Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ganske tilfreds med min blog - Er du også?

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas, 

Rigtig god pointe. Hvad siger du til ændringen nu?

Go' aften :o)

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 23:22

Behageligt design. Rart for øjnene at kigge på. Der er måske to ting, som jeg ville sætte en finger på. Dog ikke noget yderligere vildt.

Men jeg synes teksten på din sign-up boks er lidt svær at læse, når den er hvid. Leg eventuelt med en anden farve. Den kan godt læses, men den springer ikke i øjnene og fanger en.

Dernæst er jeg ikke til den font, som du har brugt i dit header. Men det kan jo være, det bare er mig Skype-Wink

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Skrevet kl. 09:14

Hej Øyvind, 

Jeg bad selv om det og jeg er super glad for din tid og dit input. 

1. Jeg har forsøgt, at ændre mit banner nu. Har længe gået og været utilfreds og er nok stadigvæk ikke HELT der hvor jeg gerne vil være. Jeg har dog lavet alle 4 ord i samme skrift type og jeg synes det giver et bedre indtryk

2. Er ikke lige klar over hvordan jeg ændrer dette. 

3. Jeg har forsøgt, at lege lidt med forskellige billeder. Det er umiddelbart det bedste, som jeg har. 

4. Jeg har ændret alle dominerende farver til samme farvekode nu, så det burde være mere overskueligt og med nogle flere gentagelser. 

Hvad er din umiddelbare reaktion?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 18
Fra  Freelancer Ako Skrevet kl. 09:59

Enkel og flot...

Men log in er lidt utydelig "your name " og "your email''.

Ellers er den perfekt, når du udskifter dit banner. Synes den er meget overskuelig.

http://indieliving.dk/shop/alle-moebler-51s.html

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Skrevet kl. 12:42

@Jakob Lauridsen: 

Tak for din kritik. Det har hjulpet, at få nogle andre billeder ind.

@Andreas Nielsen: 

Super god point. Jeg har holdt mig til en farvekode. Mange tak!

@PowerAddict:

Tak skal du have, det sætter jeg pris på du synes.  

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Skrevet kl. 19:36

Hej Sander, 

Tak for dit input. 

Jeg har forsøgt, at lege en smule med farven, da jeg er enig i din kritik. 

Hvad synes du? Hører også gerne fra dig med hensyn til en alternativ font, som du kan lide. 

Mvh.

Anders

Fra Tranum
Tilmeldt 8. Dec 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 00:59

Hej igen Anders

Bedre!

Logoen fungerer dog fortsat ikke. Det orange er helt fejl. IMHO

Men, og nu er jeg måske lidt slem. (Men det er godt ment.)

Hvad er det som gør at ufaglærte som dig om mig bruger oceaner af tid på noget vi egentlig ikke har anelse om? Altså web-design? Er det fordi det er så nemt at ændre ting selv? Fordi vi KAN de tekniske, så tror vi at vi KAN det faglige?

Men det kan vi ikke. Du og jeg har ingen ANELSE om hvilke farver og skrifttyper som er bedst i forhold til målgruppen. Hvordan kompositionen på forsiden og artikkelsiderne bør være. 

Dit fag er personlig udvikling - jeg har andre kompetencer. Ingen af os er uddannet web-designer.

Et af mine specialområder er Business Intelligence. Kort sagt at hjælpe top- og mellemledere med at finde de rigtige tal at basere beslutninger på. Inden dette området kan også mange have meninger, bruge magefølelsen eller ikke tænke "Need to Know" vs "Nice to Have".

Jeg har også været professionel fotograf (og tager fortsat opdrag). Fotografering er virkelig et område hvor alle med kamera føler sig kompetente til at "gøre det selv". Man haver da iPhone! En iPhone kan tage meget bra billeder - i hænderne på en som kan noget om fotografering. Nogle ganger er det OK at forsøge at gøre ting billigere. Men pris og kvalitet hænger sammen. Gratis? Tja - så bliver det derefter. Det gælder bilder og det gælder design.

Jeg, som Norsk er nødt til at få min webside proofet, selv om Word kan rette mine skrivefejl (det er sikkert en masse i dette indlæg).

Du kan få en masse råd om design her, men hvorledes ved du at et er bedre end et andet? Det eneste som er sikkert er at du bruger en masse tid du kunne have brugt til markedsføring eller idéudvikling eller skrive flere artikler.

Håber det er stof til eftertanke. Det er ihvertfald godt ment, fordi effekten af at bruge de som er gode (som har referencer som viser at de kan deres kram) giver resultater for dig (og mig).

mvh Øyvind

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Skrevet kl. 07:49

Hey Øyvind.

Tak for dit input. 

Jeg kan sagtens se hvad du mener. Ideelt vil det være fantastisk, at få en webdesigner til, at lave siden optimal i forhold til de mennesker, som besøger den. 

Min blog er en del af en læringsprocess, som jeg sætter utrolig stor pris på. Jeg ved ikke hvad der virker - endnu, men det skal jeg nok komme til. Jeg forsøger, at split-teste de indspark, som jeg får. Grunden til, at jeg søger hjælp på Amino er, at det giver nogle kreative indspark. De kommentarer, som jeg er enig i, dem implementerer jeg. De andre, dem lader jeg ligge. Jeg kunne sagtens bare overlade design til andre mennesker, som er mere kompetente end jeg (for dem er der mange af...!) er på det område. Problemet er bare, at det udvikler ikke mig lige så meget, som hvis jeg selv forsøger. 

Jeg bruger noget tid på, at implementere designændringer - Yes! Det har du ret i. Den tid jeg bruger på dette, vil også kunne bruges andre steder. Næste gang jeg skal snakke med en designer har jeg et fantastisk godt udgangspunkt for, at snakke med om det tekniske, fordi jeg har brug tid på, at lære.

Jeg forstår dit synspunkt, men mener ikke at vi skal undervurdere læringsprocessen :o) Tak for dine indspark so far - Det har hjulpet mig videre.

Kan du ha' en fantastisk uge!

Mvh.

Anders 

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)