Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress: kan du hjælpe med ændring af design farve

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ud til at være fuldt opdateret... hvis du er nysgerrig kan du godt få login og PW, bar send en mail på mailto@fauerweb.dk ;)

vh Line

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:15

:D men den kan ikke ses fra CMS. Det anede jeg ikke!

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1762
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 00:16

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 00:17

Line Fauerholm:
:D men den kan ikke ses fra CMS. Det anede jeg ikke!

Det er da også dybt useriøst lavet af et eller andet usability fjog, der tænker med r....

Men vist meget normalt i WP

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:19

Manner og jeg troede jeg var nørdet!! ;) men det er jo Randers Totalservice der vil have rettet farven.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:21

Det er også snart 1,5 år siden jeg installerede det tema... det er opdateret, men det har nok ikke kunne nå at følge med tiden???

Fra Randers
Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Randers Totalservice Skrevet kl. 00:21

he he jaa ville være super glad for anden grøn farve, sidder og kæmper, men kan ski ikke rigtig få det til at lykkes..

nu har jeg jo lige sat hele siden op, så ville være øv og skifte tema, eller ?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:24

Jeg ville skifte! til et bedre og betalt tema... så får du også support med, hvis du har brug for det.

Du er ikke nået længere end at det stadig godt kan betale sig.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 00:26

Det nemmeste - hvis man kan kalde det nemt :) er nok at dykke ned i dine CSS. Yderligere har footeren bl.a. images/footer-bg.png liggende.

I green.css linie 20 ligger: background: url("../images/menu-bg.png") repeat-x scroll center top #2B4908

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 00:28

De kalder den version jeg har hentet for version V3, se det kunne jo være de har rettet i responsitiviteten og en gratis opdatering til hr. tømrer mester var en ide.

Husk backup, så jeg ikke skal dunkes i hovedet for den ide.

Mht til farveskiftet, bør det som sagt stadigvæk være muligt manuelt, men det er noget roderi.

Med en Preminum løsning, er der et ekstra farve stylesheet, som leades, alt efter hvilken farve du sætter op i WP admin og det er let at gå til.

Sliders er også inkluderet i Preminum udgaven, så hvis du er vild med det, kunne du da overveje at opgradere:

http://www.inkthemes.com/wp-themes/colorway-wp-theme/

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)