Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underligt at indlæg låses af Admins når der søges hjælp!

Side 1 ud af 8 (72 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Med reference til dette indlæg...

http://www.amino.dk/forums/t/213067.aspx

En ting jeg synes er lidt sært, det er når man som bruger af amino ikke længere kan benytte sig af kategorier som "jeg søger et godt tilbud fra dig" uden at indlægget ofte låses af en admin, fordi denne synes at det bør postes som en freelancer opgave. Det kan godt være at opgaven passer bedre til freelancer, eller andet, men måske ønskede brugeren ikke at benytte freelancer?!??? Der blev da slet ikke spurgt!

Nu ville jeg gerne have skrevet til ovenstående vedkommende, men det var låst. Jeg er plusmedlem, men det er jo ikke alle, og da freelancer opgaver er blevet ændret således at de bliver låst efter de første 3 henvendelser så er det KUN plusmedlemmer derefter der kan byde ind. 

Bare min mening - jeg synes det er at tvinge folk til at blive plusmedlem. No

Lad dog brugere "søge et godt tilbud fra dig" som kategorien netop lyder - eller fjern den kategori.

Jeg er ikke morgensur Big Smile bare træt af at ALT skal gå op i penge. 

Morn!

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 09:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror du er min soulmate Sue! - har tænkt præcis det samme. Og at der er en moderator der skriver i hvér eneste tråd at man kan oprette opgaven på freelancer er vel fint nok - men ligefrem at låse en tråd er måske at presse for meget på med det amino freelancer.

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 10:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Haha... 

Ja jeg vovede pelsen som man jo også skal her på Amino - man kan knapt slå en fis uden at man har fornærmet en eller anden. Det var bare lige en tanke der har slået mig så ofte at jeg nu MÅTTE ud med det ;) 

Jeg er ok med selv at betale for plus medlemskab, men det er bare ikke alle der kan, af forskellige årsager, så hvorfor ikke lade den kategori stå fri - freelancer er god - benytter den selv, men har da flere gange måttet lukke dem uden at have fundet en løsning - det var lidt bedre før i tiden hvor både plusser og ikke plusser havde mulighed for at byde ind på alle opgaver.

Yes

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 12:38

enig

Sue:

En ting jeg synes er lidt sært, det er når man som bruger af amino ikke længere kan benytte sig af kategorier som "jeg søger et godt tilbud fra dig" uden at indlægget ofte låses af en admin, fordi denne synes at det bør postes som en freelancer opgave. Det kan godt være at opgaven passer bedre til freelancer, eller andet, men måske ønskede brugeren ikke at benytte freelancer?!??? Der blev da slet ikke spurgt!

Nu ville jeg gerne have skrevet til ovenstående vedkommende, men det var låst. Jeg er plusmedlem, men det er jo ikke alle, og da freelancer opgaver er blevet ændret således at de bliver låst efter de første 3 henvendelser så er det KUN plusmedlemmer derefter der kan byde ind. 

Lad dog brugere "søge et godt tilbud fra dig" som kategorien netop lyder - eller fjern den kategori.

Morn!

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 18:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Anders S:

enig

Sue:

Morn!

TAK :)

Og så skete det lige igen!

Det er så ufattelig småligt! 

Og nej - jeg holder ikke kæft!

Big Smile

Så længe der er en kategori der hedder "Jeg har et godt tilbud til dig" OG der ikke er restriktioner på at det kun er plussere der må oprette tilbud i denne, så må det jo stadig være lovligt.

Kom nu... det kan sku ikke være rigtigt. ¨

Mvh Sue

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:22

Sue:

Anders S:

enig

Sue:

Morn!

TAK :)

Og så skete det lige igen!

Det er så ufattelig småligt! 

Og nej - jeg holder ikke kæft!

Big Smile

Så længe der er en kategori der hedder "Jeg har et godt tilbud til dig" OG der ikke er restriktioner på at det kun er plussere der må oprette tilbud i denne, så må det jo stadig være lovligt.

Kom nu... det kan sku ikke være rigtigt. ¨

Mvh Sue

Den kategori er jo netop for plusser.. Men du mener sikkert " jeg søger et godt tilbud" :)

Jeg synes sådan set det er fint nok der låses tråde som er så ukonkrete " jeg søger alt mellem himmel og jord" , hvor det blot bliver en lang smøre af indlæg med tilbud fra ikke plusser ( som selvfølgelig benytter chancen).

Den tråd du henviser til synes jeg derimod er helt ok, og fint kunne køre, men det er jo moderatorernes vurdering.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 18:35
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Man burde måske bare lukke Amino for ikke-plusser.

Så er det problem jo løst. Lad det være muligt for alle at læse, men ikke poste indlæg, hvis man ikke er plus medlem.

Jeg synes meget af pointen med Amino er forsvundet, hvis man ikke engang tillader "jeg søger et godt tilbud" længere. 

Hele ideen var vist engang at man skulle hjælpe hinanden, men der er som Sue siger, gået lovligt meget penge i den herinde.

Det er synd og skam.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:45
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Sue:

En ting jeg synes er lidt sært, det er når man som bruger af amino ikke længere kan benytte sig af kategorier som "jeg søger et godt tilbud fra dig"

Vil da lige påpege at det indlæg du linker til netop ikke ligger under "jeg søger et godt tilbud fra dig" Vil dog give dig ret i at der ikke var grund til at låse det, men bare flytte det.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 18:53
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Ja medlemsskab for alle var da en mulighed, men ikke en jeg selv er tilhænger af. Hvorfor ikke bare låse alle kategorier der har med tilbud at gøre, sådan at nogen af de mest emsige moderatorer kan få lidt mere fritid Skype-Wink

Det ligner ind imellem at der bliver låst og slettet bare fordi nogen keder sig eller mangler 10 cm... i højden Big Smile

Dem der ofte laver de der tilbud er jo ikke ligefrem de store fisk, men små som behøver at hjælpes på vej. 

Hvad gør folk efterhånden ikke for at tjene penge... jeg er én af dem ;) men til gengæld så opvejer jeg det med et venligt væsen hvor jeg og min mand ALTID har tid til at hjælpe andre. 

Er fuldt ud forståelig for at det er en forretning og at der skal tjenes på en eller anden måde, men et tilbud herregud!!

Mvh Sue

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47192
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:00

Jeg fatter ikke rigtigt hvordan din venlighed mod alle kan måles op mod at Amino moderatorer har til opgave at sikre indtjeningen. Der mange ansatte i Amino og de skal ha løn. Så kan man være enig eller uenig i visse lukninger, men jeg må erkende jeg synes det køres for langt ud som et hovedproblem- Det er altid moderatorer der hænges til tørre af sure mennesker. De passer deres arbejde vil jeg mene, gi Thorborg skylden for reglerne og så synes jeg heller ikke det er værre helt ærligt 

Det ender altid i noget med "grimme kapitalistiske Amino" der kun tænker penge og stakkels ikke plusser, ofte stukket ud af folk der i den grad har glæde af Amino og vel i bund og grund intet ved om Aminos økonomi og forretningsplan med plus osv. Jeg kan være uenig i lukninger også, men at køre den derud er for langt synes jeg - god fredag aften anyway

vh

Side 1 ud af 8 (72 indlæg)