Det ser ud til at være fuldt opdateret... hvis du er nysgerrig kan du godt få login og PW, bar send en mail på mailto@fauerweb.dk ;) vh Line |
:D men den kan ikke ses fra CMS. Det anede jeg ikke!
Det ser ud til at være fuldt opdateret... hvis du er nysgerrig kan du godt få login og PW, bar send en mail på mailto@fauerweb.dk ;) vh Line |
Den den version, der anvendes på tømrermester Nielses sitet er der flere ekstra stylesheets: Der ligger footeren og flagre. |
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Det er da også dybt useriøst lavet af et eller andet usability fjog, der tænker med r.... Men vist meget normalt i WP |
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Manner og jeg troede jeg var nørdet!! ;) men det er jo Randers Totalservice der vil have rettet farven. |
Det er også snart 1,5 år siden jeg installerede det tema... det er opdateret, men det har nok ikke kunne nå at følge med tiden??? |
he he jaa ville være super glad for anden grøn farve, sidder og kæmper, men kan ski ikke rigtig få det til at lykkes.. nu har jeg jo lige sat hele siden op, så ville være øv og skifte tema, eller ? |
Jeg ville skifte! til et bedre og betalt tema... så får du også support med, hvis du har brug for det. Du er ikke nået længere end at det stadig godt kan betale sig. |
Det nemmeste - hvis man kan kalde det nemt :) er nok at dykke ned i dine CSS. Yderligere har footeren bl.a. images/footer-bg.png liggende. |
De kalder den version jeg har hentet for version V3, se det kunne jo være de har rettet i responsitiviteten og en gratis opdatering til hr. tømrer mester var en ide. |