Nope! |
Hvis du skal citere mig, så gør det lige rigtigt - tak ;)
Nope! |
Jeg sidder med en gratis trail version hvor premium funktionerne er tilkoblet. -og no, menuen er superfish og har sit eget CSS, det kan du ikke se i Wordpress. Men du kan se det i koden. |
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Undskyld! det var ikke en bevidst handling. vh Line |
OK I den betalte version er der ikke noget Start Footer Style. superfish... kender jeg ikke til. Ville bare se om jeg kunne hjælpe, nu hvor jeg alligevel kendte det Tema. Faktisk har jeg ikke brug for at ændre farven, for den passer fint til det site jeg har lavet. Under alle omstændigheder har jeg tænkt at sitet skal have nyt tema, da det ikke er responsivt nok... syntes jeg. |
er det kun i betalte version der kan laves slider ? ser da hammer godt ud :P |
http://randerstotalservice.dk/wp-content/themes/colorway/css/superfish.css?ver=3.7.1 |
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Tak ... det er jeg glad for at du syntes. Ja det tror jeg faktisk, mener at kunne huske at det var derfor vi købte det. Men skal jeg være ærlig hvis du gerne vil betale for et Tema, så ville jeg vælge Canvas eller et andet responsivt tema. (et som også fungerer optimalt på iphones, ipads og alle de andre medier). Canvas kan også komme meget tæt på det samme design. vh Line |
Ja, en separat CSS til menuen ;) |