Hej. Jo debat er der i hvert fald... men det er nu ikke det at det munder ud i en økonomisk tendens, mere det at linierne er udefinerede i forhold til hvad man må og ikke må - det forvirrer mange, og derfor kommer disse debatter og sure opstød op igen og igen. Jeg har intet imod at betale et lille beløb om måneden (som jeg jo også i forvejen gør) som plusmedlem - det er mere at der bliver flyttet og slettet indlæg som aldrig før, for det giver en indikation om at der fokuseres på indtjening fremfor at imødekomme brugernes behov men jeg kan forstå på Martin, at de knokler for at få reglerne sat mere præcist op, og det skulle jo lette det hele lidt mere. Men nu synes jeg personligt selv at debat er i orden, det skaber nye tanker og idéer. Og Zahid, hvis du synes at det er et alarmerende problem, er det bare at råbe højt om det - ytringsfrihed du ved! Mvh Sue |
Men det munder jo alligevel ud i det økonomiske, for hvad skal jeg gøre med kun 3 amino-plus henvendelser fra Amino Freelancer, og hvad med alle de andre som også gerne vil byde ind på opg men ik har råd til 99 pr mnånede, fx studerende osv..., og jeg har ik råd til bli plus medlem, 99 kr pr månede er mange penge for mig...