Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ganske tilfreds med min blog - Er du også?

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Bestemt bedre synes jeg.

Din signup form er blevet ganske lækker men er lidt forvirret, er det din egen bog? Fordi det ligner en reklame for noget helt andet nu. :)

Måske skulle der stå "Signup forv the latest news - and get my book 1001 quotes for free!" eller noget i den stil i stedet.

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 15:56

Hej Jakob. 

Tak for dit input igen. Din feedback har resulteret i nogle glimrende ændringer på sitet. Jeg kan sagtens se din kritik. Jeg har ændret teksten i min sidebar widget, så den giver bedre mening nu. Hvad synes du om de sign up forms jeg har smækket ned i bunden af hver blog post?

Andre der vil byde ind? :o)

Mvh. 

Anders

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Skrevet kl. 14:27

Begge dine signup bokse synes jeg er fine, de eneste kritikpunkter jeg har lige nu er er derfor at siden stadig virker "tom", specielt headeren, kan desværre ikke forklare det meget bedre. Det andet er igen at billederne er alt for ens, natur er flot og virker også godt i inspirerende artikler, men når det ikke er andet end natur så minder det lidt for meget om en rejseblog synes jeg.

Du kunne evt. også bruge quote knappen i Wordpress mere, i mange temaer (og med flere plugins) giver det nogle rigtig flotte artikler.

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Skrevet kl. 16:55

Hej Jakob. 

Jeg tager din kritik til mig og så forsøger jeg at anvende lidt forskellige billeder :o)

Hvilken quote knap er det du taler om Jakob?

Mvh.

Anders

Fra Staffanstorp
Tilmeldt 14. Nov 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:15

Hi var lige inde og kigge - :-D

super fin side men ..... Er enig i at dine billeder er super men også at når du kun har dem / den type virker det lidt "fabrikeret"

At din Header har 3 forskellig skrift typer og 4 størrelser er ikke min smag -det virker lidt rodet

Har ikke helt dannet mig en mening om din:

Call to actionSubscribe to blog updates and get my eBook for free! 

den er måske lidt upersonlig / maskin agtig (måske er de Ebogs billedet) kan ikke helt sætte fingeren på det 

Ellers super side med et fantastisk budskab :-D

optur

R

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Skrevet kl. 18:53

Hej Roar. 

Tusind tak fordi du lige bruger 5 minutter på, at kigge bloggen igennem. Det er jeg glad for :o)

Jeg begynder at bruge nogle billeder fra andre rejser med andre motiver. Har du nogle idéer? Jeg må tage min header idé under lup igen og forsøge at redesigne den. Min idé var, at begynde at split-teste den sign up form og se hvad der fungerer :o)

Mange tak for rosen - Det er altid dejligt :o)

Er der andre som vil byde ind?

Mvh

Anders

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Skrevet kl. 10:40

Kiggede netop på din blog igen. Meget bedre med billederne men er tænkte på om det helt nye WordPress Twenty Fourteen theme måske kunne være godt til din blog?

Bare et lille forslag.

Fra Kastrup
Tilmeldt 18. Jul 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Zenbit Skrevet kl. 10:51

Du har en farvepalet i temaet på din side, og så vælger du, at lave dit logo i en helt tredje farve (teksten: "Motivational Blog"). Det synes jeg er lidt ærgerligt :)

Hint: Prøv at ændre tekstfarven i dit top-banner på "Motivational blog" til #549eb9

Zenbit - eksperter indenfor udvikling af Apps og Databaser
Kontakt: andreas@zenbit.dk

Fra Tranum
Tilmeldt 8. Dec 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 11:39

Hej Anders

You asked for it:

Bloggen gir umiddelbart et tiltalende indtryk.

1. Banneret synes jeg er lidt rodet. 4 forskellige skrifttyper. Forstår ikke hvorfor Anders er så meget mere til venstre end Hasselstrøm. Tror også jeg ville ændret focus, så "Motivational blog" var størst - men det er jo afhængig af hvad du vil brande.

2. Søgefeltet er så diskret at det næsten forsvinder helt

3. Fotografiet du bruger af dig selv på Amino er bedre end på bloggen (selv om det heller ikke er helt top). Overlys på billeder gør sig ikke så godt, du får det man kalder racoon eyes.

4. Måske bruge samme farve i "motivational blog" som i datofirkanterne. Vores øyne/hjerne elsker gentagelser. "Close to" repeatition is disruption.

5. Brug en Serif font i teksten, det gør den mere lesbar.

mvh Øyvind

Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 11:39

Rigtig lækkert design du har på bloggen.

Jeg hjælper virksomheder med at sælge mere ved at arbejde med online markedsføring. Se mere på https://asento.dk/

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)