Mange tak for dit svar. Det er altid rart at få ros for det arbejde, som jeg har brugt mange timer på. Hvordan ser du headeren Jesper? Er den for kedelig? Tilpas?
Allerede nu har denne tråd været super for bloggen og der er kommet mange gode nye designmæssige ændringer siden i går. Det skal I have tak for.
Hej jeg har fundet en fejl i dine tekster og nu går der så lidt grammar natzi i mig!
Happiness is not based events and other external factors mener du ikke Happiness is not based on events and other external factors
Men ellers en super flot side jeg kan kun være enig med de andre men hvis du ville kunne du ændre baggrundsfarven til sort og tekst farven til hvid. Det gør faktisk at man kan læse hele din blog uden at få hovedpine :-)
Fin blog synes jeg, som andre har nævnt er den meget wordpress agtig men det er jo ikke noget problem det er jo en blog. Jeg synes du skal vælge nogle forskellige typer af billeder, det kommer til at virke lidt "falsk" på en måde når de alle er natur billeder (selvom de er flotte)
Headeren er også lidt kedelig synes jeg men har ikke lige nogle forslag til forbedringer.
Du spørger til hvordan din signup form kan blive bedre, hvad med en call to action knap i stedet og så en lille in-page popup form som kommer frem på midten af siden i stedet?
Du har fuldstændig ret. Det har jeg hermed rettet. Jeg kan hurtigt blive en smule blind på mine tekster, når jeg sidder med dem i længere tid. Tak for det. Jeg vil tage din kommentar mht. baggrundsfarve samt tekstfarve op til overvejelse. Jeg kan godt se hvad du mener. Tak for dit input.
Tak for dit input. Jeg kan heller ikke se problemet i, at siden er lavet på wordpress, som du selv siger. Jeg kan dog sagtens se din pointe med billederne. Det begynder jeg at arbejde på.
Jeg overvejer samtidig at købe plugin'et "OptinSkin" for at lave nogle federe call-to-action knapper. Kender du dette plugin? Kan det anbefales? Er det de 500 kr. værd?
Er der nogen af jer, som har 5 minutter til, at give jeres besyv med? Jeg ville sætte stor pris på en enkelt kommentar eller to mere, så jeg kan gøre bloggen endnu bedre end den er nu :)
Nu har jeg efterhånden arbejdet på dit input i et par dage. Jeg synes nu selv, at jeg er kommet frem til en fornuftig header. Hvad mener du? Desuden har jeg lavet bedre sign up forms :o)