Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress: kan du hjælpe med ændring af design farve

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sikkert med vilje at det er lavet sådan... så det skal være så svært som muligt at rette

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 00:38

Det er nu ret ofte at menuer har deres egen CSS og de øvrige "styles" har en anden, hvis det er det du hentyder til skulle være svært?

Det er nu ikke mere indviklet end at åbne CSS'erne og lave en søg og erstat af de farver der er angivet. Det burde kunne gøres på 10 min. ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:42

Ja det kan det sagtens være, for jeg har nu hentet den nye ned...

Normalt får man jo bare en automatisk opdatering. Måske er den fin nok, det skal i hvert til fald testes ud.

:)

Men jeg tror jeg venter til efter jul... skal lige have min skønhedssøvn inden det går løs i morgen... Og så skal der laves backup først.

Kan i nu alle have en fantastisk jul!

:)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:49

Thomas:
Det er nu ret ofte at menuer har deres egen CSS og de øvrige "styles" har en anden, hvis det er det du hentyder til skulle være svært?

Når jeg går ind i CMS editor og søger på farvekoden eller footer eller menu og ikke finder noget så syntes jeg det er svært.

Jeg er Grafisk Designer og Mulitimedie Integrator ikke programmør, men det er du!?

Sådan nogen som du og jeg burde arbejde sammen ;)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 00:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kan godt være jeg er helt gal på den, men hvis man udvikler websites til kunder, så skal man vel også have bare et minimalt kendskab til den slags?

Nu er det ikke for at afspore tråden og få en diskussion om hvad det kræver at lave websites og jeg er godt klar over, at der kan rettes meget direkte i WP, men der vil stort set altid være specialtilpasninger som kræver kendskab til kode.

Vi har ikke rigtig et behov for samarbejde omkring design, det synes jeg egentlig vi har ret godt styr på :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:09

Det er ok med mig... ha en god jul :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:18

Jonas... Jeg vågede pelsen og installerede den nye version af temaet... du havde ret, det kører fint :)

Tak for hjælpen

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 70
Fra  Luttermann Design Skrevet kl. 07:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

bare lige for at sige at når I retter direkte i css filerne (og php filerne for den sags skyld) så risikerer I at det bliver overskrevet næste gang i opdaterer temaet.

For CSS skulle I hellere bruge Edit CSS under Appearance (Rediger CSS under Udseende). Her indsætter I ændringerne, hvilket så også vil være gældende efter næste tema opdatering.

Mvh og Glædelig Jul

Jacob Luttermann
Luttermann Design 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:35

Line Fauerholm:
Jeg ville skifte! til et bedre og betalt tema...

Det vil jeg så alligevel ikke nu hvor jeg har fået temaet opdateret. Det fungerer fint som responsivt nu.

Fra Randers
Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Randers Totalservice Skrevet kl. 09:47

Så Line du siger at jeg skal beholde colorway og tage købsversionen og så kan jeg skifte farver som jeg ønsker og slider ?

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)