Med reference til dette indlæg... http://www.amino.dk/forums/t/213067.aspx En ting jeg synes er lidt sært, det er når man som bruger af amino ikke længere kan benytte sig af kategorier som "jeg søger et godt tilbud fra dig" uden at indlægget ofte låses af en admin, fordi denne synes at det bør postes som en freelancer opgave. Det kan godt være at opgaven passer bedre til freelancer, eller andet, men måske ønskede brugeren ikke at benytte freelancer?!??? Der blev da slet ikke spurgt! Nu ville jeg gerne have skrevet til ovenstående vedkommende, men det var låst. Jeg er plusmedlem, men det er jo ikke alle, og da freelancer opgaver er blevet ændret således at de bliver låst efter de første 3 henvendelser så er det KUN plusmedlemmer derefter der kan byde ind. Bare min mening - jeg synes det er at tvinge folk til at blive plusmedlem. Lad dog brugere "søge et godt tilbud fra dig" som kategorien netop lyder - eller fjern den kategori. Jeg er ikke morgensur Morn! |
Tror du er min soulmate Sue! - har tænkt præcis det samme. Og at der er en moderator der skriver i hvér eneste tråd at man kan oprette opgaven på freelancer er vel fint nok - men ligefrem at låse en tråd er måske at presse for meget på med det amino freelancer.