Flot side. Det eneste jeg vil råde dig til er at få taget et prof billede af dig selv - det du har nu ligner lidt for meget et facebookbillede, men det kommer an på, hvilket udtryk du ønsker, siden skal have.
Flot side. Det eneste jeg vil råde dig til er at få taget et prof billede af dig selv - det du har nu ligner lidt for meget et facebookbillede, men det kommer an på, hvilket udtryk du ønsker, siden skal have.
Men super ellers.
Tak for det Ditte! Jeg arbejder på det pt. og kan bestemt se hvad du mener! :-)
Super fin side, vil dog sige en ting og det er faktisk vedr. Dit billede af dig selv på siden, ser lidt uprofessionelt ud, at man kan se det er fra en bytur eller lign. Og der er en der har armen rundt om dig.
Der ville jeg helt klart fået taget et prof billede eller photoshoppe den arm væk og ændre baggrunden til noget neutralt.
Når det er sagt vil jeg bare ønske dig held og lykke :-)
Jeg har to ting. 1: når man er på forsiden og vil trykke sig ind på "Kvalitets tekster" sker der ikke noget ( ved godt det er meningen men var lidt forvirende i starten da det virkede på mig som om siden ikke virkede ) 2: jeg mangler lidt priser da en flot side udstråler kvalitet men også højepriser kan det holde nogen fra at kontakte dig, som du evt. kunne have fået som kunder.
Tusinde tak for den super konstruktive feedback! Jeg arbejder på at få fikset mit billede, da jeg godt kan se hvad I mener. Da jeg er en idiot til wordpress, tager det lige lidt tid med at ændre baggrunden, men det arbejdes der skam også på :-). Apropos priser - synes I siden ser dyr ud? Og ville I mene en siden der her "Priser" ville være passende?
Jeg håber på at høre mere fra jer. Hav en super dag!