På freelancer kan du udbyde opgaver hvor du køber andres tid, altså konsulenttimer. I "Jeg søger et godt tilbud" kan du søge tilbud på ting der ikke dækker køb konsulenttimer. Hvis du en dag ønsker at søge et tilbud på noget, og du ikke kan finde ud af hvor du skal lægge det, så skriver du bare en PM til mig, så skal jeg nok hjælpe så godt jeg kan. |
Niels Henriksen:Sue:Ja, men er eks. en hjemmeside der skal bygges så ikke også både en opgave og et produkt, som så kan oprettes i Jeg har et godt tilbud eller jeg søger et godt tilbud?En hjemmeside er noget der kan laves af en freelancer - derfor den vil blive låst og henvist til freelancer.
En tekst er noget der kan laves af en freelancer og derfor vil den blive låst.
Et parti sokker kan ikke laves af en freelancer og derfor vil den blive lagt over i "Jeg søger et godt tilbud".
Det er vigtigt at skelne mellem en service og et fysisk produkt. Vi (moderatorer) sidder hele tiden og skal vurdere om vi skal gøre det ene eller andet og samtidig har vi også vores daglige arbejde. Hvis man føler at den ikke skulle låses så er man velkommen til at skrive til os - vi bider ikke (så meget).
Hvad så hvis jeg vil have noget kodning til min sexshop i thailand imod noget flise arbejde i Spanien? Det jeg mener, så burde denne kategori blive udspecificeret mere med kæmpe skilt og maling og neonlys så i for det mindre at lave.... med mindre i lukker denne del helt af....
At låse tråde (uanset grundlag - og som set udefra) virker satme uheldigt