. Da humoren også er med til at forlænge ens liv
Mvh Kim