Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få en investor til din idé

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

MANGLER DU EN INVESTOR

Jeg er iværksætter og har fået etableret en succesfuld forretning gennem de sidste 5 år.

Igennem mit netværk har jeg mødt mange spændende mennesker der også brænder for iværksætteri og etablering af nye spændende projekter.

Jeg er lige nu igang med at samle et panel på 6 personer der alle har en baggrund som iværksættere og som syntes det kunne være spændende at investere i nye projekter.

Forløbet kommer til at være sådan at vi samler panelet 1 gang i måneden i Vejle hvor du har mulighed for at komme og præsentere din idé for panelet, investorerne beslutter enkeltvis på stedet om de vil skyde kapital i din idé.

Kunne der være interesse for dette ?

Fra Odense
Tilmeldt 23. Oct 12
Indlæg ialt: 44
Fra  Alt-rent Skrevet kl. 16:44

Helt sikkert et spændende projekt og et godt initiativ. Vil helt sikkert gerne høre mere :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 10:26

Mona:
Helt sikkert et spændende projekt og et godt initiativ. Vil helt sikkert gerne høre mere :-)

Helt enig. Det lyder meget interessant. 

Er panelet interesseret i ideer inden for specifikke brancher / områder eller er dette ligegyldigt? 

Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:39

Hej, 

Er det muligt, at du kan skrive en privat besked ? :) har nogle forskellige spørgsmål omkring hvad i søger og hvad i selv vil byde ind med.  

Mvh. Frederik 

Tilmeldt 14. Mar 13
Indlæg ialt: 18
Fra  www.nikand.com Skrevet kl. 00:31

Rigtig godt intiativ. Tilbyder i kun kapital eller vil i også gerne involveres i projekter?

lidt Info om hvilken størrelse kapital der kan skaffes til et projekt, ville også være ønskeligt.

f.eks et scenarie hvor 2 går med og et hvor 5 går med. 

Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 13:17

Helt fantastisk Idé, følger også meget godt i tråd med at vejle jo har Danmarks bedste innovationslinje på handelsgymnasiet.

Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 22:57

Hejsa

Jeg kunne virkelig godt tænke mig, at få lov til at repræsentere min idé, som jeg selv mener vil blive kæmpe succes. Der er tale om en jobportal til et asiatisk land som virkelig er begyndt at komme i vækst.

Mvh.

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 14:01

Det lyder som en super ide. Gælder det så også for iværksætter i tyskland?

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 14:03

Har du en måde hvorpå jeg kan komme i kontakt med dig?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)