Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på min nye side!

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Super elegant og enkelt forside! Jeg kunne måske godt tænke mig at logoet og tagline var mere tydelig, men ellers ikke andet at sætte finger på!

Red. Ups dobbelt-indlæg! Jeg troede ikke det første indlæg blev postet.

Proteinpulver-test.dk - Proteinpulver test 2013

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 57
Fra  Somera Skrevet kl. 21:07

AHansson:

Hej Kristian. 

Rigtig, rigtig flot hjemmeside! Meget stilrent og enkelt, som jeg synes er rigtig fedt. Hvis der skulle sættes en finger på noget, så synes jeg taglinen er lidt svær at tyde. Det er der selvfølgelig en løsning på, men virkelig flot hjemmeside!

Hej AHansson

Tak for de søde ord. Nu du siger det, kan jeg da godt se det. Det får jeg da fikset hurtigst muligt!

Tak alle sammen :-)

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 21:26

Hold nu kæft, din side er sexet :-)

Det er svært at sætte en finger på noget, jeg ville ændre, men det skulle da lige være et par kommaer, der mangler. Og måske face/g+/linkedin logoerne i bunden.

LÆKKER SIDE :-)

KH. Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Aug 13
Fra  Somera Skrevet kl. 21:28

Lars Thomsen:

Hold nu kæft, din side er sexet :-)

Det er svært at sætte en finger på noget, jeg ville ændre, men det skulle da lige være et par kommaer, der mangler. Og måske face/g+/linkedin logoerne i bunden.

LÆKKER SIDE :-)

KH. Lars

Tusinde tak igen, det betyder meget! Den er ikke god med de manglende kommaer - det fikser jeg hurtigst muligt! Hvilke type social icons synes du vil passe bedre ind :-)?

Igen tak!

-Kristian

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 21:46
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Rigtig flot og indbydende side! Jeg har faktisk ikke rigtig noget at påpege, men ville bare sige tillykke med din nye side, som helt klart ligger i den bedre ende - godt arbejde!

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Aug 13
Fra  Somera Skrevet kl. 21:50

Simon Kragh:

Rigtig flot og indbydende side! Jeg har faktisk ikke rigtig noget at påpege, men ville bare sige tillykke med din nye side, som helt klart ligger i den bedre ende - godt arbejde!

Hold nu helt op, hvor er I alle søde! Tusinde tak for de pæne ord, det betyder helt ualmindeligt meget for mig :-)!

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 22:14

Hej Kristian, 

ville egentlig bare sige "skide flot side", men ros har du jo fået nok af. Jeg har derfor prøvet at være lidt konstruktiv og komme med nogle ting der kunne ændres (og jeg undskylder hvis det bliver meget små ting): 

• Dine sociale links kunne godt ændres til target="_blank", altså sådan at de åbnes på en ny fane, i stedet for. 
  • Meget lille ting.. men når man trykker på referencer er der lidt plads øverst, hvorimod noget af den nederste tekst går ud i bunden. Det kunne med fordel rettes. Du kan se hvad jeg mener hér.  
  • m.h.t. din kontakt form: Jeg indtastede en ikke gyldig email (skrev "den"), og fejlen kom så på engelsk: "A valid email address is required". Derudover blev man sendt til toppen af siden ved fejlen, og ikke ned til kontaktformen, så nogen kunne godt vildledes til at tro at de havde sendt mailen. 
  • Dit slogan under dit logo er lidt utydeligt, dér på din "landing page". 

Som sagt var det nogle meget små ting, men det er generelt en rigtig fed side, så tænkte at jeg ville give dig nogle små tips til bitte små forbedringer - Det er trods alt dét der gør at brugeren bare siger "wow!" :) 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 22:40

Hej Kristian.

Nu er jeg en af de personer der læser mange af de tråde "bedøm min side" hver dag, og oftest synes jeg det er svært at sige noget pænt, da mange får ændret de themes de køber til noget der er helt hen i vejret.

Nu har jeg kigget på det oprindelige Argo theme som du har benyttet - og for en gangs skyld, så synes jeg faktisk at du har fået tilpasset dit eget "produkt" helt vildt godt.

Normalvis synes jeg at folk fjerner for mange elementer og dermed ender med noget som bare er yderst kedeligt at kigge på. Men i dit tilfælde, der synes jeg faktisk godt man kan tage udtrykket "less is more" i brug!

Men ser man samtidigt på at du ikke er en "wordpress haj" som du så fint får det sagt - så kan du kun klappe dig selv på skulderen, for du er sku' sluppet rigtigt fint fra det!

Go weekend!

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Aug 13
Fra  Somera Skrevet kl. 22:55

DrupalEksperten:

Hej Kristian.

Nu er jeg en af de personer der læser mange af de tråde "bedøm min side" hver dag, og oftest synes jeg det er svært at sige noget pænt, da mange får ændret de themes de køber til noget der er helt hen i vejret.

Nu har jeg kigget på det oprindelige Argo theme som du har benyttet - og for en gangs skyld, så synes jeg faktisk at du har fået tilpasset dit eget "produkt" helt vildt godt.

Normalvis synes jeg at folk fjerner for mange elementer og dermed ender med noget som bare er yderst kedeligt at kigge på. Men i dit tilfælde, der synes jeg faktisk godt man kan tage udtrykket "less is more" i brug!

Men ser man samtidigt på at du ikke er en "wordpress haj" som du så fint får det sagt - så kan du kun klappe dig selv på skulderen, for du er sku' sluppet rigtigt fint fra det!

Go weekend!

Jeg er simpelthen så glade for at I alle samme kan lide det. Jeg har lagt mange timer i siden, og er super glad for den. Jeg er glad for at I synes det samme! :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Aug 13
Fra  Somera Skrevet kl. 22:40

Hej alle sammen - tusinde tak for jeres feedback! Jeg har rettet kommaer, ordnet nogle fejlmeddelelser og andet. Jeg er ved at få mit slogan gjort større, så det er der også styr på. Der er fortsat lidt ting, der driller, men det arbejder jeg på.

Jeg kunne forsat godt tænke mig at få noget feedback på siden, og høre jeres mening!

Hav en super weekend :-)

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)