Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underligt at indlæg låses af Admins når der søges hjælp!

Side 5 ud af 8 (72 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Zahid:
Jeg er helt enig med dig, der går for meget penge politik ind over Amino for tiden, de fleste tænker kun med penge for øjet. Det handler jo i bund og grund om at hjælpe hinanden, det var vel også derfor amino startede....

Hej.

Jo debat er der i hvert fald... men det er nu ikke det at det munder ud i en økonomisk tendens, mere det at linierne er udefinerede i forhold til hvad man må og ikke må - det forvirrer mange, og derfor kommer disse debatter og sure opstød op igen og igen.

Jeg har intet imod at betale et lille beløb om måneden (som jeg jo også i forvejen gør) som plusmedlem - det er mere at der bliver flyttet og slettet indlæg som aldrig før, for det giver en indikation om at der fokuseres på indtjening fremfor at imødekomme brugernes behov men jeg kan forstå på Martin, at de knokler for at få reglerne sat mere præcist op, og det skulle jo lette det hele lidt mere. 

Men nu synes jeg personligt selv at debat er i orden, det skaber nye tanker og idéer. Og Zahid, hvis du synes at det er et alarmerende problem, er det bare at råbe højt om det - ytringsfrihed du ved!

Beer

Mvh Sue 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 09:28

Men det munder jo alligevel ud i det økonomiske, for hvad skal jeg gøre med kun 3 amino-plus henvendelser fra Amino Freelancer, og hvad med alle de andre som også gerne vil byde ind på opg men ik har råd til 99 pr mnånede, fx studerende osv..., og jeg har ik råd til bli plus medlem, 99 kr pr månede er mange penge for mig...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 09:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Zahid:
der går for meget penge politik ind over Amino for tiden, de fleste tænker kun med penge for øjet. Det handler jo i bund og grund om at hjælpe hinanden, det var vel også derfor amino startede....

Hejsa,

Jeg blander mig lige i debatten her. Det er nemlig mig der ligger bag denne nye funktion :-)

Vi har over sommeren og efteråret arbejdet hårdt med Amino Freelancer og vi har virkelig fået løftet servicen, så den nu er god at bruge for både udbydere og PLUS'er. Antallet af opgaver er 3-4 doblet og der er aldrig blevet budt så meget som nu. Den kan selvfølgelig blive endnu bedre og bestemt også kønnere, og det bliver den. F.eks. vil man snart kunne bruge Freelancer effektivt fra tablets og mobil også.

Det er bestemt ikke gratis at udvikle på Amino. F.eks. har både jeg og vores udviklere en dårlig vane med at gerne ville være i stand til at betale vores regninger til d. 1 Wink Derfor er der også hele tiden en balancegang hvad vi kan/skal tage penge for, uden at ødelægge grundtanken med Amino, nemlig at det skal være et forum hvor driftige iværksættere kan hjælpe og få hjælp.

Heldigvis er det sådan, at en service også ofte bliver bedre når vi kræver PLUS for at bruge visse funktioner. F.eks. fik Amino Freelancer et ordentligt løft, da buddene automatisk blev mere seriøse (godt for udbyderen) og færre på de populære opgaver (godt for PLUS'erne).

Men når vi ved, at vi har et super produkt lettilgængeligt og gratis for udbyderne til freelance opgaver, er det synd at se at debatten stadig svømmer i tråde, som passer perfekt ind i Freelancer. Selvfølgelig er vi interesserede i, at de opgaver havner hvor de hører hjemme, da de både vil løfte servicen yderligere og rense debatten for irrelevante tråde for majoriteten. Så det er grunden til denne nye lås-funktion. Vi ser den også mere som en service til trådstarter, som måske ikke er bekendt med Amino Freelancer. Der er i forvejen mikroskopisk chance for, at den "rette" freelancer ser tråden og derfor er der større chance for, at få et godt bud hos Amino Freelancer.

Men helt enig i, at vi lige skal have kommunikeret bedre hvad "tilbuds"-kategorien indebærer. Det får vi lige rettet op på asap.

God weekend til alle Smile

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 11:00

Zahid:
Men det munder jo alligevel ud i det økonomiske, for hvad skal jeg gøre med kun 3 amino-plus henvendelser fra Amino Freelancer, og hvad med alle de andre som også gerne vil byde ind på opg men ik har råd til 99 pr mnånede, fx studerende osv..., og jeg har ik råd til bli plus medlem, 99 kr pr månede er mange penge for mig...

Hej igen.

Grunden til jeg blev plusser, var netop pga. (free)lancer som jeg synes er en genial sekvens af Amino. Så jeg kan godt forstå at du Zahid, og andre der virkelig ikke har råd, synes at det er træls, at det er begrænset nu, for jeg ville personligt aldrig være kommet så langt i mit eget projekt, som jeg er, uden.

Derfor har jeg en idé mere....

Fortsættelse følger!

:)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Skrevet kl. 11:05

Sue:

Zahid:

Hej igen.

Grunden til jeg blev plusser, var netop pga. (free)lancer som jeg synes er en genial sekvens af Amino. Så jeg kan godt forstå at du Zahid, og andre der virkelig ikke har råd, synes at det er træls, at det er begrænset nu, for jeg ville personligt aldrig være kommet så langt i mit eget projekt, som jeg er, uden.

Derfor har jeg en idé mere....

Fortsættelse følger!

:)

Hvad med oprette et forum "Amino Students" eller ligende...

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 11:10

Martin Thorborg:
Det er en god ide og også noget vi snart laver.
Tingene går meget stærkt for tiden. Vi har ansat 20 mand over de sidste 6 måneder i Amino's selskaber og det gir os lidt at arbejde med.
Men vi skal nok få detaljerne på plads snart.

Martin... du har ikke fri endnu...

Med Zahids problemstilling vil jeg gerne komme med en idé.

Jeg har selv været der hvor jeg måtte samle flasker og plukke æbler for at overleve - beklager mig bestemt ikke, det var også hyggeligt på en måde ;)

Men jeg synes at Zahid har en pointe, og denne kan være svær at forstå for de fleste der skal til at starte virksomhed, eller allerede har været erhvervsdrivende længe.

100,- er virkelig ikke meget - for mange.

For de iværksættere der er studerende og der går i skole, arbejder ved siden af skolen for at kunne betale husleje, tlf, internet, transport til og fra skole, mad og drikke, have et minimalt social liv kørende osv.. er det faktisk en del. 

Hvorfor ikke støtte op om netop de studerende ved at lave en studierabat?

Det er alligevel en vigtig ting at motivere de unge til at blive selvstændige (selvtænkende) og selvom det er længe siden jeg selv gik i skole, har jeg da to små efternølere på 17 og 20 år som også kæmper for at få det til at løbe rundt.

Mvh Sue

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 11:13

Zahid:

Haha... der tænkte vi simultant - bortset fra at der jo er amino junior, og jeg tror nu også at de unge her har brug for de ældres erfaringer ;)

Sådan nogen som mig... den gamle ræv!

;)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 11:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Zahid:

Hej Zahid,

Du kan som ikke-PLUS byde på opgaven, indtil den har fået 3 bud. Så hvis du er lidt hurtig på aftrækkeren kan du også være med Smile

Mvh Thomas

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Skrevet kl. 11:17

Sue, du er min stjerne Smile Ja vi tænkte faktisk på det samme smil

Der skal være plads til os som er helt grønne, og ik har så mange penge, og knokler røven ud af bukserne for at få det hele til at hænge sammen :-)

Vi vil også være succesfulde, men vi starter jo i de små, og ha en drøm :-)

Sue:

Zahid:

Haha... der tænkte vi simultant - bortset fra at der jo er amino junior, og jeg tror nu også at de unge her har brug for de ældres erfaringer ;)

Sådan nogen som mig... den gamle ræv!

;)

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 11:35

Thomas Vedel Larsen:
Det er nemlig mig der ligger bag denne nye funktion :-)

Dejligt at vide hvem der er "synderen" ;)

Thomas Vedel Larsen:
Heldigvis er det sådan, at en service også ofte bliver bedre når vi kræver PLUS for at bruge visse funktioner. F.eks. fik Amino Freelancer et ordentligt løft, da buddene automatisk blev mere seriøse (godt for udbyderen) og færre på de populære opgaver (godt for PLUS'erne).

Ehm... jeg synes nu ikke det er mere seriøse henvendelser der kommer, der kommer bare færre - og det at ikke plussere ikke kan byde ind efter 3. bud, gør at dem der er billigst, som ofte er dem der mangler pengene mest, ikke når at byde.

Thomas Vedel Larsen:
Men helt enig i, at vi lige skal have kommunikeret bedre hvad "tilbuds"-kategorien indebærer. Det får vi lige rettet op på asap.

Tror det bliver meget bedre at få sat ord på - det glæder jeg mig til - for så sparer jeg en masse tid på irrelevante indlæg.

Thomas Vedel Larsen:
God weekend til alle Smile

Og til dig også :)

Mvh Sue

Side 5 ud af 8 (72 indlæg)