Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underligt at indlæg låses af Admins når der søges hjælp!

Side 3 ud af 8 (72 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Sue:

Ja, men er eks. en hjemmeside der skal bygges så ikke også både en opgave og et produkt, som så kan oprettes i Jeg har et godt tilbud eller jeg søger et godt tilbud?

Er bare lige forvirret lige nu!

freelancer kan du udbyde opgaver hvor du køber andres tid, altså konsulenttimer. I "Jeg søger et godt tilbud" kan du søge tilbud på ting der ikke dækker køb konsulenttimer.

Hvis du en dag ønsker at søge et tilbud på noget, og du ikke kan finde ud af hvor du skal lægge det, så skriver du bare en PM til mig, så skal jeg nok hjælpe så godt jeg kan.

Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 21:00

Niels Henriksen:

Sue:
Ja, men er eks. en hjemmeside der skal bygges så ikke også både en opgave og et produkt, som så kan oprettes i Jeg har et godt tilbud eller jeg søger et godt tilbud?

En hjemmeside er noget der kan laves af en freelancer - derfor den vil blive låst og henvist til freelancer.

En tekst er noget der kan laves af en freelancer og derfor vil den blive låst.

Et parti sokker kan ikke laves af en freelancer og derfor vil den blive lagt over i "Jeg søger et godt tilbud".

Det er vigtigt at skelne mellem en service og et fysisk produkt. Vi (moderatorer) sidder hele tiden og skal vurdere om vi skal gøre det ene eller andet og samtidig har vi også vores daglige arbejde. Hvis man føler at den ikke skulle låses så er man velkommen til at skrive til os - vi bider ikke (så meget).

Hvad så hvis jeg vil have noget kodning til min sexshop i thailand imod noget flise arbejde i Spanien? Det jeg mener, så burde denne kategori blive udspecificeret mere med kæmpe skilt og maling og neonlys så i for det mindre at lave.... med mindre i lukker denne del helt af....

At låse tråde (uanset grundlag - og som set udefra) virker satme uheldigt Smile 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:00
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

Sue:
Hvorfor ikke bare låse alle kategorier der har med tilbud at gøre, sådan at nogen af de mest emsige moderatorer kan få lidt mere fritid Skype-Wink
du kan jo finde det smukt - jeg synes modsat - moderatorene gør det de er sat til for Amino - men du skærer dem ned (men elsker jo at bruge Amino til salg og crowdfunding, gode råd og græde ud ved m.m.) Det er IKKE moderatorene du skal hakke på på "mor" - det er reglen i så fald og han hedder Martin Thorborg

Sue:
slettet bare fordi nogen keder sig eller mangler 10 cm... i højden Big Smile
Fedt du selv har så meget højde at du kan hakke moderatorene ned på den måde - UF vil jeg sige

Sue:
Hvad gør folk efterhånden ikke for at tjene penge... jeg er én af dem ;) men til gengæld så opvejer jeg det med et venligt væsen hvor jeg og min mand ALTID har tid til at hjælpe andre.
Du er en HELT (og din mand givet også) og Amino en grim kapitallist som ikke har venligt væsen det er klart

Du kører det helt enkelt ud over kanten Sue. Du som i den grad bruger og har glæde af Amino -Du kunne ha ret i at en del tråde ikke skulle stoppes og moderaterne bedømmer galt eller regler er for hårde - men din overpolitiske mor-form - bedømmelse og nedrakning af moderatorer må du så bare acceptere at jeg finder ubehagelig i den grad - og det rimer ad h til med venlighed

Det du samler af tilhængere er selvsagt folk der mener Amino er en samfundsret - en tjeneste der skal kunne bruges fra alt til rene tilbud og trustpilot opgaver. Amino er IKKE en samfundsret.

Still - good friday

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 21:03

Niels Henriksen:

Sue:

En hjemmeside er noget der kan laves af en freelancer - derfor den vil blive låst og henvist til freelancer.

En tekst er noget der kan laves af en freelancer og derfor vil den blive låst.

Et parti sokker kan ikke laves af en freelancer og derfor vil den blive lagt over i "Jeg søger et godt tilbud".

Det er vigtigt at skelne mellem en service og et fysisk produkt. Vi (moderatorer) sidder hele tiden og skal vurdere om vi skal gøre det ene eller andet og samtidig har vi også vores daglige arbejde. Hvis man føler at den ikke skulle låses så er man velkommen til at skrive til os - vi bider ikke (så meget).

Tusind tak for forklaringen - det giver da udmærket mening.

Big Smile

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 21:05

Thomas Frost:

På freelancer kan du udbyde opgaver hvor du køber andres tid, altså konsulenttimer. I "Jeg søger et godt tilbud" kan du søge tilbud på ting der ikke dækker køb konsulenttimer.

Hvis du en dag ønsker at søge et tilbud på noget, og du ikke kan finde ud af hvor du skal lægge det, så skriver du bare en PM til mig, så skal jeg nok hjælpe så godt jeg kan.

Også en tak til dig - dejligt med flere venlige admins-aminoer på én gang ;)

Fortsat god aften :)

Mvh Sue

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 21:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:

Sue:
Hvorfor ikke bare låse alle kategorier der har med tilbud at gøre, sådan at nogen af de mest emsige moderatorer kan få lidt mere fritid Skype-Wink
du kan jo finde det smukt - jeg synes modsat - moderatorene gør det de er sat til for Amino - men du skærer dem ned (men elsker jo at bruge Amino til salg og crowdfunding, gode råd og græde ud ved m.m.) Det er IKKE moderatorene du skal hakke på på "mor" - det er reglen i så fald og han hedder Martin Thorborg

Sue:
slettet bare fordi nogen keder sig eller mangler 10 cm... i højden Big Smile
Fedt du selv har så meget højde at du kan hakke moderatorene ned på den måde - UF vil jeg sige

Sue:
Hvad gør folk efterhånden ikke for at tjene penge... jeg er én af dem ;) men til gengæld så opvejer jeg det med et venligt væsen hvor jeg og min mand ALTID har tid til at hjælpe andre.
Du er en HELT (og din mand givet også) og Amino en grim kapitallist som ikke har venligt væsen det er klart

Du kører det helt enkelt ud over kanten Sue. Du som i den grad bruger og har glæde af Amino -Du kunne ha ret i at en del tråde ikke skulle stoppes og moderaterne bedømmer galt eller regler er for hårde - men din overpolitiske mor-form - bedømmelse og nedrakning af moderatorer må du så bare acceptere at jeg finder ubehagelig i den grad - og det rimer ad h til med venlighed

Det du samler af tilhængere er selvsagt folk der mener Amino er en samfundsret - en tjeneste der skal kunne bruges fra alt til rene tilbud og trustpilot opgaver. Amino er IKKE en samfundsret.

Cookie - John Hannover:
Du kunne ha ret i at en del tråde ikke skulle stoppes og moderaterne bedømmer galt eller regler er for hårde

Hvorfor er du så gal over at jeg er uenig i at nogen tråde ikke burde flyttes eller slettes, når du nu selv skriver at jeg har ret????

Du bliver rasende over at jeg laver lidt sjov, men skyder selv en masse lort i hovedet på mig og kalder mig "mor" en HELT og alt muligt andet. Ahhh ved du vad!

John - tænk at en lille "man kan være enig eller uenig" som var dine egne ord tidligere, kan bringe dig ud og gøre det til en personlig nedrakning af mig. Jeg har PÅ INTET tidspunkt hængt nogen ud, men har været uenig i det som du nu selv skriver ovenfor - som jeg citerer!!!!!!

Jeg har hele tiden haft et "glimt i øjet" når jeg har delt ud af min mening - men du prøver nu at sætte mig frem som en sur, selvfed person!!!

Det er synd du går sådan amok over ingenting - vi er her vel også for at have dialog - og ikke alle behøver altså at mene det samme som dig. 

Vi har aldrig beklaget os over noget.... vi stiller spørgsmålstegn ved noget! 

OG stort set det meste af det du i dine indlæg skriver OM mig, ved jeg ikke hvor du har fra. Min gøren og laden her på amino er vel ligeså berretiget som din?

Nå, men tak til jer andre der på en rar og hyggelig måde deltog i denne debat ;)

Hurra!

Yes

Mvh Sue

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 21:35

Jeg synes at Niels Henriksen forklarede det så grundigt at selv jeg kunne forstå det, så mon ikke at det er et svar de fleste kan forstå :)

Jeg kan godt forstå at det skaber noget forvirring, især når det er så nyt, men lad os nu give det noget mere tid, og se om ikke at det faktisk hjælper mod det unødvendige støj.

Og så vil jeg ligesom et par andre her, ønske en rigtig god weekend, og opladning til en ny uge med spændende udfordringer :)

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 21:44

Rune Gjersvik:
Jeg synes at Niels Henriksen forklarede det så grundigt at selv jeg kunne forstå det, så mon ikke at det er et svar de fleste kan forstå :)

Jeg kan godt forstå at det skaber noget forvirring, især når det er så nyt, men lad os nu give det noget mere tid, og se om ikke at det faktisk hjælper mod det unødvendige støj.

Og så vil jeg ligesom et par andre her, ønske en rigtig god weekend, og opladning til en ny uge med spændende udfordringer :)

Mvh. Rune.

Ja bestemt gav det mening - og selvom jeg stadig holder på at der ind imellem går sport i at flytte/slette indlæg, så synes jeg rigtig nok også at det giver god mening med at reducere den "støj". Jeg tror også at det ville hjælpe hvis denne forklaring blev lagt ud, for da det er et emne der ofte kommer op, må det jo betyde ar reglerne stadig er lidt tvetydige.

Rigtig god weekend, og peace out!

Big Smile

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 22:05

@Sue

Der bliver helt sikkert lyttet til alle forslag, i håb om at kunne give den bedst mulige service :)

Sue:

Rigtig god weekend, og peace out!

Big Smile

I lige måde :)

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:11

Dennis S:

Hvad så hvis jeg vil have noget kodning til min sexshop i thailand imod noget flise arbejde i Spanien? Det jeg mener, så burde denne kategori blive udspecificeret mere med kæmpe skilt og maling og neonlys så i for det mindre at lave.... med mindre i lukker denne del helt af....

At låse tråde (uanset grundlag - og som set udefra) virker satme uheldigt Smile 

Man kan ikke lave regler for alt. Nogle ting er åbenlyse og andre er lidt mere tågede men i sidste ende er der nogle der skal tage en beslutning. Det er ikke altid at den der startede tråden er enig med det, men for at begrænse dem der søger tilbud og få dem over på Amino Freelancer hvor der er flere der kan komme med et bud. Ellers sker det (som det er sket flere gange) at tråden ender i andet end det oprindelige formål. Det er både for Aminos skyld men også for jeres skyld at vi gør dette. Jeg har set fora dø fordi det gik for vidt uden at der var styr på det.

Hvis tråden ikke bliver låst så vil den bare vokse og man vil ikke benytte Amino Freelancer men blive i tråden.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 3 ud af 8 (72 indlæg)