Vi har lavet AminoFreelancer for at fjerne støjen fra bud og udbud på opgaver. Det er kun interessant for to personer, nemlig den der udbyder opgaven og den der får den. For alle andre er det spild af tid.
At oprette en opgave på Freelancer er gratis og kræver ikke Plus.
Ahh John, det var et eksempel på at man ikke behøver tænke i penge hele tiden. Og som du selv skriver kan man være uenig eller enig - jeg var uenig!!!
Der er ikke nogen her der er sure.... hvor har du det fra? Har jeg skrevet jeg var sur?
Som jeg også selv skrev - det har du måske ikke bemærket, så forstår jeg fuldt ud at dette er en forretning - men det er også et iværksætterforum - derfor behøver moderatorerne ikke slette eller flytte alle de indlæg der bare minder det mindste om et tilbud!
Både ja og nej. Hvad så med kategorierne ( Jeg søger et godt tilbud fra dig ) og ( Jeg har et godt tilbud til dig ) Og det tager som regel noget tid at få " Godkendt " sit opslag på Freelancer. Det andet virker med det samme. Derfor bliver det svært at undgå den slags.
Fint, jeg anede ikke at det var gratis - hvorfor så ikke fjerne kategorien: Jeg søger et tilbud? Det giver jo åbenlyst ikke længere mening med den.
Nemlig - også det der forvirrer mig ind imellem!
Martin > Det er HELT fint at fjerne "støjen" fra tilbud - men så skal det enten gælde alle, eller ingen, eller også så kunne der stå på kategorierne søger eller tilbyder et godt tilbud fra dig, at det kun er for plusser. Netop disse kategorier ville jeg bestemt også mene var interessante for folk som så netop blev plussere. Nu bruger de tid og kræfter på at oprette et indlæg som så bliver flyttet uden dialog, eller slettet helt.
Freelancer er jo kun opgaver og ikke produkter. Derfor har vi begge muligheder.
Dbh Martin
Ja, men er eks. en hjemmeside der skal bygges så ikke også både en opgave og et produkt, som så kan oprettes i Jeg har et godt tilbud eller jeg søger et godt tilbud?
Ja, men er eks. en hjemmeside der skal bygges så ikke også både en opgave og et produkt, som så kan oprettes i Jeg har et godt tilbud eller jeg søger et godt tilbud?
En hjemmeside er noget der kan laves af en freelancer - derfor den vil blive låst og henvist til freelancer.
En tekst er noget der kan laves af en freelancer og derfor vil den blive låst.
Et parti sokker kan ikke laves af en freelancer og derfor vil den blive lagt over i "Jeg søger et godt tilbud".
Det er vigtigt at skelne mellem en service og et fysisk produkt. Vi (moderatorer) sidder hele tiden og skal vurdere om vi skal gøre det ene eller andet og samtidig har vi også vores daglige arbejde. Hvis man føler at den ikke skulle låses så er man velkommen til at skrive til os - vi bider ikke (så meget).
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....