har du læst indlæget? Efter 30 sek?? - Advokaten SKREV og spurgte om de kunne finde en tid kl 11 som jo er en tid hvor mange har åbent - og svaret var så fra trådstarter CITAT Trådstarter: Jeg sagde jeg ikke gad at åbne, og de kunne komme mellem 20-05 torsdag-fredag-lørdag, Det lægger ikke rigtigt op til hygge Det er IKKE advokaten der skal ha gratis rundvisning - Han kan da gi pokker i det - Det er de to tidligere ejere der skal ha løst en strid. Tror du advokaten BETALER for at komme ud og arbejde om aftenen/natten? Nej det er da de to tidligere ejere det går ud over at vor trådstarter er usmidig. Det er helt OK ikke at kunne kl 11 men så må man hjælpe med et andet tidspunkt og ikke aften og nat fredag til søndag som eneste tilbud. Naturligvis har det ikke retslig konsekvens at takke nej, kun synd for de to der skal ha løst en konflikt med en advokat som mellemmand + det har den konsekvens at almindelige mennesker må tænke - uh jeg skal da holde mig væk fra virksomheder der søger og anbefaler konflikt frem for at være hjælpsomme Det er den del af corporate social responsibilty som en heldigvis voksende del af mange virksomheder, at man hjælper og at man forholder sig hjælpsomt og etisk ordentligt til alle spørgsmål, ellers hænger man sin egen virksomhed ud i mine øjne. vh |
Cookie - John Hannover:Det er den del af corporate social responsibilty som en heldigvis voksende del af mange virksomheder, at man hjælper og at man forholder sig hjælpsomt og etisk ordentligt til alle spørgsmål,
Cookie - John Hannover:ellers hænger man sin egen virksomhed ud i mine øjne
Det er en natklub. De fløse der kommer der er formentlig lallende ligeglade, så han har "råd" til at spille smart