Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jul 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg står skal oprette en webshop. Ved derfor ikke hvilken webshop løsning jeg skal vælge.

Jeg har kigget på flg.

http://www.dandomain.dk/
http://www.smartweb.dk/
http://www.scannet.dk/

Jeg har også undersøgt en anden ide, med magento?

Hilken webshop løsning vil i anbefale?

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du selv lidt computer fingre. Så er muligheden jo også du vælger et system som prestashop og opbygger din egen shop. Som så er en gratis løsning.

Kim

Fra København
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 45
Fra  Promodesigns.dk Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, nu lever jeg selv af, at lave hjemmesider og kender derfor i forvejen til alle disse 'biilige' løsninger hvilket jeg vil fraråde, da du sandsynligvis alligevel kommer til at skrifte siden ud efter forholdsvis kort tid grundet en hjemmeside bygget på et uhelbredeligt fundament..

Her er hvorfor... Du får 0 service, standard design der gør ondt i øjnene, som er meget upersonligt og som regel en masse bøvl med det.

Det jeg vil råde dig til er, at henvende dig til en virksomhed der går op i det de laver og putter nogle timer og noget hårdt arbejde i at leverer en ordentlig og solid hjemmeside der er lavet fra bunden efter dine behov, og som skaber salg istedet for bøvl. :)

Du skal være velkommen til at tage et kig på et af denne slags virksomheder her: http://www.promodesigns.dk - hvis det altså har dig interesse, at give lidt ekstra for så meget mere :)

- Du skal være velkommen til alt muligt andet, men nu har du hvert fald min ærlige mening og viden om dette. :)

Mvh. Johannes Ottesen

Indehaver af Promodesigns.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er super glad for smartwebs løsning. Og det er jeg af den simple grund, at de produktudvikler og forbedre deres løsning hele tiden, så der hele tiden kommer flere værktøjer til, som en naturlig del af dit abonnement. Selvfølgelig kan du have specielle ønsker til funktioner og design, som du må betale for, men basic er iorden.
Prøv deres demoshop og se nogle af deres videoer på youtube. Og gør det samme med de andre løsninger som du overvejer. Så finder du nok den shop som virker bedst for dig.

God jul :-)

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Johannes Ottesen: Jeg er ikke enig. De 3 ovenstående har alle gode supportmuligheder og der er frie designmuligheder. Ja, man kan også vælge en skabelon, men man kan også designe shoppen som man har lyst til. Jeg arbejder selv med ScanNet Webshop2, hvor der hver eneste uge kommer en opdatering og der er support fra 07.00-23.00 i hverdage og 10.00-16.00 i weekender.

Til trådstarter: Jeg vil anbefale du prøver de forskellige shopsystemer og finder ud af hvilket der passer bedst til dine behov. Det er lidt en "religion" om man er til hostede løsninger som de 3, hvor der står et dansk firma bagved, som sørger for hosting, vedligeholdelse af systemet osv. eller om man f.eks. hellere vil have et OpenSource system, hvor man selv skal stå med alt teknikken og ansvaret for driften af systemet.

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra Kjellerup
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Badboy! Har du prøvet en demo hos de 3 du nævner? I så fald så tænker jeg på om du har en liste med de behov du får dækket med de forskellige. Da jeg selv er farvet i denne tråd vil jeg kun opfordre dig til at teste demoerne rigtig godt & bruge Deres kundeservice til at få tjekket spørgsmål & priser. Hvis du har nogle konkrete spørgsmål til SmartWeb i denne tråd skal jeg gerne svare :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Badboy.

Jeg er enig i Jacob's råd. Prøve af de forskellige shops og finde ud af dit behov.

Hvad skal den kunne for dig. Nogen kan linkes sammen med Pacsoft (Post Danmark) eller GLS for at hjælpe med fragt.

Jeg startede i tidernes morgen med MONO.net , Den er meget simple for en nybegynder men da jeg vil have at den skulle mere gik jeg over til "Golden Planet". Det er en dyr løsning syntes jeg men den tilbyder meget. Jeg skulle dog ikke bruge alt det som den skulle. Begge kan man få på prøve i 30 dage mener jeg det er.

Nu bruger jeg PRESTA, Den er jeg glad for. Man kan købe sig til designs eller betale en som kan lave designs i presta for dig.

Tag din tid med at vælge og ikke hoppe på det første og bedste tilbud.

Mvh

Eric Christiansen

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Golden Planets løsning kan jeg ikke anbefale.

Men udover dem, som du selv og andre nævner, så tag også et kig på Shopify

Tilmeldt 23. Jul 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres svar,

Jeg vil lige se nærmere på de forskellige forslag der har været, og undersøge disse nærmere.

Håber i alle sammen har haft en god jul, og rigtig godt nytår :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

badboy:

Tusind tak for jeres svar,

Jeg vil lige se nærmere på de forskellige forslag der har været, og undersøge disse nærmere.

Håber i alle sammen har haft en god jul, og rigtig godt nytår :-)

Before any of this will be of help to you,

We would need to know:

- your budget

- what you want to sell(drop shipping or physical for example)

- will there be custom design?

- Integration with economic or post denmark?

etc etc

Try tell us a bit about what you need it for so we can properly help you.

Instead of us guessing

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)