Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis tjeneste for en advokat

Side 2 ud af 6 (52 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47145
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Lauridsen:

det kan ikke være meningen, at man skal spilde sin tid på folk, der ikke er værd at bruge tid på.

Hvis ham her skal have en gratis rundvisning, når han efter 30 sekunder (tilsyneladende) truer med retssag, hvem skal så ikke have noget gratis? Der må være en grænse folkens.

har du læst indlæget?

Efter 30 sek?? - Advokaten SKREV og spurgte om de kunne finde en tid kl 11 som jo er en tid hvor mange har åbent - og svaret var så fra trådstarter

CITAT Trådstarter: Jeg sagde jeg ikke gad at åbne, og de kunne komme mellem 20-05 torsdag-fredag-lørdag, 

Det lægger ikke rigtigt op til hygge

Det er IKKE advokaten der skal ha gratis rundvisning - Han kan da gi pokker i det - Det er de to tidligere ejere der skal ha løst en strid. Tror du advokaten BETALER for at komme ud og arbejde om aftenen/natten?  Nej det er da de to tidligere ejere det går ud over at vor trådstarter er usmidig.

Det er helt OK ikke at kunne kl 11 men så må man hjælpe med et andet tidspunkt og ikke aften og nat fredag til søndag som eneste tilbud.

Naturligvis har det ikke retslig konsekvens at takke nej, kun synd for de to der skal ha løst en konflikt med en advokat som mellemmand + det har den konsekvens at almindelige mennesker må tænke - uh jeg skal da holde mig væk fra virksomheder der søger og anbefaler konflikt frem for at være hjælpsomme

Det er den del af corporate social responsibilty som en heldigvis voksende del af mange virksomheder, at man hjælper og at man forholder sig hjælpsomt og etisk ordentligt til alle spørgsmål, ellers hænger man sin egen virksomhed ud i mine øjne. 

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:17
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:
Det er den del af corporate social responsibilty som en heldigvis voksende del af mange virksomheder, at man hjælper og at man forholder sig hjælpsomt og etisk ordentligt til alle spørgsmål,

Yes

Cookie - John Hannover:
ellers hænger man sin egen virksomhed ud i mine øjne

Det er en natklub. De fløse der kommer der er formentlig lallende ligeglade, så han har "råd" til at spille smart Sad

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 16:25
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hop af Amino og brug tiden for at åbne døren for advokaten.
Venlighed har vi alt for lidt af i Danmark.

God auten!

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 4. Nov 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 16:30

Stig N:

Jeg sagde jeg ikke gad at åbne, og de kunne komme mellem 20-05 torsdag-fredag-lørdag, da jeg ikke gider at gøre noget gratis for en advokat.

Hvad er min ret? kan det passe jeg skal tvinges til at bruge 2 timer af min tid(gratis), for en sag som jeg intet har med at gøre.

Din tid må godt nok være kostbar. Husk at lade ham betale entré når han kigger forbi i åbningstiden. Du skulle jo nødig gå glip af nogle klejner.

Folk med den holdning du lægger for dagen, bør ikke drive forretning. De er kun motiveret af én ting; penge - og det kommer man ikke langt med i det lange løb.

Hvad er der blevet af begreb som venlighed og hjælpsomhed?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:34

Han skal godt nok have været grov i sit svar, hvis advokaten kan tillade sig at snakke om retssag efter 30 sekunder, men igen. Intet er til at tage for gode varer, og ligeledes vil jeg også passe på med at dømme trådstarter på den måde.

Mit svar er udelukkende baseret på, hvad der står i første indlæg.

Men min indblanding i tråden er måske overflødig, jeg mener bare at gratis hjælp også må have en grænse. Selvom jeg var blevet afvist som advokat i situationen, havde jeg i hvert fald ikke truet med en retssag efter 30 sekunder. På den baggrund ville jeg ikke have lyst til at hjælpe manden, men igen. Vi kan kun gætte på, hvad der er foregået. Jeg trækker mig hermed fra den ellers spændende diskussion! :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47145
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fjollert:
Det er en natklub. De fløse der kommer der er formentlig lallende ligeglade, så han har "råd" til at spille smart Sad
jo da - jeg tænkte faktisk mere på, at jeg da generelt lægger mærke til folks firmanavn når de skriver herinde - som et havecenter den ene vej eller Eiky var det vel den anden vej som giv positive signaler

Amino læses af tusinder og har man sit navn/logo/link kært OG mener at ha brug for det til indtjening (det har jeg ikke Big Smile) så er det smart at tænke i at fremstå som man gerne vil opfattes af kunder og samarbejdspartnere. Det skrevne står ulideligt længe på nettet.

Vil man ses som en der er klar til strid også hvor det ikke lige er nødvendigt (gælder vel også i forhold til kunder med spørgsmål) eller som en der beskytter sin virksomhed og vil opfattes som konstruktiv og hjælpsom - ja det er en del af CSR og der er Amino vel for nogen ret enestående mulighed for på nettet at opbygge renomé som det ene eller andet.

Jeg bemærker det og bruger det. Jeg har ex handlet hos ganske mange Aminoer som har udstrålet noget positivt (som ikke betyder har været uden mening heller)

vh John

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:31

Det er fair nok at bede om betaling for ens tid. Der er endda ligefrem nogen som lever af sælge deres tid.

/Henrik

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:33

Bliver godt nok hurtigt dømt her.

Vildt nok jeg kun tænker på penge, hvis jeg kun tænkte på penge havde jeg aldrig ejet en natklub, det er lysten der driver værket. Denne sag har intet med penge at gøre, men mere et princip.

Ja jeg har været grov, i første omgang fordi jeg ikke vil have noget med nogen advokater at gøre på nogen måde, det ender altid med en regning.

Min tillid til advokater er lig nul.

Nu til sagen med flere detaljer.

Får et papir brev den 19 nov. Om skønsforretningen, han skriver så han ikke har været i stand til at finde mit tlf nummer, (altså bruge krak, eller min url, hvilket har været for svært for ham) jeg skriver en mail.

Som lyder cirka; "Hej xxxxx Jeg vil ikke have noget med det at gøre, der bliver ikke åbnet op mandag kl 11.00 spar tiden"

Han ringer, jeg fortæller ham at de kan komme fra 20.00 tors-fre-lør, får at vide at skønsmanden arbejder ikke efter 16.00 "nå så kan det ikke være så vigtigt, vi har desuden lavet en renovering osv, lokalet er noget helt andet end for 4 år siden. Hvorefter han fortæller at han vil gå igennem vestre landsret, jeg siger "gør det og lægger på"

En mail mere beder jeg om at få dækket min udgifter vdr, skønnet altså benzin, strøm. Som jeg forstod på hans mail kunne det lade sig gøre, men jeg skulle selv gøre en indsigelse osv, angående time betaling kunne det ikke dækkes. Det drejer sig om måske 80 kroner jeg får i et vederlag, når retssagen er over. Alt i alt skal jeg spilde tiden to timer den dag, i stedet for de kunne føje mig og komme på et tidspunkt der passer mig. Det er faktisk det der gør mig mest vred.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:54
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Dine supplerende oplysninger ændrer ikke en tøddel for mit vedkommende. Du er en afstumpet stivstikker. Hvis du agerer på lignende måde i alle forhold, så vil jeg MEGET nødigt bytte liv med dig. Suk Sad

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 18:04
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Fjollert:

Dine supplerende oplysninger ændrer ikke en tøddel for mit vedkommende. Du er en afstumpet stivstikker. Hvis du agerer på lignende måde i alle forhold, så vil jeg MEGET nødigt bytte liv med dig. Suk Sad

Stop nu det trolleri, har forstået du synes jeg er en idiot.

Side 2 ud af 6 (52 indlæg)