selvom jeg stadig holder på at der ind imellem går sport i at flytte/slette indlæg,
aahh... vi har ikke ligefrem en konkurrence om hvem der kan lukke flest tråde... øh vel Rune? :D
De eneste gange hvor det kan gå lidt "vildt" er når vi lukker en tråd der er lavet af en ikke Plus hvor man skal være plus. Så opretter vedkommende bare en ny samme sted og så kan vi begynde forfra. Men ellers så forsøger vi så godt det er muligt at holde hovedet på skuldrene og tankerne klare fordi vi ved godt at man ikke opretter trådene for at genere os (det håber jeg da ikke) - Vi er bare Aminos foreste "frontlinie" der skal sørge for at vi alle har plads til at være her.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Jeg synes at Niels Henriksen forklarede det så grundigt at selv jeg kunne forstå det, så mon ikke at det er et svar de fleste kan forstå :)
Jeg kan godt forstå at det skaber noget forvirring, især når det er så nyt, men lad os nu give det noget mere tid, og se om ikke at det faktisk hjælper mod det unødvendige støj.
Og så vil jeg ligesom et par andre her, ønske en rigtig god weekend, og opladning til en ny uge med spændende udfordringer :)
ja og mens EN stoppes med 120 km i timen gennem en landsby kører 500 gennem, og mens 1 stoppes for skattesnyd slipper 100.000 fri. Loven er klar, men ikke alle fanges
Sådan er livet, kontrollen fanger ikke alle (og jeg har ikke taget stilling til dit link OM det skulle stoppes eller ej kender ikke regler godt nok, acceptere dem bare)
Ikke alt kan nogensinde fanges af moderatorer. Synes du det skal slippe videre, så lader du det gøre det og svarer evt, synes du ikke - anmelder du det . men der stoppes ikke alt her - eller i samfundet du
Arhhh John... uanset hvad, så er og bliver et tilbuds indlæg postet på amino nok aldrig en overtrædelse i dur som en lovovertrædelse af samme karakter som dem du nævner. Nu tror jeg du går lige nok meget op i dette... og hvis der ikke var lovovertrædere fandtes love ikke og fandtes love ikke ville vi alle gå rundt og være ens. Masser af jobs fandtes ikke... dvs. Flere arbejdsløse og flere fattige. Fartgrænser bør overholdes alene af den årsag at det kan medføre uskyldiges død, det er logik. Men hold da op et scenarie. Hurra for at der er aspekter i livet.... og ikke alle ens.
Johns pointe er jo nok ikke at sammenligne med lovbrud, men at forklare at vi ikke kan være alle steder. Jeg har nu stoppet det nævnte udbud.
Regler på Amino er i de fleste tilfælde for at gøre Amino bedre for alle og i nogle tilfælde for at skabe indtjening, der så også kommer alle til gode.
Johns pointe er jo nok ikke at sammenligne med lovbrud, men at forklare at vi ikke kan være alle steder. Jeg har nu stoppet det nævnte udbud.
Regler på Amino er i de fleste tilfælde for at gøre Amino bedre for alle og i nogle tilfælde for at skabe indtjening, der så også kommer alle til gode.
Dbh Martin
Er klar over Johns pointe.
Disse tilbud bliver jo givet i flæng på Amino... døgnet rundt. Hvorfor ikke skrive en lille note i siden af kategorien, tilbud gives/søges, at dette kun er beregnet til specifikt, produkter. Jeg er sikker på at det vil minimere ikke bare den "støj" der kommer fra disse indlæg, men i høj grad også den "larm" vi laver ;o)
reglerne på Amino er da fine... og som jeg også skrev tidligere, er det også en forretning for dig og dine. Fuldt forståeligt... nu er jeg så bare sådan indrettet at jeg ønsker at det der kan optimeres bliver det - og er der noget der kan misforståes, så bliver det også misforstået. Jeg indrømmer jeg har misforstået brugen af de to kategorier tilbud ønskes/gives, og så synes jeg bare at det kan gøres bedre fra din side, og at få dette udspecificeret så vi brugere ikke går galt i byen og er årsag til en masse irritation.
reglerne på Amino er da fine... og som jeg også skrev tidligere, er det også en forretning for dig og dine. Fuldt forståeligt... nu er jeg så bare sådan indrettet at jeg ønsker at det der kan optimeres bliver det - og er der noget der kan misforståes, så bliver det også misforstået. Jeg indrømmer jeg har misforstået brugen af de to kategorier tilbud ønskes/gives, og så synes jeg bare at det kan gøres bedre fra din side, og at få dette udspecificeret så vi brugere ikke går galt i byen og er årsag til en masse irritation.
Det er en god ide og også noget vi snart laver. Tingene går meget stærkt for tiden. Vi har ansat 20 mand over de sidste 6 måneder i Amino's selskaber og det gir os lidt at arbejde med. Men vi skal nok få detaljerne på plads snart.
Ja, ik! Eller også elsker jeg bare at sætte ild til noget der er letantændeligt! Det er en defekt - sorry
Martin Thorborg:
Det er en god ide og også noget vi snart laver.
Nårh... det lyder da fantastisk - og kunne du så ikke bare have sagt det fra starten, så havde vi blot fortsat vores kedelige (NOT) liv i fred med tanken om at Amino snart bliver endnu bedre
Jeg er helt enig med dig, der går for meget penge politik ind over Amino for tiden, de fleste tænker kun med penge for øjet. Det handler jo i bund og grund om at hjælpe hinanden, det var vel også derfor amino startede....