Jeg har kastet mig ud i selv at designe min hjemmeside, jeg har dog et problem, nogen der ved hvordan jeg ændre menufarven fra den mørkegrønne til samme farve grøn som mit logo inde på siden ?
Colorway v3 theme fra inkthemes.com er anvendt og du kan ændre farven, ved at vælge editor under udseende / appearance og efterfølgende klikke på Stylesheet.
I koden ændre du, farvekoden, som herunder er markeret med fed:
DVS de tal der står efter # skal ændres til 6ABD41
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Er du logget ind i Wordpress og benytter editoren derinde ?
Hvis du ikke kan finde det, så opret en bruger med administrator rettigheder og send mig kode samt brugernavn, så fikser jeg det for dig UB.
Det tager 1 minut -og det er jo Jul.
Jo i kontrolpanelet under udseende - der hvor theme options også står, der vælges editor og efterfølgende stylesheet nederst.
Selvfølgelig kan det rettes i CSS - det er jo der alle farvekoderne ligger :) Så åbn din CSS og ret det manuelt, det burde ikke tage mange minutter. Det er dog sandsynligt at menuen har en selvstændig CSS.