Hej Aminoer, Jeg har vha. Wordpress lavet en hjemmeside for en privat lægevagt http://www.laegevagten-nord.dk/. Hvad kan I anbefale at gøre i forhold til SEO og indeksering i Google? Ham jeg har sat siden op for er utålmodig i forhold til, at siden ikke kan fremføres i Google. Håber på nogle gode råd. Mvh. Morten
På Alt Om Basketball får du basket nyheder om: Tøj, Sko, Bolde, Træning og Guides
Bare det at du har smidt et link til siden herinde gør, at den nok skal blive set af Google inden alt for længe. Amino har nærmest en bot boende her. :P
Hvis han er utålmodig med hensyn til indeksering, rangering osv, bør han overveje AdWords i starten. For det med rangering tager tid.
Du kan bede Google om at crawle hjemmesiden og håbe på, at det fremskynder indekseringen. Webmaster Tools --> Crawl --> Fetch as Google. Google skriver om det her.
Ved godt at folk siger det kan tage måneder at få indexeret et site hos Google, men tror ikke jeg har ventet mere end maks en uge. Jeg har tilmed fået indexeret sites jeg ikke ønskede at få indexeret endnu... Hvis du smider Fx Google analytics på den, og tilmelder den Google Webmasters, så går der sjældent lang tid...
Dette er blot mine erfaringer, I could be wrong though! :)
Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk