Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underligt at indlæg låses af Admins når der søges hjælp!

Side 2 ud af 8 (72 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person
Vi har lavet Amino Freelancer for at fjerne støjen fra bud og udbud på opgaver. Det er kun interessant for to personer, nemlig den der udbyder opgaven og den der får den. For alle andre er det spild af tid.

At oprette en opgave på Freelancer er gratis og kræver ikke Plus.

Er det ikke ok?

Dbh Martin
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 19:19

Fint, jeg anede ikke at det var gratis - hvorfor så ikke fjerne kategorien: Jeg søger et tilbud? Det giver jo åbenlyst ikke længere mening med den.

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 19:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ahh John, det var et eksempel på at man ikke behøver tænke i penge hele tiden. Og som du selv skriver kan man være uenig eller enig - jeg var uenig!!! 

Der er ikke nogen her der er sure.... hvor har du det fra? Har jeg skrevet jeg var sur?

Som jeg også selv skrev - det har du måske ikke bemærket, så forstår jeg fuldt ud at dette er en forretning - men det er også et iværksætterforum - derfor behøver moderatorerne ikke slette eller flytte alle de indlæg der bare minder det mindste om et tilbud!

Mvh Sue

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:23

Martin Thorborg:
Er det ikke ok?

Både ja og nej. Hvad så med kategorierne ( Jeg søger et godt tilbud fra dig ) og ( Jeg har et godt tilbud til dig ) Og det tager som regel noget tid at få " Godkendt " sit opslag på Freelancer. Det andet virker med det samme. Derfor bliver det svært at undgå den slags.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 19:23

Flemming:
Fint, jeg anede ikke at det var gratis - hvorfor så ikke fjerne kategorien: Jeg søger et tilbud? Det giver jo åbenlyst ikke længere mening med den.

Nemlig - også det der forvirrer mig ind imellem!

Martin > Det er HELT fint at fjerne "støjen" fra tilbud - men så skal det enten gælde alle, eller ingen, eller også så kunne der stå på kategorierne søger eller tilbyder et godt tilbud fra dig, at det kun er for plusser. Netop disse kategorier ville jeg bestemt også mene var interessante for folk som så netop blev plussere. Nu bruger de tid og kræfter på at oprette et indlæg som så bliver flyttet uden dialog, eller slettet helt.

:)

Mvh Sue

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 19:24

Hej Flemming

Jeg er 100% enig, kategorien har jo udlevet sig selv åbenbart, så hvorfor ikke bare fjerne den, så er den pot vel ude eller ?

Måske kan Thorborg give et svar på hvorfor den i det hele taget eksisterer mere når det hele er lagt over i freelancer ?

Best regards

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:27
Freelancer er jo kun opgaver og ikke produkter.
Derfor har vi begge muligheder.

Dbh Martin
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 19:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin

Martin Thorborg:

Hvorfor så ikke tage skridtet helt og samle det hele i freelancer, så er der ingen misforståelser :)

Best regards

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 19:38

Martin Thorborg:
Derfor har vi begge muligheder.

Dbh Martin

Ja, men er eks. en hjemmeside der skal bygges så ikke også både en opgave og et produkt, som så kan oprettes i Jeg har et godt tilbud eller jeg søger et godt tilbud?

Er bare lige forvirret lige nu!

Skal da nok æde den, hvis jeg er galt på den...

Mvh Sue

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Sue:
Ja, men er eks. en hjemmeside der skal bygges så ikke også både en opgave og et produkt, som så kan oprettes i Jeg har et godt tilbud eller jeg søger et godt tilbud?

En hjemmeside er noget der kan laves af en freelancer - derfor den vil blive låst og henvist til freelancer.

En tekst er noget der kan laves af en freelancer og derfor vil den blive låst.

Et parti sokker kan ikke laves af en freelancer og derfor vil den blive lagt over i "Jeg søger et godt tilbud".

Det er vigtigt at skelne mellem en service og et fysisk produkt. Vi (moderatorer) sidder hele tiden og skal vurdere om vi skal gøre det ene eller andet og samtidig har vi også vores daglige arbejde. Hvis man føler at den ikke skulle låses så er man velkommen til at skrive til os - vi bider ikke (så meget).

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 2 ud af 8 (72 indlæg)